T6 esipidur jääb peale
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 19 korda
T6 esipidur jääb peale
Tervist, pikemat aega olnud tahtmine oma T6 loodussõbralikumaks teha, st vähem kasvuhoonegaase emiteerida, seega tulin teisega jaanipäevaks Eesti, et Adblue, egr ja dpf prükkarisse saata.
Oli 1500st kilomeetrist viisteist läbitud, kui selgus, et vasak esipidur korralikult peal. Ots ringi, määrisin garaažis sadulapoldid ära, kõik ilus. 2000km hiljem jälle sama lugu.
Netist kiire otsing räägib mingist ABS klapist tüüpveana? Täna läheb töökotta ja seal taheti kohe sadulat vahetama hakata.
Oli 1500st kilomeetrist viisteist läbitud, kui selgus, et vasak esipidur korralikult peal. Ots ringi, määrisin garaažis sadulapoldid ära, kõik ilus. 2000km hiljem jälle sama lugu.
Netist kiire otsing räägib mingist ABS klapist tüüpveana? Täna läheb töökotta ja seal taheti kohe sadulat vahetama hakata.
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
T6 esipidur jääb peale
ABS klapist ei tea midagist aga sadula kolb ka ju selline asi, mis võib peale jääda.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
T6 esipidur jääb peale
Samal ajal kui pidur peal on tuleks õhutusnippel lahti keerata. Kui sellepeale ratas vabaneb siis viga mujal kui sadulas, kui mitte siis sadula probleem. Arvaks siiski sadula probleemi, kuna 2000km ju toimis peale puhastamist ja liigutamist?
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 esipidur jääb peale
J.Aru. Sinu nõuandele hoiaksin kahe käega peast kinni. Miss lolli juttu annad? Piduri kolb jääb peale klotsidele. Mida siia puutub õhutusnippel. Ainuke tehnilisest sama rada käiv on kasutaja kaupo51. Moderaator,ega sa siiski,ei solvununud?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
T6 esipidur jääb peale
Mehe golf3 ei oma abs pidureid ja seega on raske reaalsust tajuda. Soovitan ka nipli lahti keerata ja proovida kas pidur vabaneb.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 esipidur jääb peale
Ttehniliselt totaalne poisikeste loll jutt. Piduri õli ei vägista piduri kolbi. Kui piduri kolb on kinni ,siis on piduri kolb kinni. Nipli välja keeramises on ju ÕHUTUS piduri süsteemis. Esi piduri kolb on ju kinni .
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
T6 esipidur jääb peale
Vanust võib ju olla kuid tarkust ikka vanus ei anna ja pead noorematele alla vanduma.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
T6 esipidur jääb peale
Ma küsin ühe pseudoküsimuse ka siia vahele. Sul valus ka on kui sa mõtled või puudub kogemus, sest pole seda siiani suutnud teha?
Teemamehele. Keera nippel lahti ja vaata mis juhtub.
T6nis3 teadmised kipuvad piirduma kahjuks G3mega mis on sama samblas nagu mehe ülejäänud teadmised autodest mis vähegi on uuemad kui g3.
Edit. Esimesel lugemisel hakkas kohe kirjaviga silma. Parandasin ära. Seejärel sain aru....raip pole minu kirjaviga.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 38 korda
T6 esipidur jääb peale
Sul ei ole vist ette tulnud kus piduri voolikul sisemine kiht, vanadusest või odavama tootja kehvast materjalist, lahti tuleb ja vooliku ummistab? Olen ise paaril korral selle pärast voolikuid vahetanud. Nii et ei ole mingi loll jutt, et proovida nippel lahti keerata.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 esipidur jääb peale
No,eksole litakat tore saada,kuid kui voolik on ühepoolse liikumisega (sisse läheb survega,kuid tagasi õli ei tule) on haruldus. Arusaamatu,miks mulisetakse mingit ulme,koos mõnitamisega,kui leppida olukorraga. Kolb on korpuses kinni. Mida see nippli lahti keeramine annab? Et pääsesin suporti maha võtmisest. Sellega ei pääse supordi remondist. Head nõu andjad. Seega,iga pidurduse korral tule b jälle nippel lahti keerata ja saab edasi sõita.Nalja nurk.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
T6 esipidur jääb peale
Tõnnile mõttega läbilugemiseks uuesti J.Aru postitus. Oluline osa alla kriipsutatud.
Palun edasist isiklikuks minemist vältida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 esipidur jääb peale
Lauri. Isiklikuks läksin peale vastamist. Enne oli ju mõnitamised,a,la ,,sa ei taipa midagi. Ja mis see G3 ka on. Tühjast kolvi kinni jäämisest on selline tulekahju. Miks Tanel oma teemasse ei kommenteeri?
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
- Auto: VW tüüpi sõiduauto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
T6 esipidur jääb peale
Nipli lahti keeramine on osa vea diagnoosimisest. Kui peale seda pidur vabaneb siis mitte ei tule niplit keerata peale igat pidurdust vaid siis tuleb kindlaks teha kus on viga ja see kõrvaldada.
