K: Jahutuse ventilaator hakkab hilja t??le
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Jahutuse ventilaator hakkab hilja t??le
sai ?ksp?ev metsas s?itmas k?idud ning temperatuuri tuli hakkas vilkuma, temp. t?usis 115 kraadini suretasin auto v?lja ja ventikas t??tas ilusti! Kas see kuidagi mootorile ei m?ju et nii hilja see t??le hakkab, v?i milles v?ib probleem seisneda et nii hilja vent t??le hakkab?
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Algselt postitas: jussike
Kus tead, et hilja t??le hakkab. V?ib olla ei suuda vent lihtsalt piisavalt maha jahutada, kuna radika ribid n?iteks igasugu sodi t?is v?ivad olla. ?rita survepesuriga radikat natuke uhtida, aitab kindlasti.
sest kui auto temp on 110 kraadi siis veel ventikas ei t??ta, hakkab alles siis kui miskine 115 kraadi ligi kipub:(
( hetkel ei ole mul ?ldse termostaati vahel, ei saa selle viga ka kuidagi olla )
[Muudetud: 2-7-2006 Passat517]
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Algselt postitas: jussike
Mitu juhet sul venti l?heb?
Kui kolm, siis v?ibolla, et sul madalam kiirus otsad andnud.
Kas siis vent ise v?i siis radika k?ljes olev tempi anduri ?ks sektsioon.
[Muudetud: 2-7-2006 jussike]
kui n??d m?lu ei peta siis oli kolm juhet jah!
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!
Algselt postitas: jussike
Mitu juhet sul venti l?heb?
Kui kolm, siis v?ibolla, et sul madalam kiirus otsad andnud.
Kas siis vent ise v?i siis radika k?ljes olev tempi anduri ?ks sektsioon.
[Muudetud: 2-7-2006 jussike]
?hes?naga v?ib masin ikkagi ?le kuumeneda?:mad:
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Kontrollimiseks t?mba andurilt pistik ?ra ja l?hista pistiku klemme, mingites asendites peaks v?lja tulema vendil kaks erinevat kiirust, kui ei siis on vendi ?ks kiirus ?htal.
Selleks ei pea veel venti vahetama, l?histad lihtsalt madalama ja k?rgema kiiruse otsad omavahel ja j??b sul toimima nagu autodel, millel on ?ks kiirus.
Kui on anduri viga, siis see tuleb kindlasti vahetada.
Selleks ei pea veel venti vahetama, l?histad lihtsalt madalama ja k?rgema kiiruse otsad omavahel ja j??b sul toimima nagu autodel, millel on ?ks kiirus.
Kui on anduri viga, siis see tuleb kindlasti vahetada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Algselt postitas: jussike
Kontrollimiseks t?mba andurilt pistik ?ra ja l?hista pistiku klemme, mingites asendites peaks v?lja tulema vendil kaks erinevat kiirust, kui ei siis on vendi ?ks kiirus ?htal.
Selleks ei pea veel venti vahetama, l?histad lihtsalt madalama ja k?rgema kiiruse otsad omavahel ja j??b sul toimima nagu autodel, millel on ?ks kiirus.
Kui on anduri viga, siis see tuleb kindlasti vahetada.
suured t?nud;)
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
See teema kehtib, ma arvan, kas uuemate v?i kliimaga (neil tavaliselt kaks venti ) isendite puhul.Algselt postitas: demon555
radika k?ljes olev andur reguleerib aint teise ehk kiirema astme l?litumist... esimene ehk aeglasem aste, selle l?litab sisse mingi teine andur, t?psemalt pole uurinud.
[Muudetud: 2-7-2006 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
T?esti kummaline, kuid suht t?ep?rane teooria tundub olevat. Nii, et pane puudu olevad vidinad k?igepealt k?lge, eks siis n?eb, mis temp.-l vent k?ivitub.Algselt postitas: PS
v?ikse ?lekuumenemise p?hjus on ehk puuduvas termostaadis. Tundub esmapilgul kummaline teooria, kuid vaata selle jubina tegetsemist, siis saad aru. Nimelt termostaat avanedes sulgeb ?he v?ikse ringi kanali ja jahutusvedelik peab suunduma suurele ringile, kui termostaati sees pole, siis l?heb vedelik v?iksema vastupanu teed, st m??da v?ikest ringi ja ei jahtu maha.
[Muudetud: 2-7-2006 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Oot, oot Kui ?hte klemmi l?heb "+" ja teise"-" siis peaks ju temperatuuri saavutamisel l?his tekkima ja andur p?leb lihtsalt maha. See andur ikka rohkem nagu l?liti mis paigaldatud "+"juhtme vahele.
Sul j?relikult ainult ?ks kiirus ongi, kui kolmas klemm vaba.
Sul j?relikult ainult ?ks kiirus ongi, kui kolmas klemm vaba.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
?kki on sul see "miinus" ventika ots. Saab l?bi harja massi ja kui + peale tuleb kaob ?ra. Sama teema siis genekal. juhe, mis l?heb laadimistule pirni k?lge saab geneka seismisel massi. Kui s??de sees, tuli p?leb, sest teine ots saab +. kui k?ima paned ja genekas laadima hakkab, tuleb massi asemel + ja tuli kustub.Algselt postitas: demon555
Ei ei k?ik kolm on kasutuses, lihtsalt sisse l?heb nii pluss kui miinus (senimaani ei jaga matsu lahti milleks miinus aga ju see andur siis miski erilise t??p?him?ttega) ja v?lja l?heb pluss. L?hist ei teki ja t??tavad m?lemad 2 astet. Aga aeglasem aste hakkab siis ka t??le, kui radika anduri pistik lahti.
Nii l?hist ei tekigi. Samal p?him?ttel t??tavad k?ik lihtsad el. mootorid ja pirnid juba ammusest ajast.

ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. L?bustame siin teise inimese teemat.

[Muudetud: 5-7-2006 golfimees]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda