2002 Passat "mootoriaju"
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2002 Passat "mootoriaju"
Olen suht v?hik sel alal aga ?kki oskab keegi n?u anda, nimelt ?hel hetkel 2002 aasta Passat keeldus k?ivitumast. Diagnostikast sain teada, et "aju" autol katki ning vaja v?lja vahetada. Muretsesin uue, koodid klapivad k?ik tundus ok, kuid n??d ei lase see end programmeerida. Eelmisega oli kusjuures sama viga, et algul lasi ennast programmeerida kuid hiljem muutis k?ik tagasi, ning auto k?ima ei l?ind. Milles viga v?iks olla??
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Algselt postitas: jussike
Kas "uue" v?i uue?
Kus pandi diagnoos ja sa seda programmeerida lasid?
"uue" sain Leedust 2003 aasta Passati pealt (p?ris uus oleks maksma l?inud 18 tuh ning ooteaeg oleks olnud 2 n?dalat)Meil aga suht kiire sellega ja nii sai mindud seda teed (kusjuures kordi odavamalt)
Programmeerimist tehakse ning diagnoos pandi Saksa Autos
[Muudetud: 9-8-2006 sass333]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
H?da selles, et nende "uute" ajude programeerimisega orig tehase VAG seadmega v?ibki selliseid probleeme tekkida, kuna need rohkem m?eldud uute ajude jaoks (VAG seade v?ib arvata, et tegu on illegaalse tegevusega, ning ei pruugi ?ldse programmeerimist l?bi viia), kuigi see "uus" aju v?ib ju t?iesti t??korras olla.
Kardan, et kui ostsid sellise "uue" aju nurga tagant, siis pead seda ka nurga taha h?kkerite juurde minema kodeerima.
Kardan, et kui ostsid sellise "uue" aju nurga tagant, siis pead seda ka nurga taha h?kkerite juurde minema kodeerima.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
V?ttis kohe kulmu kergitama, et kuidas ikkagi tehas saab blokeerida varastatud auto aju ja seda veel Leedus kuskil lammaris. Et kui tehas blokeeris, siis ikkagi Saksa Auto n?ol, kes nende kohalik k?epikendus, mida ma aga ei usu. T?en?oline p?hjus on veakoodis "Engine Control Module blocked", mida on lihtsalt valesti m?istetud. See t?hendab, et autot k?ivitatakse (v?i on k?ivitatud) vale v?tmega ja immobilisaator blokeeris mootori aju. Sakid-kanalid on k?ll ?iged, aga immobilisaatorikood (magnetiline - nagu pangakaardil) kas ?ldse puudu v?i vale. Veakood j??b muideks n?htavale seni, kuni 5 (kui m?lu ei peta) korda j?rjest on ?ige v?tmega k?ima pandud. Seega vargus pole ka otseselt v?listatud. Aitab aju immobilisaatorikoodi ?mberprogrammeerimine, mida esindus kindlasti tegema ei hakka. Seega lutsu ei maksa selle ECU-ga veel visata. Nagu jussike v?ga ?igesti m?rkis, ?igete inimeste k?es saab tast veel asja.
Mis aga selle esimese ajuga juhtus, on natuke m?istatuslik ikkagi. ?ra igaks juhuks seda vana aju ka ?ra viska (ega esindusse j?ta). Ehk ta ikkagi nii "katki" ei olegi kui pealt paistab.
Mis aga selle esimese ajuga juhtus, on natuke m?istatuslik ikkagi. ?ra igaks juhuks seda vana aju ka ?ra viska (ega esindusse j?ta). Ehk ta ikkagi nii "katki" ei olegi kui pealt paistab.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Kui paari kuu p?rast oleks j?lle peetis olnud, maksad j?lle 2kilo jne...Algselt postitas: urmik
see saksa autosse minek pole nyyd kyll ?ige tegu t?esti:D(muidugi ka nemad tahavad sponsoreerimist) ja selle "uue" oleks v?inud kh natuke hiljem osta... oleks tartu Dia'st l?bi hypanud oleks paari kilo eest oma auto ilusti korda saanud
Garage vennad annavad garantii nii kauaks kui tagatuled n?htaval. Esinduses saad oma ostule ikke korraliku garantii.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
R??gin loo elust enesets:
Oli kutil diisel passat, sai s***a k?tet ( tegelt oma s??, tankis kuskil nurga taga), pump jooksis kinni. Ei raatsind esindusest uut pumpa osta (maksis vist ca 16 - 18 kilo vahetusfondi pump, et siis vana tagasi). Sebis kuskilt "uue" Audi pumba vist ca 5-6 kilo, muu sama kuid pistikud teised, "g?nekoloogid" panid paari kilo eest auto k?ima, k?iski kaks n?dalat ilusti, tuli uuesti remonti minna, pumba juht elektroonika peetis, paar kilo ja j?lle k?is paar kuud..........
