K: P?sikiirushoidja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: P?sikiirushoidja
Mul Passat 99 aasta p?sikiirushoidjaga v?ga imelik probleem. Nimelt ei saa seda eriti h?sti t??le. Suunatulekangi pealt l?kkan selle 'On' asendisse ja pressan Set nuppu (kangi otsas) ja suurem osa ajast mitte halligi ei juhtu. Teinekord t??tab ja l?heb peale nagu kellav?rk. Kas p?sikiirushoidja peale saamisega on mingi nipp (eeltingimus) mis peab enne olema t?idetud v?i peaks otsima viga ?hendustes, mis annavad kontakti vaid siis kui nemad tahavad? Samas kui juba kord on p?sikiirushoidja peale l?inud, siis toimib nagu kulda (see nagu n?itaks, et ?hendused oleks nagu korras?)
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Kangi murde kohas on rajad plastiku peal, need kipubvad katki minema siis enam ei t??ta. Aitab osta uus kang 890.- vist oli. Kasutatud kangi puhul iial ei tea kaua kestab. Kui peale oled saanud proovi kangi logistada, peaks mingi hetk lihtsalt maha viskama. Minul ?hel kangil oli nii, kui kaug tulesi vilgutasid siis kohati kadus hoidik tagant ?ra.
[Edited on 11-3-2007 by samzik]
[Edited on 11-3-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 11 Dets 2005, 17:11
- Asukoht:
Kuidas veateateid kontrollida,..enda autol sama jama, kord sain asja tööle, siis jälle mitte?phaetonist kirjutas:pysikiirushoidja t??tamise eelduseks on ka piduripedaalilyliti ja siduripedaalilyliti korrasolek.
igatahes kui on sellega probleeme - peaks elektroonikasse olema salvestatud ka veateade.
vanatüübi kangiga on tihti olnud juhuseid , et ei tööta mingi asend ehk on seest kontaktpind mustaks läinud. omal oli ka kunagi sama probleem ja näiteks resume ei läind peale alati.
Kang lahti võtta ja proovida puhatsada või uus kang panna, kui ajus mingeid veateateid ei ole, sest kui mõni pedaali lüliti ei toimu on sellekohane viga kohe olemas
Kang lahti võtta ja proovida puhatsada või uus kang panna, kui ajus mingeid veateateid ei ole, sest kui mõni pedaali lüliti ei toimu on sellekohane viga kohe olemas
Väike nöx on ka selles, et kui näiteks sõidad 60km/h ja paned püsika peale, seejärel kiirendad 90km/h`ni ja soovid jälle püsikat peale panna, siis eelnevalt pead püsika mälust 60km/h maha võtma, lükates kangil olevat nuppu rooli poole(Audil vähemalt nii) ja siis alles saad uue kiiruse salvestada.
Ehk siis kui liikled 60km/h püsikas peal ja otsustad kiiremini sõita, siis kustuta püsika mälust see 60km/h.
Süsteem peab meeles 60km/h kuna näiteks mõõdasõidul sa suurendad kiirust, seejärel reastud oma ritta ja tal on meeles see 60km/h ja ta jääb automaatselt sellel kiirusel jälle liikuma.
Segane jutt aga peaks pihta saama.
Selle aja masinate püsikas ei ole mingi teadus, palju tuleb ise teha, häiriv on see, et ta ei jälgi ees oleva auto kaugust ning võib rahus püsikaga selga sõita...jama on ka täpselt fikseerida sama kiirust, mis ees oleval.
[Muudetud: 28-6-2009 Big]
Ehk siis kui liikled 60km/h püsikas peal ja otsustad kiiremini sõita, siis kustuta püsika mälust see 60km/h.
Süsteem peab meeles 60km/h kuna näiteks mõõdasõidul sa suurendad kiirust, seejärel reastud oma ritta ja tal on meeles see 60km/h ja ta jääb automaatselt sellel kiirusel jälle liikuma.
Segane jutt aga peaks pihta saama.
Selle aja masinate püsikas ei ole mingi teadus, palju tuleb ise teha, häiriv on see, et ta ei jälgi ees oleva auto kaugust ning võib rahus püsikaga selga sõita...jama on ka täpselt fikseerida sama kiirust, mis ees oleval.
[Muudetud: 28-6-2009 Big]