2018a Passat B8 2.0 140kW viskas ca 100 000km pealt põlema maanteesõidul EPC tule. Kuna väljas oli lage vesi ning tol hetkel oli järel ka haagis, mille pistik polnud värskemate killast ning EPC kustus peale auto uuesti käivitamist, siis seostasin seda pigem haagisega ja rohkem tähelepanu ei pööranud. Mõni aeg hiljem hakkas EPC end aina tihemini ilmutama ning aeg-ajalt lisandus ka mootorituli, mis ca viienda käivitamisega ära kustus.
Mölleris tehti diagnost, näitas kaootilist sensor 1 bank 1 viga, kuid soovitati tegeleda alles siis, kui viga püsivaks jääb. Senikaua soovitati rohkem pööret anda kiirendamisel jne. Väidetavalt võib kaootiliselt esinev viga diagnostiku valedele jälgedele juhatada…

Kokkuvõtteks täna seis selline: igal sõidul süttib EPC (koos sellega lõpetab turbo töö ja auto kõvasti jõuetum + start/stop annab kompuutris errorit). Kui korra välja suretada ja uuesti käivitada, kaob tuli ja kõik toimib jälle kuni järgmise korrani. Igal viiendal korral süttib koos EPC-ga ka mootorituli, mis omakorda viienda restardiga uuesti kustub.
Kas kellelgi on mõtteid vōi kokkupuuteid? On mingeid variante veel peale selle, et kõiki andureid lihtsalt järjest välja vahetada ning parimat loota?
Tänud ette!