Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
109BBS
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 10 Apr 2025, 18:37
Auto: Golf mk2 16v
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas 109BBS »

Tervitused.

Olen paar kuud jännis olnud CIS-E KE-Jetronic kütsuejagaja reguleerimisega pärast mootri vahetamist. Olen suutnud vahelduva eduga seda isegi käima saada, aga mitte sõitmiseks piisavana.

Ega keegi tea, kes sellega oskaks tegeleda kusagil Tartus?

Ma tean, et on olemas Speedsteer OÜ Tallinnas, aga Golf'i sinna viimine oleks natukene kulukas, kuid mitte võimatu.

Olen ühendust ka võtnud Tartu Bosch Car Service'iga ja nad ütlesid, et ei tegele sellega :( .

twist
Huviline
Postitusi: 463
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 69 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas twist »

109BBS kirjutas: 11 Apr 2025, 11:33 Tervitused.

Olen paar kuud jännis olnud CIS-E KE-Jetronic kütsuejagaja reguleerimisega pärast mootri vahetamist. Olen suutnud vahelduva eduga seda isegi käima saada, aga mitte sõitmiseks piisavana.

Ega keegi tea, kes sellega oskaks tegeleda kusagil Tartus?

Ma tean, et on olemas Speedsteer OÜ Tallinnas, aga Golf'i sinna viimine oleks natukene kulukas, kuid mitte võimatu.

Olen ühendust ka võtnud Tartu Bosch Car Service'iga ja nad ütlesid, et ei tegele sellega :( .
Viljandis oli vanasti selline butiik nagu Särg AA, Google-i järgi on ettevõtte alles, aga kas seal see Jetronic-u konossöör ka veel alles on, jään vastuse võlgu.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 265
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 39 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Bosch KE Jetronic on tänaseks piisavalt vana toitesüsteem ja seda reguleerida oskavaid mehi jääb üha vähemaks. Mõned nimed sulle. Albert Särg Viljandis, Tõnu Pall Türil, Speedster ja Truumu Diagnostika Tallinnas. Vanasti oli Tartus Motohoovis tööl mees nimega Kalle, aga tema läks juba pensionile. Vali mõni neist välja, helista ja vii auto nende kätte.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 265
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 39 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Paar sõna veel. Saan aru, et sellel autol oli originaalis peal teine mootor ehk tegu on ümber ehitatud autoga. See teeb asja veelgi "põnevamaks" tulevasele remondimehele. Bosch KE Jetronic ei armasta pikka seismist, kütuse jagamispeale ei mõju pikk seismine hästi. Selle süsteemiga varustatud hobiauto peaks ikka suviti sõitma. Minu kogemus põhineb umbes 15 aastasel KE Jetronicuga varustatud hobiauto pidamisel (tegu on ühe MB-ga). Lisaks võib probleemiks saada KE Jetronicu juppide hankimine, mida aasta edasi, seda on raskem saada. Kogemus põhineb pikaajaliselt tegelemisel Boschi varuosadega. Õnneks on ebay ja seal veel asju liigub.
Viimati muutis kaupo51, 15 Apr 2025, 17:12, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7940
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas GTI »

Ilmselt ei hakka ükski asja tundev remondimees sellise tööga pihta kui vähemalt uus tihendikomplekt pole kliendil kaasas. Vaadates õppevideosid siis pole pea tihendite vahetus ning tehase algseadete taastamine eriline raketiteadus, koguste paikatimmimine hiljem vajab vast spetsialisti abi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 265
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 39 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Eks tagasiside mõttes oleks tulevikus huvitav teada, kas teemaalgataja sai auto korda või mitte ja millises kohas remont ette võeti.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Kui originaalsust enam ei vaja, siis parem tsiklikarpadele kasvõi üle minna. Nende seadistajaid leidub eestist ikkagi rohkem. :)
Tõenäoliselt suudaks mõni mootorratta töökoda selle KE Jetronic'u ka käima saada. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

tegelane5
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

MustVälk kirjutas: 15 Apr 2025, 17:44 Kui originaalsust enam ei vaja, siis parem tsiklikarpadele kasvõi üle minna. Nende seadistajaid leidub eestist ikkagi rohkem. :)
Tõenäoliselt suudaks mõni mootorratta töökoda selle KE Jetronic'u ka käima saada. :)
Tsiklikarpad võiks panna siis kui võistelda tahaks. Hobiautole millega teinekord ringi sõita, oleks mõistlikum mõni levinud pritsung aretada. Kui K-jetronicust enam asja ei saa.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Seda küll. :) Mul on karpaga tsikkel millega igapäev sõidan. Natuke ilmaga kapriisne, aga siiani ei ole hätta jäänud mitte kuskil. :)
Pritse on muidugi mugavam ja ökonoomsem. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
109BBS
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 10 Apr 2025, 18:37
Auto: Golf mk2 16v
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas 109BBS »

Gmailile ei tulnud teateid, et keegi mulle vastab. Arvasin, et teema tundjaid ja huvilisi polegi. Nüüd saan vastatata asjadele.
GTI kirjutas: 15 Apr 2025, 08:16 Ilmselt ei hakka ükski asja tundev remondimees sellise tööga pihta kui vähemalt uus tihendikomplekt pole kliendil kaasas. Vaadates õppevideosid siis pole pea tihendite vahetus ning tehase algseadete taastamine eriline raketiteadus, koguste paikatimmimine hiljem vajab vast spetsialisti abi.
Tervele mootorile on tehtud kapp remont nüüdseks.
MustVälk kirjutas: 15 Apr 2025, 17:44 Kui originaalsust enam ei vaja, siis parem tsiklikarpadele kasvõi üle minna. Nende seadistajaid leidub eestist ikkagi rohkem. :)
Tõenäoliselt suudaks mõni mootorratta töökoda selle KE Jetronic'u ka käima saada. :)
Olen mõelnud paigaldada kaks Weber 45 DCOE karburaatorit, aga asi ei tundu realistlik kulude tõttu. Samas karburaatoritega tegelejaid on Eestis rohkem kindlasti.
kaupo51 kirjutas: 15 Apr 2025, 17:16 Eks tagasiside mõttes oleks tulevikus huvitav teada, kas teemaalgataja sai auto korda või mitte ja millises kohas remont ette võeti.
Ma plaanin pikema postituse teha siia kui hakkabki ilusti tööle. Tallinnas olevate kodadega ma ühendust ei ole võtnud, sest auto transport oleks äärmiselt kulukas. Selle eest võtsin ühendust Särg AA'ga kirjavahendusel, aga vastust ei saanud ning hetkel olen kirjavahetuses abivalmi Tõnu Pall'iga Türil.

Auto hakkas käima pärast lambda vahetust ja temperatuuri sensori juhtmete parandust, aga vaevaliselt. Pärast DPR reguleerimist, tühikäigu kruvi puhastust, plungeri kõrguse reguleerimist ja õhuplaadi taseme timmimist hakkas tühikäik soojalt töötavana mootoril tuletama meelde normaalset autot :D . Aga õnn ei kestnud igavesti. Paar päeva käiva moori timmimist ja korraga õli pump andis lõplikult otsad ja auto jäi seisma. Mootor suri korraga välja ilma suurema hääletagi niiet ainus pakkumine on mul, et hüdrotõukurid ei teinud enam enda tööd rõhu puudumise tõttu.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7940
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas GTI »

109BBS kirjutas: 06 Mai 2025, 09:38 Mootor suri korraga välja ilma suurema hääletagi niiet ainus pakkumine on mul, et hüdrotõukurid ei teinud enam enda tööd rõhu puudumise tõttu.
OT aga ei saanud jätta märkimata - hüdrotõukur on oma olemuselt jäik detail mis on täidetud õliga ning õlisurve kadumine kaanes ei kaota ära hüdrotõukuri omandatud pikkust e. klappide avatust. Nimetus ''hüdrotõukur'' on tegelikult eksitav - ta ei tõuka mitte midagi, sobivam nimi on hüdrokompensaator, mis kompenseerib kulumisest tingitud võimalikke klappide paisumispilude suurenemist õlirõhust tuleneva hüdrotõukuri pikenemise teel. Kui hüdrotõukurid vajuvad õlisurve kadumisel kokku on nad vigased ning tuleb koheselt välja vajutada. Kui väidetavalt on mootorile tehtud kap.remont siis tekivad erinevad küsimused. Kui mootor suri välja õlisurve kadumise tõttu siis tuleb tegelikult arvestada kõige halvemaga.. :(
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
109BBS
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 10 Apr 2025, 18:37
Auto: Golf mk2 16v
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas 109BBS »

GTI kirjutas: 06 Mai 2025, 10:20
109BBS kirjutas: 06 Mai 2025, 09:38 Mootor suri korraga välja ilma suurema hääletagi niiet ainus pakkumine on mul, et hüdrotõukurid ei teinud enam enda tööd rõhu puudumise tõttu.
OT aga ei saanud jätta märkimata - hüdrotõukur on oma olemuselt jäik detail mis on täidetud õliga ning õlisurve kadumine kaanes ei kaota ära hüdrotõukuri omandatud pikkust e. klappide avatust. Nimetus ''hüdrotõukur'' on tegelikult eksitav - ta ei tõuka mitte midagi, sobivam nimi on hüdrokompensaator, mis kompenseerib kulumisest tingitud võimalikke klappide paisumispilude suurenemist õlirõhust tuleneva hüdrotõukuri pikenemise teel. Kui hüdrotõukurid vajuvad õlisurve kadumisel kokku on nad vigased ning tuleb koheselt välja vajutada. Kui väidetavalt on mootorile tehtud kap.remont siis tekivad erinevad küsimused. Kui mootor suri välja õlisurve kadumise tõttu siis tuleb tegelikult arvestada kõige halvemaga.. :(
Panin asemele vanade tõukurite asemele INA Hüdrotõukurid remodi ajal.

Okei..... Ma proovisin uuesti autot just käima panna ja läks käima poolest pöördest... Aga hääl on ikka postituse "Golf 2 16v PL erinevad helid" sarnane. Õlisurve tuli ka enam ei põle ja ei karju ka pininal. Igaks juhuks vahetan õlipumba ära, et sellist nalja ei juhtuks.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2875
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Nüüd on arusaamatu. Kütuse jagaja ja õli rõhk?

Kasutaja avatar
109BBS
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 10 Apr 2025, 18:37
Auto: Golf mk2 16v
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas 109BBS »

Väike õlipumba seik, aga põhiline asi on ikka see tore kütusejagaja. :D

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 265
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 39 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Kui tähte närida, siis jagamispea või pritsepea. Särg on selline vana kooli mees ja talle ilmselt meeldiks rohkem telefonis suhelda. Teine võimalus on see, et tal on palju tööd ja ta ei ole väga huvitatud selle probleemiga tegelema. Bosch mehaanilisi pritseid tunneb ta tegelikult hästi.

Vasta

Mine “Mootor”