B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Tervist!
Auto: vw passat 2008 2.0tdi common rail 103kw. universaal. Tulepesurid, vihma-ja päiksesensor, tumendavad peeglid.
Olen jooksnud vea otsimisega ummikusse ja vajaks abi.
Juhtus nii, et kojamehed lõpetasid töötamise, xenonid koos kurvituledega on tehase omad(sinna klaasipesu pritsib), esiklaasile ja tagaklaasile pritsib ja tagumine kojamees töötab.
Vigadeks on:
02071 - Local Databus. 004 - No Signal/communication
00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) 004 - No Signal/Communication
Seda,et kapott peab kinni olema, sellega olen kursis ja kui kapott üleval testinud siis luugilukk kinni asendisse pandud (arvuti näitab closed ja open korralikult).
Asjad mida olen kontrollinud.
*Kapott - näitab asendeid Lahti Open ja kinni Closed
*Kojamehekangi liigutades loeb kõik astmed ära.
*Päikse ja vihmasensorit tuvastab, kuvab.
*Kaitse mootoriruumis F22 30a, korras.
*Kojameeste pistikusse, läheb 3 juhet neist lilla peaks siis olema LIN juhtimine(?). Toitele tuleb 12.5v ja käimisel 14.25v, toide olemas isegi siis kui võti *väljas ja kang olgu mis tahes asendis, midagi ei muutu. Maandus on olemas. Lillale juhtmele(ehk LIN) tuleb 10.8V peale. Kas see õige on, pole kindel....
*Proovinud olen releesi vahetada omavahel 404tähis(7M0 951 253 C) ja esimesd kojamehed+klaasipesu peaksid olema sama relee alt? Reaalselt esimeste kojameestega pole kuulnud relee põksumist, tagumisega koheselt kuulda/tunda.
Kuidas saaks veenduda et kojameeste mootor või moodul seal küljes ise ära surnud(pakutakse uut ainult originaali), kas otse akult, kui jah siis kuidas??
Kas lin klemmile tuleks ka korraga pluss koos toitega peale lasta selleks, et otse akult testida??
Kas kõike süsteemi juhib kusagil roolisamaba küljes olev moodul??
On kellegil kogemust ja oskab suunata aidata mis ja mida uuesti kontrollida või mis väärtused peavad kusagil mõõtmisega tulema? Eriti siis kojameeste pistikusse, huvitab just LIN juhtme kontroll/veendumine, sest toide kui see on olemas.
NB! Tõin ühe kasutatud kojamehe mootori teise auto pealt ja sellega ei toimunud ka midagi... välistatud pole muidugi, et see ka läbi pole.
Pildid veakoodidega:
https://ibb.co/hVQtmZ9
https://ibb.co/PCMYVDn
Auto: vw passat 2008 2.0tdi common rail 103kw. universaal. Tulepesurid, vihma-ja päiksesensor, tumendavad peeglid.
Olen jooksnud vea otsimisega ummikusse ja vajaks abi.
Juhtus nii, et kojamehed lõpetasid töötamise, xenonid koos kurvituledega on tehase omad(sinna klaasipesu pritsib), esiklaasile ja tagaklaasile pritsib ja tagumine kojamees töötab.
Vigadeks on:
02071 - Local Databus. 004 - No Signal/communication
00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) 004 - No Signal/Communication
Seda,et kapott peab kinni olema, sellega olen kursis ja kui kapott üleval testinud siis luugilukk kinni asendisse pandud (arvuti näitab closed ja open korralikult).
Asjad mida olen kontrollinud.
*Kapott - näitab asendeid Lahti Open ja kinni Closed
*Kojamehekangi liigutades loeb kõik astmed ära.
*Päikse ja vihmasensorit tuvastab, kuvab.
*Kaitse mootoriruumis F22 30a, korras.
*Kojameeste pistikusse, läheb 3 juhet neist lilla peaks siis olema LIN juhtimine(?). Toitele tuleb 12.5v ja käimisel 14.25v, toide olemas isegi siis kui võti *väljas ja kang olgu mis tahes asendis, midagi ei muutu. Maandus on olemas. Lillale juhtmele(ehk LIN) tuleb 10.8V peale. Kas see õige on, pole kindel....
*Proovinud olen releesi vahetada omavahel 404tähis(7M0 951 253 C) ja esimesd kojamehed+klaasipesu peaksid olema sama relee alt? Reaalselt esimeste kojameestega pole kuulnud relee põksumist, tagumisega koheselt kuulda/tunda.
Kuidas saaks veenduda et kojameeste mootor või moodul seal küljes ise ära surnud(pakutakse uut ainult originaali), kas otse akult, kui jah siis kuidas??
