Tegu siis 2010 a 1.6tdi 77kw masinaga. Algselt hakkas hommikuti puterdama kuid mootori soojenedes läks kõik normi. Vigasid kuskile süsteemi üles ei visanud. Sai vahetatud kütusefilter lootuses, et äkki muutub midagi. Abi sellest ei olnud. Sai siis konsulteeritud erinevate mehhaanikutega. Soovitati pihustite korrektuurid üle vaadata mis olid suhteliselt normaalsed. Soovitati üle kontrollida ka pihustite koodid ja kas on ajule õiged koodid sisse söödetud. Pihusti koodid olid valed. Enne kui koodid õigeks sai pandud võtsin pihistid korra maha ka puhastasin otsad ning panin uued seibid. Peale kodeerimist lõi esimese hooga päris hulluks. Tegin lisaks korrektsioonide nullimise ja väärtuste kalibreerimise. Peale seda jäi mootor suht hästi käima ja korrektsioonid olid paigas. Küll aga kohapealt ära liikudes "siristab" alguses sellinr 1000rpm juures päeva jooksul aga süvenes ja kerget sirinat viskab vahelduva eduga kuni 2000rpm-ni. Jõudu on autol ja kütusekuli ka paigas.
Kas kellelgi olnud sellist kogemust või oskab midagi soovitada?
Vw Golf 6 1.6 Tdi kummaline hääl
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Vw Golf 6 1.6 Tdi kummaline hääl
Kasutatud pihusteid ei kodeerita, sest nad on juba kulunud ja pihusti ei vasta enam tegelikult numbritele, mis sinna kunagi peale löödi.
Kui muu ei aita, siis pihustid maha ja stendi. Muidugi kui saab stendida neid, kõiki vist ei saa.
Kui muu ei aita, siis pihustid maha ja stendi. Muidugi kui saab stendida neid, kõiki vist ei saa.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1750
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Vw Golf 6 1.6 Tdi kummaline hääl
Ikka kodeeritakse. Kodeerimise point on see, et aju saab aru mis SN pihusti on mis silindris. Muid näite ja korrektuurfaktoreid enamasti ei muudeta. Näidud ja toimimine on tervikuna whole another story jah. Kas lehvik on lehvik ja kas elektroonika on korras jne. Minu soovitus oleks stendida pihustid ära ja leida see kurjajuur üles.
Viimati muutis SanderSPS, 24 Sept 2023, 09:02, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Vw Golf 6 1.6 Tdi kummaline hääl
Ärge arvate minust valesti.Auto aasta arv on ju üks. Moderaator,see ei ole teema väline jutt. Mida on autodel,kui tuleb pihusti probleemist jutt.?Arvan. Meelega tehtud nõrgukesed. Ainult osta. Olen remontinud Mersedes 124. mootorit. Pihusteid ei tea. Hüllsid sai uued. Läbisõit pool,POOL MILJONIT. naljanurgad oma ,,probleemistest,, .Tegelik läbisõit oli SADA tuhat.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Vw Golf 6 1.6 Tdi kummaline hääl
Uhkemad stendid väljastavad uue IMA numbri, võib oletada, et ka pihusti tootmisel on see solenoidile trükitud number saadud peale pihusti stendimist. Üpris kindel on see, et kui mingid 200tkm sõitnud pihustid stendi viia, siis ei tule enam sama number ja ma isiklikult ei näe küll mõtet suvalisi numbreid kirjutada kuskile.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Vw Golf 6 1.6 Tdi kummaline hääl
Siiski. Lugedes teemaalgataja juttu....puhastasin pihusti otsad. Mida sa seal puhastad? Traat harjaga. paluks Diislite kohapealt lolli juttu mitte ajada. Nüüdsel ajal jah,enam ei tea,kuidas mootoril on vastupidavus ,millal hakkab öli ülemäära võtma. Pihustid ju kestsid vähemalt 600000.Enda sepikojas 2012. G6. 1,6 74. Siiani probleemi vaba.