K?simus siis selline:
Autoks Passat ?98, sedaan, manuaal
S?ideti esimesse juhippolsesse rattasse ja nurka sisse (minu kiirus u. 40-50 km/h, teisel umbes 30-40 km/h), mille tagaj?rjel siis esisild nihkus k?rvalistuja poole, turbo ja jahutusradikas lendasid minema, juhipoolne ratas viltu all, k?rvalistuja poolne tiib paigast ?ra jne. Autol on kaks turvapatja, mis ei avanenud (turvapadjad olemas ja korras). Kindlustus leidis, et auto kuulub taastamisele (ei hakka rohkem kurtma kahju p?hjustanud inimese "hea" kindlustusfirma valiku kohta, milleks osutus Inges). K?simus n??d selles, et kas peale sellist pauku ei peaks kontrollima ka patjade andureid (ei tea ju kui palju j?i puudu, et padjad oleksid avanenud) v?i patjasid. T??kojast ja kindlustusest igaljuhul ?eldi, et kui lahti ei l??nud, siis pole hullu midagi ja nendele ei pea remontides t?helepanu p??rama.
Teine k?simus pole k?ll elektroonika vallast, kuid ei hakka teist teemat kah tegema: tahetakse ?ra vahetada ainult kahed ??tsad esisillas juhipoolt ja ainult juhipoolne amort. Kas ei peaks vahetama m?lemad amordid koos ja v?hemalt p?rast sellist laksu k?ik neli ??tsa juhi poolt.
Ette t?nades
K: Airbag?ide kohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Amorte teatavasti vahetataksegi ainult paaris - ?ksikult pole s?gavat m?tet.Algselt postitas: Mutjuki
Teine k?simus pole k?ll elektroonika vallast, kuid ei hakka teist teemat kah tegema: tahetakse ?ra vahetada ainult kahed ??tsad esisillas juhipoolt ja ainult juhipoolne amort. Kas ei peaks vahetama m?lemad amordid koos ja v?hemalt p?rast sellist laksu k?ik neli ??tsa juhi poolt.
Korrektne oleks ka muidugi ??tsad koos vahetada ja m?lemal pool korraga - iseasi, kuidas see kindlustusele ja remondifirmale ?ra seletada.
Remondifirma said kindlustuse poolt ja see v?lja juba valitud? Siis tugevat n?rvi Sulle. Ise pidanud ?he korra v?ikese k?ksu osas kindlustusega suhtlema ja minul kulges see edukalt t?nu minu enda agressiivsele taktikale, kus sebisin ise kiirelt remondipakkumised 3 tk ja saatsin masina kiirelt nii endale sobivasse kohta t??sse. Sulle soovitaks aga t?esti kindlustusega kakelda niipalju, kui veel v?hegi v?imalik - ilma v?itluseta ?ra neile alla anna.
Eurotrakats põka põka...
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
airbagi annab diagnoosida arvutiga - st et kontrollida elektroonikapoolseid vigu - kui neid vigu elektroonika ei n?ita ja parameetrid on paigas pole p?hjust kahelda airbagi systeemi mitte korrasolekus. Kui toimub avarii, on sellejaoks erinevad andurid erinevates kohtades mis "tunnetavad" saadus l??gi tugevust ja vajadusel siis rakendab turvavarustuse. Sinule v?ib tunduda mats maailmal?puna - aga elektroonika ei pruugi nii arvata. Vahel on j?llegi vajalik vaid v?ike k?ks et rakendada bagide t??....
Kui elu sees siis mida sa kurdad? Tahtsid et auto mahakantakse? Aru ma ei m?ista.....
Kui elu sees siis mida sa kurdad? Tahtsid et auto mahakantakse? Aru ma ei m?ista.....
Ausalt ?eldes tahtsin jah, et maha kantaks, kuna enne seda pauku oli mul auto, mis oli avariivaba. N??d aga hakatakse seda taastama, kere venitama jne., mis minu kui ka tulevase ostja jaoks v?hendavad selle auto v??rtust m?rkimisv??rselt. Praegu v?in jah rahulikult hingata ja t?nada, et elus olen, kuid kui remondifirma ei arvanud kalkulatsiooni sisse isegi esirehvi (max 1 kuu vana), mis iseenesest ?hku t?is kuid k?lje peal suured l?ikej?ljed, siis sellise autoga pikka pidu ei ole.
See, et k?rvalistuja poolne esitiib paigast nihkus ei ole seotud sillaga (v?hemalt mina ei pidanud seda silmas, vaid kirjeldasin lihtsalt avariij?rgset auto v?limust), vaid eks ta kapoti ja avarii inertsiga seotud ole.
See, et k?rvalistuja poolne esitiib paigast nihkus ei ole seotud sillaga (v?hemalt mina ei pidanud seda silmas, vaid kirjeldasin lihtsalt avariij?rgset auto v?limust), vaid eks ta kapoti ja avarii inertsiga seotud ole.
VW