Tiguan 2008-2011 tõste
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Tiguan 2008-2011 tõste
Tere!
Auto ise tavavedrustusega. Eesmärk: tõsta veidi kogu autot või eelkõige tagaotsa. Mingit ulmehinnaga uut vedrustust ei soovi. Mis töötavaid lahendusi realiseerinud olete?
Kommenteerige julgelt:
a) Kas on pikemaid vedrusid kuskilt saada?
b) Kas kuskil müüakse paksemaid kummipukse?
Auto ise tavavedrustusega. Eesmärk: tõsta veidi kogu autot või eelkõige tagaotsa. Mingit ulmehinnaga uut vedrustust ei soovi. Mis töötavaid lahendusi realiseerinud olete?
Kommenteerige julgelt:
a) Kas on pikemaid vedrusid kuskilt saada?
b) Kas kuskil müüakse paksemaid kummipukse?
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Tiguan 2008-2011 tõste
Vedrude ,,kallale,, ei soovita minna. Iseasi,kas on müügil vedrusi C A.2 cm pikemaid. Kui ka on,siis on ka jäikuse erinevus. Jää autol oma originaalide vedrude juurde. Misssugune on sellel autol tagasilla ehitus. Pole minul vaja Googeldada. Kuid mida mina olen teinud. Tagasilla vedrude alla ca.2 cm 200mm.paksusega armeeritud (kapron niidid on karkassiks) kummid. Müügil ma ei tea. Materjali leitsin ise,ja ehitasin.Aga 2 cm. kummi seibi panemine taga silda,vedrude alla ei tähenda,et tagasild tõuseb 2 c m. Võib ka 2,5 cm. tõusta.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Tiguan 2008-2011 tõste
Mingi pikema mulata võib Tõnnu jutule alla kirjutada, kui paar cm on piisav tasub vaadata mingite eelpinget lisavate pukside peale. Päris mingit teist vedrustust ei julge sooovitada. Kui on soov minna ekstreemseks tasub googeldada 
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2157
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Tiguan 2008-2011 tõste
Kui tagumine osa on madal, siis tasuks kontrollida kas tagavedrud üldse otsadest ära murdunud pole? Uued tavalised vedrud külge ja korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Tiguan 2008-2011 tõste
siLc. Kui sellisel aastaarvul autol peaks olema tagasilla vedrude keerd katki,siis vastan. Totaalne vale arvamine sinu poolt. Esisilldade probleem on see. Tito. Ekstreemseks selline lahendus ju kindlasti ei lähe,Tito.
Tiguan 2008-2011 tõste
Tänud kommenteerimast kõigile. Igaks juhuks täpsustan, et katki pole seal midagi. Problemaatiline on pigem suurem kaubavedu (inimesed on salongis, need suurt ei mõju), aga kaup/käru on tagasilla peal. Tuntud autopoed on siiani lahenduseks pakkunud jämedamat vedru ja vedrule pukse, mis käivad vedru keerdude vahele... see nagu ei lähe. Mõtleme ja otsime veel...
-
- Klubiline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 11 korda
Tiguan 2008-2011 tõste
Tere
Auto tõstmisest - Kunagi oli mul E36, millele olid taha spetsiaalsed ida-Euroopa vedrustuse vedru alumised puksid olemas. Teadjamad kostavad, kas VW'l ka miskit säenset on.
Aga kui põhjalikumalt lugeda, siis Sul pole vaja mitte autot tõsta, vaid vähendada koorma lisandumisel vajumist? Ehk siis mingi heavy duty vedrude komplekt?
jJanno
Käru tuleb tasakaalu saada! Juba liiklusohutuse seisukohtas. Rääkimata sellest, et haakeseadmele on ette nähtud maksimum koormus (tavaliselt max 75kg). Ka kahetonnine käru tuleb saada selliseks, et keskmine Eesti mees jaksab ühe käega haakeseadmelt ära tõsta. Pudeda koorma korral (liiv, muld) labidas abiks. Tahkete esemete korral koormarihmad. Iga kilo tagateljest tagapool vähendab esirataste ja maapinna haarduvust.. Samas kindlasti ei tohi haagis haakeseadmele negatiivset koormust teha. youtube videosid ning
Auto tõstmisest - Kunagi oli mul E36, millele olid taha spetsiaalsed ida-Euroopa vedrustuse vedru alumised puksid olemas. Teadjamad kostavad, kas VW'l ka miskit säenset on.
Aga kui põhjalikumalt lugeda, siis Sul pole vaja mitte autot tõsta, vaid vähendada koorma lisandumisel vajumist? Ehk siis mingi heavy duty vedrude komplekt?
jJanno
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 265
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Tiguan 2008-2011 tõste
Äkki tasuks hoopis mõelda kaubiku soetamise peale? Kui ikka kogu aeg on vaja midagi vedada, siis selle töö jaoks võiks olla eraldi sõiduk. Las see Tiguan jääb tehase seadesse, mis tast ikka torkida.Tet kirjutas: ↑04 Juun 2024, 10:56 Tänud kommenteerimast kõigile. Igaks juhuks täpsustan, et katki pole seal midagi. Problemaatiline on pigem suurem kaubavedu (inimesed on salongis, need suurt ei mõju), aga kaup/käru on tagasilla peal. Tuntud autopoed on siiani lahenduseks pakkunud jämedamat vedru ja vedrule pukse, mis käivad vedru keerdude vahele... see nagu ei lähe. Mõtleme ja otsime veel...
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Tiguan 2008-2011 tõste
Vedru keerdude vahele EI mingil juhul kummi pukse. Ikka pigem alla. Soovib tõsta ju auto tagaotsa. Mitte jäikust suurendada.Minu arusaam küsijalt ,et auto kere välimus olgu...tagaots ehk oleks natuke kõrgem. Seda ma soovitasin.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Tiguan 2008-2011 tõste
+1 eelkõnelejatega. Reaalselt on sul siis tagaots üle koormatud ja esiots juhitamatu kui midagi peaks juhtuma.
Kui tahad korralikult teha, siis pead küsima 4x4 foorumist kontaktid, et kes ehitab pidevalt 4x4 masinaid ringi.
Tugevamad vedrud, aga siis õige mõõduga.
Ära tõnist kuula. Sul just jäikust vaja juurde. Isegi kui paned tõste klotsid amordi vedru ja silla vahele, siis läbi vajub samamoodi.
Kui tahad korralikult teha, siis pead küsima 4x4 foorumist kontaktid, et kes ehitab pidevalt 4x4 masinaid ringi.
Tugevamad vedrud, aga siis õige mõõduga.
Ära tõnist kuula. Sul just jäikust vaja juurde. Isegi kui paned tõste klotsid amordi vedru ja silla vahele, siis läbi vajub samamoodi.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!