Kas saab panna diiselmootoril turbo asemele G-laaduri?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Teema on arutuses olnud ja mitmetest muudest teemadest l?bi jooksnud!

Abiks link: http://www.vwklubi.org/forum/misc.php?action=search" onclick="window.open(this.href);return false;

Kiire vastus, saab panna, on pandud.

PS pealkirja vormistus on m??da, sisu j??b esialgu ebaselgeks. Normaalne pealkiri oleks: Kas saab panna g laaduri asemel 1.9 tdi turbo?

[Edited on 28-12-2006 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2223
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Originally posted by samzik
Teema on arutuses olnud ja mitmetest muudest teemadest l?bi jooksnud!
Konkreetset teemat pole olnud. On olnud teemasid g laaduri vahetamist turbo vastu, kuid mitte vastupidi nagu inimene teada tahab.

ferdinand
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 12 Mär 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ferdinand »

Mazda kasutab ka mehhaanilise k?itusega kompressorit comprex'i nime all, seega on asi t?iesti v?imalik ja ?sna t?hus. Sedalaadi kompressori eelis on t?husus madalamatel p??retel, paraku on turbo vaieldamatult oluliselt t??kindlam ja ?konoomsem.

puna1
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 20 Sept 2006, 09:35
Auto: VW Passat CC
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas puna1 »

Hea ei ole kuna ei sobi sinna.
Geomeetria juba turbodel erinev ja bensuka turbo kallim ka.
Kinnitused erinevad jne...
Vahepeal oli euroopa bensukate turbodest t?hi ja m??sin neid 15Tuhhi ja l?ksid nagu soojad saiad.
N??d siiski hinnad j?lle stabiliseerunud.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Diisel + G-laadur (G40 ja el. siduriga veel) kombinatsiooni on VW kah kunagi katsetanud - ?ko-Polo peal. L?hemalt v?ib lugeda siit:
http://www.rossvw.com/polo/" onclick="window.open(this.href);return false;

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

1. g tahab v?ga tihti hooldust ja on kallis pidada.
2. millegi p?rast eelistatakse dislade puhul turbot.
Minu arvamus on j??nud, et disla peal kokkuhoiu m?ttes on turbo kasulikum. Esiteks turbo on odavam, teiseks disla turbod l??vad juba piisavalt madalatel p??retel ja eeliseks on disla puhul see, et ta liigub omal j?ul (ehk enne turbot) juba normaalselt. Turbo rakendumine lihtsalt annab sele lisa mida t?nap?eva mootoritelt ostjad ootavad.
3. uuri palju cfmi toodab turbo ja palju g (350cfm) Kas sa saad sealt ?ldse mingit kasu v?i j???b g ?le?ldse lahjaks.

Ps vw rakised on standartsed, seal sul olulist probleemi ei tohiks tekkida, kui m?ni mootori pudin just lihtsalt jalgu ei j??. Pole dislat selle pilguga vaadanud kindlasti s?ltub diisli aasta arvust ka agregaatide rohkus.

[Edited on 4-1-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Mootor”