Tervist! Ülevaatusel käies ,ülevaataja oli leidnud nö anomaalia pidurites. VW pidavat olema nii,et kui 4x vajurada käsipiduri nuppu peab jääma pidurid peale täisvõimsusel. Minul aga seda ei juhtunud . Küll mõõtmis tulemused läksid napilt läbi. Aga nüüd jäi kummitama. Kuhu ma peaksin pöörduma oma probleemiga,Tartus,et saaks asja korda .
Ja oskab keegi kaasa rääkida ,mis viga täpsemalt sellist asja põhjustada võib ?
VW Passat B7 piduri elektroonika.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 piduri elektroonika.
Elektroonikaga pole siin küll midagi tegemist. Kui EPB moodul tuvastab rull-stendi siis lülitab end Dyno Mode. Neljandal tõmbel siis rakendab pidurid etteantud maksimumini.
Kui pidurdusjõud ei ole ettenähtu tuleb mehhaanilist viga otsima hakata. Klotsid kinni, kolb kinni, halva seguga piduriklots(eriti annab tunda 20 euristel klotsidel) jne... .
Kui pidurdusjõud ei ole ettenähtu tuleb mehhaanilist viga otsima hakata. Klotsid kinni, kolb kinni, halva seguga piduriklots(eriti annab tunda 20 euristel klotsidel) jne... .
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus