Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Tere!
Mure enda Golf 3-ga, nimelt ei läbinud ülevaatust seoses heitgaaside ületamisega. Põletamata kütuse lubatud norm on 100 minul aga 900, co samuti paigast ära. Kohapeal soojalt käies tahab puterdada, gaasi peal hoides jätab ka vahele. Sai üritatud lambda andurit kätte saada, aga lihtsalt pole ruumi, et maksimaalselt jõudu kasutada, lõpuks lõin anduri enda minema otsast, selleks, et mahuks padrun otsa panna (andur oli originaal 93.aasta oma), aga isegi padruniga ei tule lahti. Nüüd siis olukord selline, et anduri enda keerme osa on sees veel aga tänu sellele summuti löristab, et keskel on auk. Mis oleks teie ideed, kuidas kätte saada võimalikult lihtsalt ja et ei peaks hakkama mootorit maha kakkuma. Mainin ka seda, et kui töötavalt mootorilt sai lambda pistik lahti võetud, siis mootor käis täpselt samamoodi edasi.
Mure enda Golf 3-ga, nimelt ei läbinud ülevaatust seoses heitgaaside ületamisega. Põletamata kütuse lubatud norm on 100 minul aga 900, co samuti paigast ära. Kohapeal soojalt käies tahab puterdada, gaasi peal hoides jätab ka vahele. Sai üritatud lambda andurit kätte saada, aga lihtsalt pole ruumi, et maksimaalselt jõudu kasutada, lõpuks lõin anduri enda minema otsast, selleks, et mahuks padrun otsa panna (andur oli originaal 93.aasta oma), aga isegi padruniga ei tule lahti. Nüüd siis olukord selline, et anduri enda keerme osa on sees veel aga tänu sellele summuti löristab, et keskel on auk. Mis oleks teie ideed, kuidas kätte saada võimalikult lihtsalt ja et ei peaks hakkama mootorit maha kakkuma. Mainin ka seda, et kui töötavalt mootorilt sai lambda pistik lahti võetud, siis mootor käis täpselt samamoodi edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 693
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Selliseid asju soovitatakse keerata kuuma mootoriga, on rohkem lootust. Aga reaalne elu on selline, et ega väljalaske pealt ei saagi neid andureid lahti tihti, isegi 5 aastat vanadel autodel juba. Mõnikord on keermed ennast "kokku keevitanud" ja kui keerabki jõuga välja, siis on keermed maas.
Kui kuuskant läinud juba, siis ega variante pole peale mootori või kollektori eemaldamise, viimane variant pole ka võimalik tõenäoliselt nii vanal autol, et kõik tikkpoldid terveks jäävad.
Kui kollektor käes, siis mõni tõsisem treial teeb asja korda, vajadusel puurib välja ja teeb vahepuksi või midagi sellist..
Teha saab kõike, aga kas rahaliselt tasub...
Kui kuuskant läinud juba, siis ega variante pole peale mootori või kollektori eemaldamise, viimane variant pole ka võimalik tõenäoliselt nii vanal autol, et kõik tikkpoldid terveks jäävad.
Kui kollektor käes, siis mõni tõsisem treial teeb asja korda, vajadusel puurib välja ja teeb vahepuksi või midagi sellist..
Teha saab kõike, aga kas rahaliselt tasub...
-
- Huviline
- Postitusi: 693
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Kuuskant terve või läinud?
Ei saa olla, et ei jõua keerata, tuleb pikem saba teha ja midagi peab juhtuma, kas andur murdub või kandid maas. Kui ruumi vähe tagumisel küljel, siis ise tavaliselt lasen rihmapoolse padja lahti ja lohistan mootorit ette poole, aga seda tüüpi autol vist nii lihtsalt ei saa.
Tegelikult on ju üks lihtne variant veel, ainult plokikaas koos kollektoritega maha.
Ei saa olla, et ei jõua keerata, tuleb pikem saba teha ja midagi peab juhtuma, kas andur murdub või kandid maas. Kui ruumi vähe tagumisel küljel, siis ise tavaliselt lasen rihmapoolse padja lahti ja lohistan mootorit ette poole, aga seda tüüpi autol vist nii lihtsalt ei saa.
Tegelikult on ju üks lihtne variant veel, ainult plokikaas koos kollektoritega maha.
