Probleem Passati ('97, 1,9TDI) k?ivitamisel peale n?idi

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Probleem Passati ('97, 1,9TDI) k?ivitamisel peale n?idi

Lugemata postitus Postitas resnick »

Mure siis j?rgmine. Autoks Passat 1,9TDI 1997.a.

Kakkusin maha korraks armatuuri kelladebloki, et seal miski pirn vahetada. Panin kellad armatuuri tagasi - k?ik ilusti toimib, v.a mootor :):mad:. K?ivitamisel, korraks l?heb k?ima ja kohe sureb v?lja. T?pselt nagu mingi lisaimmo oleks aktiveerunud peale kellade mahav?tmist.
Tahhomeetri juures hakkas ka vilkuma m?rgutuluke, kus kujutatud auto, mille peal v?ti. Seega peaks asi olema kuidagi sellega seotud...

On keegi targem ja oskab n?u anda, et mida tegema peaks, et auto ka k?ima taas l?heks?
Mingit immo jullat vms mulle autoga kaasa ei tulnud ja varem on see tuluke vaid k?ivitamisel korraks p?lenud koos teiste m?rgutuledega ja siis kustunud ilusti...



[Muudetud: 4-11-2006 resnick]
Eurotrakats põka põka...

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 499
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey »

tegu siis tehase immo s?steemiga, mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pirne sa seal vahetada said, seal ju k?ik dioodid..

pead esialgu v?tmed uuesti kodeerima, palju ?nne
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Algselt postitas: snakey446
tegu siis tehase immo s?steemiga

pead esialgu v?tmed uuesti kodeerima, palju ?nne
Kindel see v?tme kodeerimise teema? Mingit muud v?imalust ei olegi :(?

Ei paista sellel v?tmel mingit elektroonikat iseenesest k?ljes/sees k?ll olema...

[Muudetud: 4-11-2006 resnick]
Eurotrakats põka põka...

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 499
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey »

no r??gi mis t?pselt sul seal plokis vaja teha oli?
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Algselt postitas: snakey446
no r??gi mis t?pselt sul seal plokis vaja teha oli?
Autol juba ostmisest alates ei t??tanud ABS. Keegi geenius oli selle veatulukese ka omaloominguliste vahenditega pimedaks teinud. ?hes?naga kelladeblokk oli ikka suhtkoht juppideks v?etud, et nendele dioodidele ligi p??seda ja see "pime" sealt tulukese eest eemaldada.
Ma ei teadnud muidugi, et seal dioodidega see s?steem - m?tlesin, pirn lihtsalt l?bi...
Eurotrakats põka põka...

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 499
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas snakey »

no siis ikka vaja arvuti j?rgi panna ja eks siis n?ha mis saab, kui asi ikka pees siis uue ploki hind vastavalt varustusele ala 3800- 8900.- see siis X'i ga plokk vana tagastusega.

enne seda siit keegi vaevalt rohkem n?u annab, tuleb vigu sealt lugeda ja siis edasi m?elda-
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Selge...siis peab arvuti ikka taha pistma.
Eurotrakats põka põka...

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Ei ole Tartus kahjuks :(.
P?ltsamaal on - s?ber diagnostijuhtmega peaks ka kohe j?udma. Iseasi palju selle demo versiooni progega teha seal saab.

Juhtmed pean ka siis ?le vaatama s??teluku juurest...
Eurotrakats põka põka...

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Algselt postitas: DiaLAB
kui vaja v?in aidata, eeldab et auto on tartus
Ise DIA-s tegev?
Olekski vaja masin k?ima saada, kuna aeg DIA-s selle abs-i jublina vahetuseks kinni pandud.
Eurotrakats põka põka...

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

sai n??d arvuti korra masinale taha pistetud. RossTechi diagnostiga sektsiooni 17 Instruments alt luges sellised veakoodid:

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
35-00- -
01176 - Key
07-00 - Signal Too Low


Oskab keegi kommenteerida?
Eurotrakats põka põka...

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Tegin juhiste j?rgi. Nullisin ?ra - ootasin - kontrollisin...
Veakoodid j?id alles :S
Eurotrakats põka põka...

resnick
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Mai 2005, 16:19
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)

Lugemata postitus Postitas resnick »

Nii. T?nud abistajatele - eriti DiaLAB-ile.
Sain asja lahendatud ja suksu tuksub j?lle :).
?ks pistikutest n?idikute taga ei andnud vist korralikult ?hendust v?i polnud korralikult pesas. V?tsin korraks pistikud tagant ?ra ja proovisin uuesti ning n??d k?ik t??tab.
Seekord l?ks siis ?nnelikult... :p

Eks j?rgmine kord olen targem :).
Eurotrakats põka põka...

Vasta

Mine “Elektroonika”