Kas lin klemmile tuleks ka korraga pluss koos toitega peale lasta selleks, et otse akult testida??
Kas kõike süsteemi juhib kusagil roolisamaba küljes olev moodul??
On kellegil kogemust ja oskab suunata aidata mis ja mida uuesti kontrollida või mis väärtused peavad kusagil mõõtmisega tulema? Eriti siis kojameeste pistikusse, huvitab just LIN juhtme kontroll/veendumine, sest toide kui see on olemas.
NB! Tõin ühe kasutatud kojamehe mootori teise auto pealt ja sellega ei toimunud ka midagi... välistatud pole muidugi, et see ka läbi pole.
Pildid veakoodidega:
https://ibb.co/hVQtmZ9
https://ibb.co/PCMYVDn
Viimati muutis OneWheel, 13 Nov 2022, 12:40, muudetud 8 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Kas kojamehed ise liiguvad? Ma ajasin Golf 5 peal ka igasugu müstilisi vigu taga, kuid tegelikkuses olid kojameeste mehhanismi puksid lihtsalt kinni jäänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Hoovastik liigub ja liigub ka mootor, kui neid käega liigutada. Ei ütleks, et liiguvad raskelt aga ka mitte väga kergelt.
Ehk oskab keegi öelda või kinnitada minu mõtet akult otse mootorile voolu peale laskmiseks selleks, et veenduda kas mootor/moodul on läbi?
3 klemmi on mootoril.
Kui kergelt sa neid peale määrimist või uue hoovastiku paigaldust golf 5 peal suutsid liigutada?
Viimati muutis OneWheel, 13 Nov 2022, 17:04, muudetud 1 kord kokku.
B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Toidet mõõda kontroll lambiga. Lin juhtme korrasolekut võid mõõta testri piiksuga, ehki see sinu 10,midagi V peaks näitama juhtme korrasolekut. Lin mõõdetakse ossiga muidu, 0-12v signaal on seal.
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Kui mootori küljest liigend lahti võtta, siis enne määrimist/puhastamist jõuab ka liigutada, aga raskelt. Pärast määrimist saab ühe sõrmega liigutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Teen homme proovi, puhastan vanast määrdest ja määrin liigendid ära, kaotada on ainult aega.twist kirjutas: ↑13 Nov 2022, 21:41Kui mootori küljest liigend lahti võtta, siis enne määrimist/puhastamist jõuab ka liigutada, aga raskelt. Pärast määrimist saab ühe sõrmega liigutada.
Väike update, auto poolsel pistikul(k.mootori külge minev) LIN juhtmest tõmmates tuli juhe pinni küljest lahti, oksiidi(rohelist) oli näha ainult kergelt pistikut tagant vaadates, seda ka ainult LIN juhtmel ja see ka tirimise mõtte pähe pani. Parandan juhtme ära, uus pin, määrin hoovastiku ja testin uuesti.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Kui võti väljas ja mõni minut möödunud tuleb LIN juhtmele 12.1V peale(akul endal 12.5V) ja jääb. Kui kojameeste kangilt asendit muuta siis LIN väärtust ei muuda
Viimati muutis OneWheel, 13 Nov 2022, 22:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
- Asukoht:
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 9 korda
B6 08.a universaal, kojamehed ei tööta
Täna sain kojamehed tööle.
Vigaseks osutus LIN juhtme klemm(lilla juhe) kojameeste mootori pistikus(auto poolne). Jällile sain, kui nägin pistiku taga juhtme kummil oksiidi värvi(pistiku sees klemmid nagu uued ja ka ära võetud klemm oli väliselt korralik) aga LIN juhtmest vähese jõuga tõmmates tuli juhe klemmi tagant ära. Doonor pistikust uus klemm koos juhtmega, tinutasin kokku ja liimiga termokahanev peale.
Arvutiga üle kontrollides kustusid vead ära.
Vast rohkem üllatusi ei tule ja olgu see vea otsimine kellegile abiks.
Vigaseks osutus LIN juhtme klemm(lilla juhe) kojameeste mootori pistikus(auto poolne). Jällile sain, kui nägin pistiku taga juhtme kummil oksiidi värvi(pistiku sees klemmid nagu uued ja ka ära võetud klemm oli väliselt korralik) aga LIN juhtmest vähese jõuga tõmmates tuli juhe klemmi tagant ära. Doonor pistikust uus klemm koos juhtmega, tinutasin kokku ja liimiga termokahanev peale.
Arvutiga üle kontrollides kustusid vead ära.
Vast rohkem üllatusi ei tule ja olgu see vea otsimine kellegile abiks.
Viimati muutis OneWheel, 14 Nov 2022, 22:24, muudetud 1 kord kokku.