g2 mootor hakkab puterdama kui tuled ja soojendus peale pann
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
- Auto: MB C220 CDI
- Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra
Ei hakanud oma muredega uut teemat tegema, vaid vaatasin, et siin sarnased jamad!
Autox mul G2 1,6 1989 aasta.
Mured j?rgmised: K?lmana t??tab ja k?ivitub ideaalselt! S?ites mingi maa (max 50 kilti maanteel, kui sedagi) ?htlase kiirusega ei saa mingi hetk nagu k?tet enam k?tte-tahab k?tte ?ra "surra" v?gisi! Saab mingi aja seista ja t??tab taas nati aega ilusti. Mis viga v?ix olla?
Tuhnides foorumis ringi, j?udsin j?reldusele, et vist termoandur ?kki?! V?i soovitate viga kuskilt mujalt veel otsida?
Murex veel, et jahutusvedeliku temp. kell ei funka!
Kuidas selle taas t??le saax?
Paar p?eva tagasi l?i salongi radika l?hki! Oi seda auru.....
?hes?naga eesmise radika vent ei t??tanud!
Eelmine omanik oli seal mingi oma aretust teinud ja see aretus oli n??d omakordamillagi saba andnud..... A niipalju, kui me s?braga aru saime peax sel ventikal olema mingi s?steem vahel kuskil, mis regulleerib eri temperatuuridel ventilaatori t??tamise kiirust...
K?simus-kuidas vent uuesti ?igesti t??le saada? Praegu sai panna otse aku pealt juhtmed j?rgi ja l?liti vahele. Et ?le j?lle ei kuumenex!
Natuke segane sai, kuid loodan, et oskab keegi aidata!
Ette t?nades!
Autox mul G2 1,6 1989 aasta.
Mured j?rgmised: K?lmana t??tab ja k?ivitub ideaalselt! S?ites mingi maa (max 50 kilti maanteel, kui sedagi) ?htlase kiirusega ei saa mingi hetk nagu k?tet enam k?tte-tahab k?tte ?ra "surra" v?gisi! Saab mingi aja seista ja t??tab taas nati aega ilusti. Mis viga v?ix olla?
Tuhnides foorumis ringi, j?udsin j?reldusele, et vist termoandur ?kki?! V?i soovitate viga kuskilt mujalt veel otsida?
Murex veel, et jahutusvedeliku temp. kell ei funka!

Paar p?eva tagasi l?i salongi radika l?hki! Oi seda auru.....
?hes?naga eesmise radika vent ei t??tanud!

K?simus-kuidas vent uuesti ?igesti t??le saada? Praegu sai panna otse aku pealt juhtmed j?rgi ja l?liti vahele. Et ?le j?lle ei kuumenex!
Natuke segane sai, kuid loodan, et oskab keegi aidata!

Ette t?nades!

-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Termol?liti ?hendab klemmid teatud temp. saabudes - kui tahad t?pne olla v?ta andur v?lja, pane kuuma vette, kuumuta ja m??da vee temp. termomeetriga ning kontrolli kas termol?liti klemmide ?hendumine toimub samal temp.-il mis on talle peale m?rgitud. Klemmide ?hendumist kontrollid testriga. Praktikas piisab ka sellest kui vee ja termomeetri asemel kasutad v?lgumihklit.Algselt postitas: Martin48
Kuidas kontrollida kas termoandur/termol?liti on l?bi????
Samas on Golf 2 termol?liti piisavalt odav et v?id selle iga kell uue osta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..