Otsin töökorras moodulit koodiga: 1k0907554F või väga oskusliku elektroonikut.
Surmapõhjuseks üli musta õli poolt ummistunud pumba kinni jäämine (isegi korpus oli lõhki) + niiskus mooduli plokis. Ja selle koosmõjul mingi lühis.
Alguses oli veaks pump, siis tuli kohe solenoid ja lõpuks kontrollmoodul defektne.
00448 - Haldex Clutch Pump (V181) 014 - Defective,
02248 - Valve for Controlling Clutch Operating Angle (N373) 014 - Defective,
00003 - Control Module 014 - Defective
Moodul käis ühes firmas, mis kül Volvo Haldexitega kogenum aga ellu ei õnnestunud äratatda.
Lülitub sisse sekundiks, siis läheb prose kuumaks ja vislkab end välja.
1. Õppetund ostes Haldexiga auto, siis esimese asjana vaheta õli, filter ja pumbasõel. Müüja jutt õigeaegsetest hooldustes oli mul...mulll...mulll

Tegin ostukuulutuse eraldi ja siin arutaks nüüd Haldexi häkkimist ehk plaan nüüd tuua pumba juhtimine lüliti alla salongi.