Üle pika aja VW maailmas tagasi. Mõtlesin et teen teemad ka, äkki mõni entusiast oskab vahepeal nõu anda.
Eelmine suvi kuu ajase vahega jäid kaks masinat silma, mõlemad sai kärupeal töökotta ära toodud.
G1 1980, 3 ust, punane, 1.6 diisel- originaalseisukorras, Eestis 1 omanik, tüüpilised kohad mädad, põhi päris okei, mootor töötas kenasti. Kõik kereplekid veel saada ja nüüdseks enamus külge ka keevitatud. Mootoriruumist ja tihendite alt ilmus välja ka originaalvärv milleks indiana red. Huvitav valik 1.6 disla pillile.
Auto toomise hetkel:

ja tänasel päeval:

Plaan kere viisakaks, mootor esialgu jääb vana, indiana red värv uuesti selga ja hea poes piimajärel käia suvel.
G2 1990, 3 ust, tumesinine, 1.9tdi ahu swap
Silma jäid auto müügikuulutuses ATS Cup uued veljed, mõtlesin peenikese rihmaga g1 alla sobiks küll. Kirjutasin ja küsisin velgesid. Kokkuvõttes omanikul oli vaja masinast lahti saada ja nii see poolik projekt velgede raha eest ära toodud sai. 1.9TDI AHU mootor vahel, nipet näpet oli lõpetamata, käivitus ja sõitis treila peale ise.
Nüüdseks karbid vahetatud/lapitud ja poleeriga enamvähem läikima saadud masin. Mootori olemine kapotiall viisakaks tehtud,puuduvad asjad küljes, suured pihustid riiulis ja originaalid küljes ja kõrgsurvepump paika keeratud.
Ees g3 gti istmed, hella black tagatuled.
Arkis ümberehitus pooleli, autol puudu laepolster ja väljalase tuleb ümber teha, hetkel 1.6 bensuka väljalase küljes, jääb kitsaks ja käib keresse.
Pisike elektrijama veel alles, nimelt peale auto käivitamist esimesed 10 sekundit gaasipedaal ei tööta, aju takistab, arvatavasti midagi brake switchidega seoses.
Otsin luugiga laepolstrit, 1.6td kellaplokki

