T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Probleem ühe kliendi autoga, CXE mootor.
Ma täpselt ei teagi eellugu, aga praegu vist suurim probleem, et ei saa enam üldse sõita, DPF jookseb kohe umbe peale sundpõletust. Kuna õli ka kaob, siis see arvatavasti ummistab tahmafiltri.
Lugesin välismaiseid foorumeid, CXE 2016-2017 pidavat esinema kolvigrupi kulumine, tingitud EGR sodi silindritesse jõudmisest. Keegi käis esinduses kurtmas, kästi teha õlikulu test 1000km kohta, max lubatud vist 1 liiter. Kuna kulus oluliselt rohkem, oli esinduse diagnoos uus mootor, uued turbod, uus katalüsaator, uus DPF ja uued lambdad..
Omanik alustuseks tahab DPF-i maha võtta ja pesta, turbosid uurida jne., tundub vist mõttetu ajaraiskamine?
Vaatasin, et siin foorumis ka läbi käinud see mootorikood, on kellelgi kogemusi mootori kulumusega?
Sakslaste nãgemus asjast:
https://wild-motoren.de/2022/10/14/vw-t ... -ursachen/
Ma täpselt ei teagi eellugu, aga praegu vist suurim probleem, et ei saa enam üldse sõita, DPF jookseb kohe umbe peale sundpõletust. Kuna õli ka kaob, siis see arvatavasti ummistab tahmafiltri.
Lugesin välismaiseid foorumeid, CXE 2016-2017 pidavat esinema kolvigrupi kulumine, tingitud EGR sodi silindritesse jõudmisest. Keegi käis esinduses kurtmas, kästi teha õlikulu test 1000km kohta, max lubatud vist 1 liiter. Kuna kulus oluliselt rohkem, oli esinduse diagnoos uus mootor, uued turbod, uus katalüsaator, uus DPF ja uued lambdad..
Omanik alustuseks tahab DPF-i maha võtta ja pesta, turbosid uurida jne., tundub vist mõttetu ajaraiskamine?
Vaatasin, et siin foorumis ka läbi käinud see mootorikood, on kellelgi kogemusi mootori kulumusega?
Sakslaste nãgemus asjast:
https://wild-motoren.de/2022/10/14/vw-t ... -ursachen/
Viimati muutis teet82, 23 Juun 2023, 07:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Nii kahjuks on jah. DPF ummistus on tagajärg. Põhjus vaja korda teha. 

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Kui õli kaob siis tõesti ei ole mõtet hakata jändama vaid kõige parem lahendus komplektse mootoriploki ja Dpf vahetus. Tehase asendusmootoritel see probleem kõrvaldatud. Soovitaksin küsida hinnapakkumist!. Kulu peaks jääma sinna 10+k € kanti. Samas on pärast tehase mootor, millel garantii 2a.
Viimati muutis vredestein, 23 Juun 2023, 10:46, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Ma uurisin omale uuemat transporterit, aga jääb ära samal põhjusel. Uurisin ka välismaa foorumitest ja viga on egr-i oksüdeerumises. Lõpuks jõuab see oksiid silindritesse ja lihtsalt kulutab silindri ära. Aitab egr-i vahetamine õigel ajal. Oli isegi mingi koodi vahe mille järgi saab aru. Kui plokk on ok, siis saab lasta neid ju ka hülssida mis ei ole isegi kõige hullema hinnaga ja boonuseks on kestvast materjalist silindrid.vredestein kirjutas: ↑23 Juun 2023, 10:45 Kui õli kaob siis tõesti ei ole mõtet hakata jändama vaid kõige parem lahendus komplektse mootoriploki ja Dpf vahetus. Tehase asendusmootoritel see probleem kõrvaldatud. Soovitaksin küsida hinnapakkumist!. Kulu peaks jääma sinna 10+k € kanti. Samas on pärast tehase mootor, millel garantii 2a.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Ei hakka praegu otsima, aga selle CXE mootori puhul ei süüdistatud vist isegi EGR jahuti lagunemist. Vist oli selline jutt, et tahma tuleb liiga palju tagasi EGR-ist, mis läheb kolvirõngaste soontesse. Kolvirõngad punnitavad liiga palju välja soontest, kuluvad ise ja kulub silinder.
