Elektrist natuke eemale minna siis summuti sukad lekivad ning rehvid on 10 aastat vanad ja võbistavad päris jubedalt.
Mootor töötab ilusti ja käigukast vahetab käike väga sujuvalt. Kuigi kasti poole peal kahtlustan, et turbiin hakkab siit ilmast lahkuma. Vedu taga on siis teeb kergelt kolinat nagu 2 massiline hooratas manuaal kastidel. Veakood tuleb ka 'converter clutch stuck off' või miskit sellist.
Salongi poole pealt on väga viisakas. Istmed ja polstrid kõik terved ja kulumata. Korraliku salongi pesu järgi karjub ainult. Esimestel istmetel on siis elektrilised, mäludega, pepu soendus, jahutus ja massaaž. Tagumised istmed on ka pepu soenduse ja jahutusega, vist on ka elektriliselt liigutatav aga ei tööta.
Kere poole pealt on paremas seisus kui mõni 2020 aasta pill. Oksiidi leidsin ainult esimese ukse alumisest servast. Põhja alt vaadates on ainult karpidel tungraua kohad natuke pruunikat karva. Silla detailid on ka nagu ikka kergelt roostes. Kere on tal rauast, aga uksed, tagaluuk ja kapott on alumiiniumist.
Paar pilti ka mis kiirelt klõpsasin.