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
No pigem on juba läinud, sai haamriga ka antud pikendusele peale. Andur ise nagu pooleks aga see keerme osa on sees veel
-
- Huviline
- Postitusi: 693
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Vaatasin, et isegi uut kollektorit on saada veel, suurusjärgus 135EUR. Auto peal seda asja kindlasti korda ei saa, eks tuleb proovida kollektor maha saada alustuseks.
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
1,8 66 kW kõlab nagu monopritse ehk siis lambda ei pea kollektoris olema. Sama mootoriga vanematel Audidel oli lambda üldse katalüsaatori küljes. Ehk siis ise ostaks 10 eurise lambda ülemineku ja laseks selle keevitada kuhugi leegitoru külge.
Viimati muutis tegelane5, 21 Apr 2025, 13:26, muudetud 1 kord kokku.
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Monopritse on jah, okei saaks healjuhul paremasse kohta kuidagi ta pantud, aga teema sellega et vana lambda kohas on auk anduri keerme sees, keevitama ka pmst ei mahu sinna.
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Sai, välja- ja sisselaske kollektorid maha võetud, ja lambda tuli ka trelliga välja. Avastasin, juhijalge juures on üks rohelime pistik lahti, kas keegi oskab öelda mille oma too on? Panen pildi siia:
[/img]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
MK3 oli üks viimaseid masinaid, kus tehase poolt selliseid igaksjuhuks juhtmeid/pistikuid võis leida. St kasutuati standard juhtmestikku, mis sobisid enamus lisadega masinatele, tänapäeva masinate jutmestikud on individuaalsed ja üleliigseid pistikuid ei ole.
Eks ta miski lisa varustuse pistik ole, mida sinu masinal pole.
Eks ta miski lisa varustuse pistik ole, mida sinu masinal pole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Sai sisse ja väljalaske kollektor maha võetud, uus lambda andur Boschi oma pantud, probleem ikka sama
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Sel monopritsel saab ka veakoode ja live andmeid lugeda - ilmselt 2+2 diagnoosipistik kui tegu 93 a. autoga. Võiks üle vaadata.
https://www.klavkarr.com/location-plug- ... n-standard
94. ja edasi autodel on obd pesa sigaretisüütaja kohal katte all.
https://www.klavkarr.com/location-plug- ... gen-golf-3
https://www.klavkarr.com/location-plug- ... n-standard
94. ja edasi autodel on obd pesa sigaretisüütaja kohal katte all.
https://www.klavkarr.com/location-plug- ... gen-golf-3
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Minu omal on ka obd sigaretisüütaja juures, aga mul endal aind OBD2 tongel.
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Hammasrihma märgid paigas, süüdet ka igati näpitud jagajast ja pole paremaks saanud.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
kuskandis on? enne süüte näppimist peab vast service modesse panema ja muul ajal ei saagi näppida
-
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
- Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 6 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Ega seal süütel mehhaaniliselt midagi väga näppida pole - hooratta, nukaratta ja jagaja rootoril olevad märgid peavad olema mm pealt paigas, edasine juba peenhäälestus. Enda 66kwne monopurse ei lubanud käimagi, kuna jagajakaane all olev kriips oli karvajagu mööda. Kui co on kõrge ja puterdab, siis ehk veab lisaõhku kuskilt. Pritsepea all olev padi on terve? Lamdapistiku juhtmed terved?
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pistik korras, padi korras, vaakumid tunduvad korras olevat.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Jagaja saab sel ajami vahevõllilt, selle märgid peavad paigas olema, samuti jagaja korpusel seal kuhu kaas istub on kriips, kuhu peale rootor peab olema suunatud. Kui mootor ka juba puterdab siis tuleks kõrgepingeosa üle vaadata - küünlad, juhtmed, jagaja kaas, süütepool.
Silindrite surved võiks ka igaks petteks üle kontrollida - saab osa asju välistada. AUX on vahevõll, mille märk peab kokku langema välise rihmaratta sälguga - selleks pannakse kontrolliks korra väline rihmaratas ilma rihmakaaneta tagasi külge.
Tegelikult on ka hoorattal märk mida saab kontrollida, selleks on plastikpunn kasti küljes ülaosas. Netis on pilte piisavalt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
Kui probleem on teema algatajal lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur siis miks ülejäänud vastajad keskenduvad süüte nurgale,hammasrihma märkidele. Juhul kui teema algataja on varjanud eelmisi remonte,siis on arusaadav märkide kokku sobitamisest.
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda
nende poolikute piltide järgi vaevalt midagi teha saab, niiet lihtsam ikka service mode kaudu teha