Mootori k?ivitus soojalt ja starteri h??l. KORRAS
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Mootori k?ivitus soojalt ja starteri h??l. KORRAS
Probleeme 1.8 66kW monopritse (RP) mootori k?ivitamisega soojalt. M?nikord tuleb 15-20 korda starterit k?iata ja alles siis l?heb k?ima.
Sai vaadatud bensiinipumba t??d ja see l??b ilusti peale. Jagaja kaas sai lahti v?etud ja k?ik ilus puhas ning kuiv. Samuti toimis vaakumpump, mis s??te varasemaks teeb. Ise veel kahtlustab soojak?ivitus andurit.
Ilmselt suurest k?ivitamiste arvust hakkas starter tegema v?tit keerates kriiskavat h??lt. Milles tegu?
Tagatipuks on tekkinud plastikust korpusesse pragu, kuhu sooja- ja k?lmk?ivituse andurid k?lge k?ivad. Sealt immitseb jahutusvedelikku. Kas kellegil on taoline terve detail pakkuda?
[Muudetud: 11-6-2006 han_wiz]
Sai vaadatud bensiinipumba t??d ja see l??b ilusti peale. Jagaja kaas sai lahti v?etud ja k?ik ilus puhas ning kuiv. Samuti toimis vaakumpump, mis s??te varasemaks teeb. Ise veel kahtlustab soojak?ivitus andurit.
Ilmselt suurest k?ivitamiste arvust hakkas starter tegema v?tit keerates kriiskavat h??lt. Milles tegu?
Tagatipuks on tekkinud plastikust korpusesse pragu, kuhu sooja- ja k?lmk?ivituse andurid k?lge k?ivad. Sealt immitseb jahutusvedelikku. Kas kellegil on taoline terve detail pakkuda?
[Muudetud: 11-6-2006 han_wiz]
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
T?nud! Forssi tahtsin juba laup?eval minna aga kahjuks oli juba kinni pandud.Algselt postitas: PS
Andurite flants maksab umbes natuke alla 100 eegu. Kui samasugust hetkel m??gil pole, siis ?lej??nud augud pannakse pimedatega kinni.
Jah, pistik olemas ja dioodi v?i pirniga saab neid lugeda.RP mootoril annab vea v?lja lugeda kodusel teel, otsi vastavat teemat.
Aga mis starteril viga v?ib olla? Valusalt kriiskav h??l tekib.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Iga kord 20 korda starterit anda on ilmselgelt liiga palju-tagaj?rjed selguvad kui statreri lahti v?tad, tavaliselt sulavad harjad lahti v?i rikneb kollektor.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Vaakumkorrektor kisub s??det hilisemaks vastavalt sisselaskes tekkivale h?rendusele, kuna hilisemat s??det on vaja mootori suurematel koormustel. ?henduskoha suhtes ei oska ?elda - peaasi et oleks mootori pool siibrit (seda mida parema jalaga liigutad).Algselt postitas: han_wiz
Mootori k?ivituse osas tekkis veel m?te, et millist rolli m?ngib jagaja k?ljes olev vaakumklapp. See paneb s??te varasemaks aga kus ?hendub see voolik monopritse juures. Kas k?lje pealt v?i alt? Jooniseid vaadates tundub nagu altpoolt. Kas k?lma ja sooja mootoriga on selle vaakumklapi t?? erinev?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
T?nud! V??rt info mida tuleb minna kapoti alla uurima.Algselt postitas: GTI
Vaakumkorrektor kisub s??det hilisemaks vastavalt sisselaskes tekkivale h?rendusele, kuna hilisemat s??det on vaja mootori suurematel koormustel. ?henduskoha suhtes ei oska ?elda - peaasi et oleks mootori pool siibrit (seda mida parema jalaga liigutad).![]()
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Vabadust, ei saanud sellest soovitusest aru.Algselt postitas: PS
Proovi esmalt mainitud detailil mahak?iatud kirjad taastada ja saad teada.
Seda paigaldati jah '88 ja vanematele. Minul on see millel peal 2 ja all 1 andur.Andurite flantsi alumiiniumist saada pole, seda on vanemad mootori k?ljel olevad flantsid.
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
N??dseks vahetatud soe-k?ivitus andur (ingl.-keelne nimetus: Thermoswitch (red) for manifold pre-heater). Mootor l?ks k?ima k?lmalt ja soojalt poolest p??rdest.
Vahetamist ootab veel vaheflants koos selle alumises k?ljes oleva anduriga (ingl.-keelne nimetus: Coolant sender unit).
?nneks ei teinud starter hetkel kiire k?ivituse t?ttu hullu h??lt. Selle maha v?tmine ja jama otsimine seisab ka veel ees.
Kes teab mida teevad "Coolant temperature sender (blue)" ja "Coolant sender unit"? Kas viimase ?lesanne on armatuuril oleva n?idikuga jahutusvedeliku temperatuuri n?itamine?
Kui daqqer viitsib enda Fire&Ice mootori ruumi vaadata, siis peaks ka teada saama vaakumklapi vooliku teise otsa t?pse kinnituse
V?i kui kellegil on viitsimist oma 66kW monopritsega mootori juurde asja, siis vaadaku see asjandus ka ?le ja andku mulle m?rku.
[Muudetud: 6-6-2006 han_wiz]
Vahetamist ootab veel vaheflants koos selle alumises k?ljes oleva anduriga (ingl.-keelne nimetus: Coolant sender unit).
?nneks ei teinud starter hetkel kiire k?ivituse t?ttu hullu h??lt. Selle maha v?tmine ja jama otsimine seisab ka veel ees.
Kes teab mida teevad "Coolant temperature sender (blue)" ja "Coolant sender unit"? Kas viimase ?lesanne on armatuuril oleva n?idikuga jahutusvedeliku temperatuuri n?itamine?
Kui daqqer viitsib enda Fire&Ice mootori ruumi vaadata, siis peaks ka teada saama vaakumklapi vooliku teise otsa t?pse kinnituse

[Muudetud: 6-6-2006 han_wiz]
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Forsist on mulle alati selliseid plastjulle m??dud, millel "Topran" peale kirjutatud on. Ei tahaks h?sti uskuda, et need A-osadega samast kohast tulevad.Originally posted by PS
Paljudes poodides, eriti Forsis, on varuosad m??gis ilma pakendita ja mahalihvitud tootjam?rkidega.
Jah. Ja esimene on "aju" temp. andur.Kes teab mida teevad "Coolant temperature sender (blue)" ja "Coolant sender unit"? Kas viimase ?lesanne on armatuuril oleva n?idikuga jahutusvedeliku temperatuuri n?itamine?
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Viga leitud
P?hilise jama tekitas hoopis s??teluku p?hi, mille vahetamise j?rel asjad t?iesti uuel tasemel k?ima hakkasid. Avastatud sai sedasi, et s?det polnud starterit andes ja tekkis korraks v?tme tagasi lastes. Enne oli muidugi "pool" auto s?steemist asendatud ja proovitud
?nneks ei l?inud see midagi maksma ja t??raha ei pidanud ka endale tasuma.
Lisaks sai starter uute punkside n?ol noorenduskuuri ja teise elu.


Lisaks sai starter uute punkside n?ol noorenduskuuri ja teise elu.