Panen jälle mõned mõtteavaldused kirja - äkki oskab keegi taas tarkust jagada:
1) arvestatav/kõva klapitiks. külmast peast ei tee - kuumana ja tühikäigul aga mõnikord ikka täitsa "tikkadi takkadi". Panin hetkel mingi "Kleenflo" klapitõukuri soga ka sisse õlisse, aga esialgu pole mootor veel "uueks saanud " ( läbisõit 230 000, rihm vahetatud u. 100 000 km tagasi ja uus ootamas, õlid-filtrid mootorites-kastides kontrolli all ja vahetatud) . Klapitõukurid hõredad ? mõni tõukuri topsidest mõrane (kusagil youtube-s sai kohatud sellist asja)? õlipump hõre ?
2) sujuval kiirendamisel, paaril konkreetsel pööretevahemikul kusagil 2600 ja 2800 rpm juures , eriti just töösoojana, teeb mootor mingi õrnalt tuntava nõksaka. nagu jääb millisekundiks mõtlema midagi, või poob kinni, või katkeb säde ära vms. Jagaja , nukkvõlli andur ? ( jagaja kaas ja piibujuhtmed ja küünlad vahetatud u. 3000 km tagasi ). õlipump hõre, sõel umbes?
3) Külmast peast on üllatavalt krapsakas nii et "hoia tagasi" lausa

aga soojana-kuumana läheb minek veidi pussuks ja uimaseks. kui tühikäigul gaasi vajutada siis mõnikord isegi peaaegu midagi pisikese laisa aevastuse laadset kostub, enne kui pöördesse läheb - peab nagu sujuvalt veidikene gaasiga pöördeid tõstma ja kui siis vajutad peale, läheb normaalselt pöördesse, aga algus, tühikäigu pealt, on vaevaline. õhufilter värske. panin mingit "K2" pihustipuhastussoga ka kütte sisse ja monitoorin - ei ole veel esialgu "mootorit uueks teinud". segu lahja? kütusefilter umbes? mingi vaakumtoruke-vollake kusagil õhuvõtus katki, lahti ? õlipump hõre/sõel umbes?