Netis otsides leidub nende mootorite taastajaid ja seal ka erinevaid teooriaid, et miks kuluvad, ei pruugi tõele vastata alati.
Netis otsides leidub nende mootorite taastajaid ja seal ka erinevaid teooriaid, et miks kuluvad, ei pruugi tõele vastata alati.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Kas siis tõesti ei saa seda kurjajuurt E G Ri välja visata mootori süsteemist. ingli [VW Bot: "Keel korda!"] rohelised.Aina maksa ja loodus on puhas. Tahma tuli ju ka G3 elt. Ülevaatus ütles et kõik on tiptop.Saan aru et saastenormid on karmistunud, kuid siiski,pintsak lipslased.......kuskil ju on inimmõistusel ju piir. Kaugele sa punnitad oma keskkonnaga. Miks Ülemiste järvest üle stardivad lennukid,tahma lont on taga, kus nende E G R. on? Julgemad mainisid Hiiat. Sudu,mitte udu. India. Millest räägime. Gangese jõgi. Jaanus. VW. mootori plokke ei hülsita,vaid puuritakse ,järgmisesse mõõtu 0,25mm. sammuga.
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Hülsitakse küll. Lihtsalt hülss on pleki paksune juba.t6nis3 kirjutas: ↑31 Okt 2023, 17:58 Kas siis tõesti ei saa seda kurjajuurt E G Ri välja visata mootori süsteemist. ingli [VW Bot: "Keel korda!"] rohelised.Aina maksa ja loodus on puhas. Tahma tuli ju ka G3 elt. Ülevaatus ütles et kõik on tiptop.Saan aru et saastenormid on karmistunud, kuid siiski,pintsak lipslased.......kuskil ju on inimmõistusel ju piir. Kaugele sa punnitad oma keskkonnaga. Miks Ülemiste järvest üle stardivad lennukid,tahma lont on taga, kus nende E G R. on? Julgemad mainisid Hiiat. Sudu,mitte udu. India. Millest räägime. Gangese jõgi. Jaanus. VW. mootori plokke ei hülsita,vaid puuritakse ,järgmisesse mõõtu 0,25mm. sammuga.

Muus osas on õigus, aga kui keegi ei näita eeskuju, siis mis maailm see on?
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
No kohe kuidagi tehniliselt ,,riidu ,,ei lähe,kuid tehniliselt. Hülsiti ainult Volga Gaz.21. Pobeda Gaz 20. Ehk on teadmist,mis on hülssimine .Teet 82. Minu tehnika vend on kadunud ,sinu vanune ,kuid siiski õpetasin teda. Mootori plokki on vaja Puurida. 0,25.MM.
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Volga mootorit ka ei hülsita. Seal vahetatakse hülsse.
Kui silindris mõra, siis ei aita ka 1mm üle puurimine.
Kui silindriseina on piisavalt ja plokk päris pooleks pole mõranenud siis saab näiteks 3mm üle puurida ja pressistuga silindrihülsi paigaldada e. hülssida.
Ka 1.9 Golf 3-le müüakse hülsse:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... tze-engine
Kui silindris mõra, siis ei aita ka 1mm üle puurimine.
Kui silindriseina on piisavalt ja plokk päris pooleks pole mõranenud siis saab näiteks 3mm üle puurida ja pressistuga silindrihülsi paigaldada e. hülssida.
Ka 1.9 Golf 3-le müüakse hülsse:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... tze-engine
Viimati muutis twist, 01 Nov 2023, 19:18, muudetud 1 kord kokku.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Kui jutt juba hülssimise peale läks, siis võiks mängu tuua ka terminid märg hülss ja kuiv hülss. Ma usun, et t6nis saaks oma teadmisi selles vallas näidata.
