B7 õli õhitorus.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
B7 õli õhitorus.
Mure selline,et kuskilt pressib õli õhutorusse sisse.
Eemaldades õhufiltri poolse toru avanes selline pilt nagu pildil.Pilt tehtud siis suunaga pöördklappi suunas.
Kas keegi oskab nõu anda mida vaadata vahetada.
Ise kahtlustan karteituulutust (pilt 2).
Kuna ise kõige suurem remondimees ei ole siis küsiks nõu,et kuhu sellise probleemiga võiks Pärnus pöörduda.Autoks 2013 passat 1.4tsi 118 kw bens.
Tänud asjalike vastuste eest.
Viimati muutis argoaa, 25 Mär 2024, 11:59, muudetud 3 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
B7 õli õhitorus.
Pilte pole aga puusalt pakuks nagu ikka selliste vigade puhul - kas turbo lekib või kartertuulutus umbes. Kas see on see kombomootor - turbo+meh.ülelaadur?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
B7 õli õhitorus.
Valge ollus viitaks nagu tuulutusele. Kogus aga selline marginaalne e. klassikaline lühikesed külmad otsad -sündroom. Ei pruugigi midagi viga olla. Tee üks pikem maanteeots ja saad lõõrid jälle lahti. Õli ikka on karteris puhas?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
B7 õli õhitorus.
Õli vahetus tehtud 2 kuud tagasi.
Kuskilt lugesin,et kui õli rõngad läbi siis hakkab ka tagasi peksma.Kas see ka tõsi ei tea.
Kuskilt lugesin,et kui õli rõngad läbi siis hakkab ka tagasi peksma.Kas see ka tõsi ei tea.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 õli õhitorus.
argoo. Kui on õlirõngad kulunud,siis kontrolli tihemini õli taset mootoris. Kui juba õli on mootori ülemises otsas,kus ta ei pea olema,on ka surve rõngad ,,õhtal,, Bensukal surve rõngaste ülemäära kulumine ei näita endast märku ,käivituse kohapealt. Aga põlemis kambrist tulev põlemis gaasi tahm tuleb karterisse läbi kulunud rõngaste. Karterist tulebki see läbi ventilatsiooni sinna torudesse. Mootori karter ju hingab.Seega. Niisama õli tuulutus torus ei ole. Valge ,,ollus,, on jah kondents külm soe.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
B7 õli õhitorus.
pekkis rõngastega peaks taga mingi räme toss ehk siis kiirelt kaduv õli olema, aga vaja ilmselt asi puhtaks rookida ja tuulutus korda teha kui midagi viga sellel
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
B7 õli õhitorus.
Ahoi
Väikene õli sisselasketorustikus ei tee midagi see on paratamatus ja ei tähenda mingit probleemi.
Kui natuke süübida TSI mootorite töösse siis saaks ka aimdust mis seal toimub.
Väikene õli sisselasketorustikus ei tee midagi see on paratamatus ja ei tähenda mingit probleemi.
Kui natuke süübida TSI mootorite töösse siis saaks ka aimdust mis seal toimub.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339