Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
jyrgen61
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 18 Nov 2011, 20:20
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas jyrgen61 »

Autoks 2015 T5 132kw. Mure selline, et põletusprotsessi (ca 200-300 km tagant) ajal viskab tagant korraliku pahvaka suitsu (sinine-valge). Eriti näeb seda, kui põletamine juhtub algama linnas ja seisan näiteks foori taga. Maanteel ei saa nagu aru, et suitseks ja samuti tava töö režiimil ei ole suitsu. Auto minu jaoks uus ning ei oska väga midagi lisada. Jutu järgi mootor vahetatud, dpf filter vahetatud (vahele pandud tootja AS filter). Mida võiks teha/vaadata. Kas see põletus üldse peaks linnas hakkama toimetama?

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1830
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 184 korda

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Mootor õli ei võta?

margus
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 14 korda

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas margus »

Põletus ei tohiks üldse linnas ja veel enam päris seistes. Sõidukatel ning ma eeldan, et ka tarbekatel on põletuse tingimuseks mootoritemperatuuri min staatus ning sõiduki liikumiskiirus vähemalt 60/65km/h.
Võibolla mõni arukam teab seda detailsemalt.

Aga miks sa üldse arvad, et see on põletustsükli algus? Ehk on tegemist mingi muu veaga ja nt turbo lekib õli?
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

jyrgen61
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 18 Nov 2011, 20:20
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas jyrgen61 »

Kuna olen alles soetanud selle auto, siis õli võtmise kohapealt ei oska esialgu arvata. 600km jooksul pole pidanud juurde valama. Põhjus, miks arvan, et põletusprotsess algas on spetsiifilises haisus, mida põletamisprotsess tekitab (dpf'i hais). Muul ajal auto ei suitse ega midagi.
Kas arvutiga näeb ka, kui mootoriaju on miskitpidi manipuleeritud?
Kummaline veel see, et dpf differential pressure on tühikäigul alla 10 hPa, kuid ikka loeb tahmaga täitumist. See info/number vist ju peakski protsessi käivitama, kui liiga suureks läheb?

jyrgen61
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 18 Nov 2011, 20:20
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas jyrgen61 »

Uut infot niipalju, et esinduses pandud peale originaal tarkvara. Üle-eelmine omanik oli dpf'i välja kirjutanud ja vahelt ära võtnud. Eelmine omanik lasi taastada originaal seisu selle vahega, et alla läks nö b-kat DPF. Kas võibki äkki asi selles b-kat varuosas olla? On kellelgi nendega kogemusi?

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1830
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 184 korda

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Arvestades, mis mootor sellel autol on siis soovitan soojalt Dpf, kat, egr delete teha ja välja progeda uuesti. Kuna sellel autol on egr jahuti alumiiniumist siis sealt eraldub tükke, mis jõuavad silindrisse ja varsti võtab auto liiter kaks õli.

jyrgen61
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 18 Nov 2011, 20:20
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas jyrgen61 »

Tänan soovituse eest, kuid esialgu tahaksin auto ettenähtud töökorda saada.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1830
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 184 korda

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Saan aru, et auto just ostetud ehk eriti sõitnud pole? Tasuks esimese asjana siis äkki õlitaset kontrollida, 1000km maha sõita ja uuesti kontrollida. Võib olla, et silindriseinad juba uuesti pekki läinud ja dpf/kat õli täis.

jyrgen61
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 18 Nov 2011, 20:20
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas jyrgen61 »

Auto alles ostetud jah. Tänaseks ca 700km läbitud ja õlikulu ei ole.
Eile tegi auto läbi aktiivse põletusprotsessi, peale mida "soot" näit langes 9-10 peale. Täna, ca 20km hiljem, on "soot" juba 14-15. Differential pressure tühikäigul 7hPa, 2000rpm juures 20hPa ja 2500rpm juures 50hPa.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1735
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 52 korda

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Ca 300 km tagant teeb jh antud masin põletust kui pole midagi muudetud. Minul viskas suitsu trassil vaid siis kui oli nn. si** kütus sees ehk sain kütust kellegilt. Aga kui läksin tankla diisli peale üle siis enam suitsu ei tulnud. Lisaks mina lasin panna peale tarkvara mis põletas 1000km tagant.

jyrgen61
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 18 Nov 2011, 20:20
Asukoht:
Tänatud: 1 kord

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas jyrgen61 »

Tänaseks mindud siis ikkagi seda teed, mida siin üks kodanik mainis. Eeskätt EGR'i tõttu, mille jahuti teatavasti mootorit kipub lõhkuma. Mis puutub tahmafiltri probleemi, siis mainiksin ära kaks asja. Esiteks need b-kat filtrid ei ole kõige paremad (minu autole oli veel eriti säästu variant alla pandud). Filtri sisu uurides oli näha, et filter seest juba kergelt sulanud. Teiseks panin tähele, et tahmafiltri temperatuur enne filtrit oli ca 420 kraadi ja peale filtrit ca 590 kraadi (seda siis põletamise ajal). Minu jaoks tundub selline temperatuuride vahemik ebaloomulik. Ilmselt seetõttu ka need dpf'i ja sinise suitsu probleemid. Olgu veel mainitud, et kõige ülemine temperatuuri andur näitas ca 600 kraadi.

Parimat,
Jürgen

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas R36 »

DPF regen toimubki kuni 600C.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2875
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Temperaat C.ei tea,kuid kiirusega ca. ja kolmas käik sajaga,ca.25 km. Tuli oli kustunud. Põletas siis ju ennast puhtaks. Omaette teema. Milleks sellist jura vaja? Auto valmistajad on ,,rohelised,, Õige. Aga hiinlaste vastu,kus on ka rootslaste Volvo ,eienam saa. Miljard saastajaid.

miilits
Huviline
Postitusi: 2304
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 122 korda

Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.

Lugemata postitus Postitas miilits »

t6nis3 kirjutas: 25 Juul 2024, 19:50 Temperaat C.ei tea,kuid kiirusega ca. ja kolmas käik sajaga,ca.25 km. Tuli oli kustunud. Põletas siis ju ennast puhtaks. Omaette teema. Milleks sellist jura vaja? Auto valmistajad on ,,rohelised,, Õige. Aga hiinlaste vastu,kus on ka rootslaste Volvo ,eienam saa. Miljard saastajaid.
Kolmas käik sajaga 25 km lased oma golf3 kotti ju. Selline sòit ei aita sul seal midagi.
Enne ja peale filtrit temperatuurid on vàga suurte vahedega, e91-l oli protsessi aeg ca 800 kandis lausa
.

Vasta

Mine “Mootor”