Natuke w8 mootorist

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Natuke w8 mootorist

Lugemata postitus Postitas samzik »

Hakkasin siis lihtsalt huvi p?rast uurima et mida see asi t?psemalt endast kujutab teemat foorumist leidmata:

http://www.autozine.org/technical_schoo" onclick="window.open(this.href);return false; ... kaging.htm

http://www.answers.com/topic/list-of-volkswagen-engines" onclick="window.open(this.href);return false;

[Edited on 4-1-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Compression ratio: 10.8:1

Engine Components Supplier Involvement

Hydraulik-Ring: Infinitely variable intake valve

Bosch: Injection, motor management

Pierburg: Intake manifold

Kolbenschmidt: Crank house

Mahle: Pistons

Emishaft: Crank shaft

[Edited on 4-1-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Configuration
3,998 cm? (4.0 L) WR8, two 15? "VR4" engines mated at 72?
Head
32 valves actuated by roller rocker fingers, 52? variable inlet camshafts and 22? for exhaust camshafts, 10.8:1 Compression ratio
Aspiration
aluminium resonance intake manifold
Crankcase
aluminium, five bearings, counter-rotating at twice the crankshaft speed Lancaster principle balancer shafts one above the other, symmetric to the middle of the crankshaft, upper one driven by a toothed belt
Management
Bosch Motronic
Dimensions
190 kg, 420 mm length, 710 mm width, 683 mm height
Output
202 kW (275 hp DIN) (ätt) 6,000 rpm, 370 N?m (11.6 bars MEP) (ätt) 2,750 rpm, max speed 6400 rpm (19.2 m/s)
Fuel
Regular Premium unleaded recommended for maximum performance.
Applications
VW Passat and Passat Wagon
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Sebi SSP 248 endale kuskilt, seal on W-mootorite hingeelu veidi l?hemalt lahti seletatud. M?letamist m??da oli W8 ainus neist W-mootoritest, mis tasakaalustusv?lle vajas.

Vasta

Mine “Mootor”