Teema on arutuses olnud ja mitmetest muudest teemadest l?bi jooksnud!
Abiks link: http://www.vwklubi.org/forum/misc.php?action=search" onclick="window.open(this.href);return false;
Kiire vastus, saab panna, on pandud.
PS pealkirja vormistus on m??da, sisu j??b esialgu ebaselgeks. Normaalne pealkiri oleks: Kas saab panna g laaduri asemel 1.9 tdi turbo?
[Edited on 28-12-2006 by samzik]
Kas saab panna diiselmootoril turbo asemele G-laaduri?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Diisel + G-laadur (G40 ja el. siduriga veel) kombinatsiooni on VW kah kunagi katsetanud - ?ko-Polo peal. L?hemalt v?ib lugeda siit:
http://www.rossvw.com/polo/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rossvw.com/polo/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
1. g tahab v?ga tihti hooldust ja on kallis pidada.
2. millegi p?rast eelistatakse dislade puhul turbot.
Minu arvamus on j??nud, et disla peal kokkuhoiu m?ttes on turbo kasulikum. Esiteks turbo on odavam, teiseks disla turbod l??vad juba piisavalt madalatel p??retel ja eeliseks on disla puhul see, et ta liigub omal j?ul (ehk enne turbot) juba normaalselt. Turbo rakendumine lihtsalt annab sele lisa mida t?nap?eva mootoritelt ostjad ootavad.
3. uuri palju cfmi toodab turbo ja palju g (350cfm) Kas sa saad sealt ?ldse mingit kasu v?i j???b g ?le?ldse lahjaks.
Ps vw rakised on standartsed, seal sul olulist probleemi ei tohiks tekkida, kui m?ni mootori pudin just lihtsalt jalgu ei j??. Pole dislat selle pilguga vaadanud kindlasti s?ltub diisli aasta arvust ka agregaatide rohkus.
[Edited on 4-1-2007 by samzik]
2. millegi p?rast eelistatakse dislade puhul turbot.
Minu arvamus on j??nud, et disla peal kokkuhoiu m?ttes on turbo kasulikum. Esiteks turbo on odavam, teiseks disla turbod l??vad juba piisavalt madalatel p??retel ja eeliseks on disla puhul see, et ta liigub omal j?ul (ehk enne turbot) juba normaalselt. Turbo rakendumine lihtsalt annab sele lisa mida t?nap?eva mootoritelt ostjad ootavad.
3. uuri palju cfmi toodab turbo ja palju g (350cfm) Kas sa saad sealt ?ldse mingit kasu v?i j???b g ?le?ldse lahjaks.
Ps vw rakised on standartsed, seal sul olulist probleemi ei tohiks tekkida, kui m?ni mootori pudin just lihtsalt jalgu ei j??. Pole dislat selle pilguga vaadanud kindlasti s?ltub diisli aasta arvust ka agregaatide rohkus.
[Edited on 4-1-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.