Kojameeste anomaalia Passat 2001 a.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
onu41
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 14 Sept 2022, 05:06
Asukoht: võru
Tänanud: 1 kord

Kojameeste anomaalia Passat 2001 a.

Lugemata postitus Postitas onu41 »

Tere!

Mure järgmine - 2001 a vw passatil käivitades hakkavad esimesed kojamehed kohe tööle( kuigi kang ei ole üleval asendis) ja jäävadki tööle . Kui nüüd korraks tagumine kojamees tööle panna siis jäävad ka esimesed seisma . Mootori töötamise ajal töötava kojamehed normaalselt . Oskab keegi aidata/suunata millest võiks alustada?

Ette tänud!
Viimati muutis GTI, 14 Sept 2022, 09:25, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri

Mahno
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Mai 2005, 19:10
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Kojameeste anomaalia Passat 2001 a.

Lugemata postitus Postitas Mahno »

Ma ei tea canbusi viguritest midagi, aga vanasti juhtus selliseid anomaaliaid puuduliku massi tõttu. Massi probleem mitte nö vigases ahelas, vaid kuskil suuremas kohas stiilis mootor-kere-aku.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1750
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Kojameeste anomaalia Passat 2001 a.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Mul tegi sama asja Audi A4 B5 kunagi. Võtsin lahti kojameeste mootori ja puhastasin rajad ära. Lõpulüliti ei leidnud lõppu enam. Seejärel võtsin lahti kangi ja puhastasin ära rajad ja pinid. Sai korda.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

onu41
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 14 Sept 2022, 05:06
Asukoht: võru
Tänanud: 1 kord

Kojameeste anomaalia Passat 2001 a.

Lugemata postitus Postitas onu41 »

Aitäh mõtete eest! Proovin lülitid lahti võtta !

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Kojameeste anomaalia Passat 2001 a.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Isiklikult prooviks esialgu teise kojameeste lüliti ja releega. Kui need ei aita siis ehk tõesti kojameeste mootor kuigi kahtlane, et tagumise kojamehe lülitamine sel juhul mõjutaks midagi.

zephys
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
Telefon: 5555üheksa6üks4
Skype: el.mumm
Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
Asukoht: Eesti
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 25 korda

Kojameeste anomaalia Passat 2001 a.

Lugemata postitus Postitas zephys »

Lõhnab kangi järgi. Seal need rajad ja pinid surevad vahest täiesti ettearvamatu loogika järgi - mul on olnud sedaaniga kogemusi, kus lõpusirgel kojamehed läksid tööle ainult kangi sinna surudes, kus tagumkse kojamejähe lülitust ei olnud. Ju siin on vastupidi ära surnud. Selliste kahtlaste vigade pihul ongi jea @J.Aru pakutud lähenemit teha - teine (vaikimisi korras) jupp vahele ja siis juba edasi minna.
B6 1.4tsi🍅 & B8 2.0tsi❄️ IG @el.mumm

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5654
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Kojameeste anomaalia Passat 2001 a.

Lugemata postitus Postitas jussike »

Vanakestel kipub lüliti klemmidest tekkiv vase tolm muutma selle tehase lubrikandi (mis sinna lülitisse sisse on määrdeks pandud) elektrit juhtivaks, sama teema juhtub mootori sees kontaktplaatidel ja see võibki igasuguseid anomaaliad tekitada. Odavaim lahendus on tõesti lüliti ja/või mootor lahti võtta, ära puhastada ja uus nt vaseliin vms sisse.
Viimati muutis jussike, 16 Sept 2022, 23:15, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Elektroonika”