Viimati muutis kaupo51, 02 Nov 2023, 18:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 29 Mai 2017, 09:42
- Telefon: 58528638
- Auto: VW Multivan T6 Long
- Asukoht:
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Oskad soovitada koha kuhu pöörduda ja kes pakkud ka garantiid oma tööle. Møller Mustamäe küsib selle töö eest 19.5k € ja vahetusse läheb ainult mootor, katalüsaator ja tahmafilter. Turbo, egr ja hoorattas jäävad vanad. Hoorattas on mul uus, vahetatud talvel, aga pakkun turbo ja egr on tahma täis.vredestein kirjutas: ↑23 Juun 2023, 10:45 Kui õli kaob siis tõesti ei ole mõtet hakata jändama vaid kõige parem lahendus komplektse mootoriploki ja Dpf vahetus. Tehase asendusmootoritel see probleem kõrvaldatud. Soovitaksin küsida hinnapakkumist!. Kulu peaks jääma sinna 10+k € kanti. Samas on pärast tehase mootor, millel garantii 2a.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Ise lasin Forssis üle puurida ja uue ülemise otsa panna ning kõik ebavajaliku võtsin ära. Garantii saad põhimõtteliselt ainult nii, et uus crate mootor tehasest tellida, kus siis kõik uued jupid peal, forssi hind sellele oli mölleri omast 2x odavam. See uus mootor võib samamoodi hakata sul aasta kahe pärast õli võtma aga maksad tunduvalt rohkem.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 29 Mai 2017, 09:42
- Telefon: 58528638
- Auto: VW Multivan T6 Long
- Asukoht:
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Et siis egr ja dpf välja? Kas õlikulu kadus ära või mingil määral jäi või tuli tagasi?etnies858 kirjutas: ↑24 Mai 2024, 22:28 Ise lasin Forssis üle puurida ja uue ülemise otsa panna ning kõik ebavajaliku võtsin ära. Garantii saad põhimõtteliselt ainult nii, et uus crate mootor tehasest tellida, kus siis kõik uued jupid peal, forssi hind sellele oli mölleri omast 2x odavam. See uus mootor võib samamoodi hakata sul aasta kahe pärast õli võtma aga maksad tunduvalt rohkem.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Sellesmõttes, et kolvid tuleb välja vahetada. Mul tekkiski seal error, et okei panen tutika mootori peale aga see eeldab, et kogu see öko asjandus jääb ka külge, mis kogu seda õlikulu probleemi tekitab.
Alguses oli päris jõhker kulu kui mootor sisse töötas ennast uute kolvidega, käis isegi kontrollis korra, et äkki saaled ka kulunud juba vms aga kõik oli korras ja täna 20k km sõitnud ja õli ei võta üldse enam. Saab rahulikult sõita 10k hoolduse täis nii, et alguses ja lõpus on varda peal triip samas kohas.
Alguses oli päris jõhker kulu kui mootor sisse töötas ennast uute kolvidega, käis isegi kontrollis korra, et äkki saaled ka kulunud juba vms aga kõik oli korras ja täna 20k km sõitnud ja õli ei võta üldse enam. Saab rahulikult sõita 10k hoolduse täis nii, et alguses ja lõpus on varda peal triip samas kohas.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Nooo... EGR cooler, kust jookseb heitgaas läbi enne kui uuesti silindrisse suunatakse, see alumiiniumist jama kuuma/külmaga hakkab eraldama tükke, mis siis silindri seinad pekki keerab. Hiljem vaja silinder suuremaks puurida, sellest ka kolvid
))

-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Seega,tahtsime head rohelised V W insenerid,kuid nöögime autoomanikku. Asja mõte. Auto võib olla luksus,lisad ja lisad plati fedja,kuid ära unusta. Vastupidavate autode ülalpidamise aeg on läbi. Iga lisa maksab ja mõttetud hinda.Kui nad ka kestaks. Ei kiru,kuid maailm (auto) läheb ainult ....raha,raha,raha.Haiged,rahaahned. Mida tava autoomanik sai tahmafiltri olemasolemisest? Midagi.Firma saab lisa pappi. Veelkord. Lennukid stardivad üle ülemiste järve.Kus nendel on tahma filtrid)?
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
T6 2.0TDI Biturbo õlikulu probleem
Mida tavaline autoomanik saab tahmafiltri olemasolust? Eks keskkond (õhk) meie ümber muutub puhtamaks. Indias on täna olukord mõnes linnas päris hull, sudu ning raske on hingata. Üks põhjus on see, et sealsetel tuk-tukidel ei ole mingeid heitgaase neutraliseerivaid süsteeme ja kogu torust tulev heitgaas saastab linnaõhku. Sorry off topicu pärast, püüdsin t6nisele vastata.