passat 2.5 tdi 132kw turbo probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 30 Jaan 2022, 18:38
- Telefon: 53733677
- Auto: Passat 2.5tdi
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 11 korda
passat 2.5 tdi 132kw turbo probleem
Tervist
Autol on märgatavalt kadunud jõud. Kiiruse arendamist peavõimatu teha alguses liigub normaalselt, kuni 70km/h ja siis oleks jõud pea,et olematu.
Lasin tuttaval ka pilgu peale heita ning väidetavalt siis vaakum ei jõua turboni välja. Liikusime turbo juurest kuni siis mingi solenoidini välja kus samuti vaakum üli väike.
Kas see võiks põhjustada jõu puudulikkust ning millest võib olla tingitud vaakumi puudulikus. Pidurid töötavad perfektselt seega siis vast vaakumpump ise ei tohiks läbi olla ?
Oskab keegi nõu anda ?
Autol on märgatavalt kadunud jõud. Kiiruse arendamist peavõimatu teha alguses liigub normaalselt, kuni 70km/h ja siis oleks jõud pea,et olematu.
Lasin tuttaval ka pilgu peale heita ning väidetavalt siis vaakum ei jõua turboni välja. Liikusime turbo juurest kuni siis mingi solenoidini välja kus samuti vaakum üli väike.
Kas see võiks põhjustada jõu puudulikkust ning millest võib olla tingitud vaakumi puudulikus. Pidurid töötavad perfektselt seega siis vast vaakumpump ise ei tohiks läbi olla ?
Oskab keegi nõu anda ?
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
passat 2.5 tdi 132kw turbo probleem
Vaakum voolikud kuskilt katki või mõrased.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
passat 2.5 tdi 132kw turbo probleem
Kui mu mälu mind ei peta, siis sellel peaks turbo ja egr solenoid samasugune olema. Viska need korra ringi ja vaata kas läheb paremaks. Need kipuvad vahest õhtale minema.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
passat 2.5 tdi 132kw turbo probleem
Pakun ka N75 solenoidi/klappi. Pump ise ilmselt otsa nii äkki ei saa + et kõik muu toimib nagu peab.
Selle mootoriga väga kokku pole puutunud ja ei tea kas seal on sama süsteem nagu 1,9 maahlapakkidel, aga kui on, siis saab neid egr klapiga omavahel vahetada nagu siin enne juba keegi ütles. Kui siis on korras osta üks solenoid juurde ja kui äkki sul on egr juba niikuinii deletetud, siis jäta lihtsalt see egr solenoid sinna turpsi juhtima ja sõida rahulikult edasi.
Selle mootoriga väga kokku pole puutunud ja ei tea kas seal on sama süsteem nagu 1,9 maahlapakkidel, aga kui on, siis saab neid egr klapiga omavahel vahetada nagu siin enne juba keegi ütles. Kui siis on korras osta üks solenoid juurde ja kui äkki sul on egr juba niikuinii deletetud, siis jäta lihtsalt see egr solenoid sinna turpsi juhtima ja sõida rahulikult edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
passat 2.5 tdi 132kw turbo probleem
Unustasin lisada, et neid klappe saab ka talupoja moodi kodustes tingimustes proovida. Lase solenoidile akupealt voolu peale. See ei anna alati täit kindlust, aga juhul kui üldse ei klõpsu, siis on kindlasti nahkas
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 30 Jaan 2022, 18:38
- Telefon: 53733677
- Auto: Passat 2.5tdi
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 11 korda
passat 2.5 tdi 132kw turbo probleem
Sai siis nii palju targemaks,et nüüd sai turbo toimima. Tuli välja,et all on kaks vaakumpatja ja neid peaks ühendama voolik, kuid see on puudulik. Diagnostis tõsteti turbo otse peale,et saab liikuma vähemalt. Oskab keegi öelda, kas nende patjade vahele sobib üksvõib mis voolik millega need ära saan ühendada ?
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
passat 2.5 tdi 132kw turbo probleem
Ma olen tugevamaid õli ja diisli kindlaid vaakum voolikuid kasutanud. Kui juba siis vaheta ära niipalju kui võimalik neid. Just nimelt kuumemates kohtades annavad päris kiiresti järgi.
Olen isegi tee peal vahetanud aasta hiljem ühe vooliku välja olgugi, et teise mootoriga masinal.
Olen isegi tee peal vahetanud aasta hiljem ühe vooliku välja olgugi, et teise mootoriga masinal.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!