L?puks kui ta auto sai m??dud oli ta selle "uue" odava pumba peale raisand k?igest 35 kilo + veel aeg ja n?rvikulu, auto maksis vist 50 - 60 kilo kanti
Olete t?esti nii rikkad, et odavaid "uusi" varuosi osta ja nurga taga garantiideta garagedes k?ia, siis andke minna.
AAMEN
Oli kutil diisel passat, sai s***a k?tet ( tegelt oma s??, tankis kuskil nurga taga), pump jooksis kinni. Ei raatsind esindusest uut pumpa osta (maksis vist ca 16 - 18 kilo vahetusfondi pump, et siis vana tagasi). Sebis kuskilt "uue" Audi pumba vist ca 5-6 kilo, muu sama kuid pistikud teised, "g?nekoloogid" panid paari kilo eest auto k?ima, k?iski kaks n?dalat ilusti, tuli uuesti remonti minna, pumba juht elektroonika peetis, paar kilo ja j?lle k?is paar kuud..........
L?puks kui ta auto sai m??dud oli ta selle "uue" odava pumba peale raisand k?igest 35 kilo + veel aeg ja n?rvikulu, auto maksis vist 50 - 60 kilo kanti
Olete t?esti nii rikkad, et odavaid "uusi" varuosi osta ja nurga taga garantiideta garagedes k?ia, siis andke minna.
AAMEN
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Kahe k?ega n?us, et "Garage" tegelased pole kuigi usaldusv??rsed. Samas "Dia-d" garantiita garaazhiks pidada on v?ga vale. "Dia" on eesti ?ks parimaist autoelektroonika remondit??kodadest. Kindlasti parem kui ?ks k?ik milline esindus. Seda, kas nad auto aju ka korda oleks teinud ma ei tea, seep?rast kirjutasingi, et helista.
Aga tagantj?rele t?nitada pole ilus ja n??d v?id v?hemalt kindel olla, et asi ka t??le saab. Ja kui ei saa, siis saad jalaga ukse lahti l??a ja n?uda, et tehke korda. Mida kahjuks nii Tartu kui Tallinna VW teenindustes aeg-ajalt ikka teha tuleb.
Aga tagantj?rele t?nitada pole ilus ja n??d v?id v?hemalt kindel olla, et asi ka t??le saab. Ja kui ei saa, siis saad jalaga ukse lahti l??a ja n?uda, et tehke korda. Mida kahjuks nii Tartu kui Tallinna VW teenindustes aeg-ajalt ikka teha tuleb.
sain autole uue "aju" aga ega sellega mured veel l?ppend pole:( Nimelt see nn blokeeritud aju, mida vahepeal prooviti, pani kogu mu auto "lukku" ning ei lase ka uuega seda k?ivitada. Tehasega suheldes selgus, et n??d peab tehas minu autot varastatuks!!! Kus on ?iglus?! Nii palju jama ?hest asjast!! ja ma ikka jalamees?!:(:(
Dia mehed saavad aju vahetamisega hakkama k?ll. Omal oli Seati aju omadega ?htal ('99 tdi). Pika uurimise peale siis arvati, et ajus ?ks muundur l?bi ja vaja uut aju. Lammarist leidsin sobiva ja Dia programmeeris ?ra (vms) ja pani peale.
Eks nad seal parajad munejad on, kui kukil ei istu, siis ei liiguta ?ldse.
Eks nad seal parajad munejad on, kui kukil ei istu, siis ei liiguta ?ldse.
andke mulle kirvest..