Volkswagen Passat mootoritest.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Volkswagen Passat mootoritest.
Tervist
Küsimus selline ehk keegi oskab öelda kas volkswagen passat 1,4 mootor on hea bensiin aasta 2014
Küsimus selline ehk keegi oskab öelda kas volkswagen passat 1,4 mootor on hea bensiin aasta 2014
Viimati muutis GTI, 22 Mai 2024, 12:16, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri
Põhjus: pealkiri
Volkswagen passat
Volkswagen Passat
Variant Luxline 1,4 TSI 90 kW (122 hv) BlueMotion Technology**Vakkari, Ilmastointi**
Variant Luxline 1,4 TSI 90 kW (122 hv) BlueMotion Technology**Vakkari, Ilmastointi**
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Volkswagen passat
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Volkswagen passat
Saab. 1.8T millel kehvad kolvirõngad.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Volkswagen passat
Targemad võibolla parandavad, aga remondi komplektiks on kolvigrupi vahetus ja mootori taastamine.
Ma olen hetkel nii vihane volkari peale, et ei suuda enam bensukat ka soovitada. See 1.4 on hea töökindlusega.
Aga mingid ulme asjad on muutunud kuluosaks. Ja oleks siis odavad asjad.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Volkswagen passat
See õlikulu teema oli probleemiks alguse B7 1,8 ja 2,0 TSI mootoritel. ei tasu karta neid.
Mul endal oli 2,0 155 kw ja ei pidanud isegi õlivahetuste vahepeal juurde valama.
Hetkel siis B8 1,8 TSI 132KW ja üllatavalt üliõko. Soov oli küll 2,0 isend aga neid ei olnud sellel hetkel sobivaid.
B8 1,4 on samuti täitsa asjalik selle kere kohta ja saksas käies selgus üllatusega, et kütusekulu väga mõistlik.
Mul endal oli 2,0 155 kw ja ei pidanud isegi õlivahetuste vahepeal juurde valama.
Hetkel siis B8 1,8 TSI 132KW ja üllatavalt üliõko. Soov oli küll 2,0 isend aga neid ei olnud sellel hetkel sobivaid.
B8 1,4 on samuti täitsa asjalik selle kere kohta ja saksas käies selgus üllatusega, et kütusekulu väga mõistlik.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Volkswagen Passat mootoritest.
Iga autoomanik ju kiidab oma suksut,loogika. Aga siiski .Mootoritest.Sina vredestein kiidad antul hetkel oma auto mootorit. B8. on asjalik. Tuleme tagasi mootori õli kadu teemasse. Seal teemas mainisid,et pole õli kulu. Odavad ,,odavad, mootorid on töömahuga 1,2 ja 1,4. Tehnika tehases paneb ka paika,kas on odav Passat,vastavalt ju auto hind. 1,4 töömahuga mootorid sõidavad ,ilma probleemitetta AINULT 200,247.tuhat.