Näiteks Chrysler Voyageril on esi pidurivoolikutel plekist tugi vooliku keskel. See plekk keerab ümber vooliku ja seal roostetades pigistab vooliku nii kinni, et pedaaliga surub vedeliku läbi. Aga pedaali vabastades enam vedelik tagasi ei tule ja jääb ka pidur peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 esipidur jääb peale
Näiteks Chrysler Voyageril on esi piduritel........ Probleem on Autodest V W gen. Mõttetu näide Chrysler. Aga siiski. Kes on TEHNILISELT nõus sellise jutu mõttega,et metall klamber roostetas ,ja pigistas vooliku kinni. Kas roostes klamber on tugevam,kui piduri voolik oma sisuga. CA. vähemalt 100 A T.mosfääri.Julgen ütelda ,poiss Käi tehnika koolis,samas,ei ütle ,et halvasti ütlesin. Mingi tehniline vastuolu on sinu jutus.
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
T6 esipidur jääb peale
Jah Tõnis , see rooste jutt on vist ainuke, mida ma rohkem sinu suust usun, arvata, et ikka seestpoolt voolikut kas nüüd roostetas, aga füüsikaliselt loodus ei suuda roostele surveomadusi tekitada väljastpoolt. Pigem see klamber roostega laguneb aastatega pulbriks ära. Ja "kummivooliku" hävinemise moodused jah ikka teised. Aga Tõnis, teatud asjades sa võiksid alla ka anda, ega see sinu positsiooni nõrgemaks ei tee
Ei peagi vabandama, vaid "jah ütlesin ja mis siis" Vahepeal mina naudin sellist "kollast ajakirjandust" 


-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 esipidur jääb peale
ökovend. Ei ole lihtsalt kange ja miks ,,alla,, anda kui tehniliselt küsija probleemile asjakohast vastust ei anna. Ei tema,ega vastajad. Üldine mula. Vastus kaupo51. Sadulat ei ole vaja vahetada igaksjuhuks. Kui detail on konkreetselt kinni siis on ju vana tõde....milleks preestrile M. Vastus. Igaks juhuks. Jutt läheb siiski mõttetult pikale.Teema algataja vist kaifib meie vaidlusi,lahenduse pakkumisi. Ise ei vasta.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T6 esipidur jääb peale
Mida sa jaurad? Mitu puud sulle punaseks peab värvima?
Kui nipli näppimine laseb piduri lahti, siis viga mujal, torustikus või ABS pumbas. Kui pidur ei vabane siis sadul.
Saa juba sellest üle, et kui sina pole näinud/teinud, siis ei ole olemas/ei ole võimalik teha. Et kui sa lehma pole lüpsnud, siis seda teha ka ei saa või? Ometi on poodides piim müügil.
Ps. Mina olen lehmi lüpsnud ja täitsa ilma lipsu ja pintsakuta.
Kui nipli näppimine laseb piduri lahti, siis viga mujal, torustikus või ABS pumbas. Kui pidur ei vabane siis sadul.
Saa juba sellest üle, et kui sina pole näinud/teinud, siis ei ole olemas/ei ole võimalik teha. Et kui sa lehma pole lüpsnud, siis seda teha ka ei saa või? Ometi on poodides piim müügil.
Ps. Mina olen lehmi lüpsnud ja täitsa ilma lipsu ja pintsakuta.
Viimati muutis jussike, 25 Juul 2024, 11:24, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
T6 esipidur jääb peale
Kiidan, et korralikud laused tehtud. Isegi inglise keelsed lühendid on kasutatud kuigi ollakse nendele kapitaalselt vastu! 
Aga te kaks jaurake siis edasi kui tahate.

Aga te kaks jaurake siis edasi kui tahate.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 esipidur jääb peale
Lõpp probleemi tulemus oli juhtumise olukorras,et ja jah tahad või mitte ,kuid kui silindris olev kolb on kinni,siis tema on kinni.
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 19 korda
T6 esipidur jääb peale
Kehva küll reaalsusega head lugu rikkuda, aga need on sadulapoldid, mis kinni jäävad, mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kolb irw
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
T6 esipidur jääb peale
Tõnn pidas silmas sadula töökolbi mis on teine põhjus piduri pealejäämiseks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
T6 esipidur jääb peale
Tanel 8012. 21 juuni,kui kirjutasid,et sadula poldid määritud. Kõik tipptopp. Nüüd mingi teine jutt. Ikka,et poldid jäävad kinni samas,et töökojas võeti pidurid lahti (kolvid korpusest) ja asi korras. On ju nii. Aga enne vaja jõurata et klamber pigistas,sääsk lendas piduri torusse ja ummistas vooliku. ABS pump jätab vasaku esipiduri peale.Sellepeale annab tulla ainult..... No tore.Tähtis ju oli vist see moment foorumis,et saaks lihtsalt muliseda. Aga ega,s see paha pole. Lõpuks tuli tõde siiski välja.