Volkswagen esitles uut 1,4-liitrist bensiinimootorit TSI ning moderniseeritud kahe siduriga DSG-k?igukasti, mis t??tati v?lja spetsiaalselt kompaktsete linnaautode jaoks.
Uue j?useadme esmaesitlus toimus Viinis Vienna Engine Symposiumil.
Erinevalt 1,4-liitrisest baasmootorist, mis on varustatud mehhaanilise ja turbo-?lelaadijaga, paigaldati uuele mootorile vaid turbiin. J?uallika v?imsuseks on 122 hobuj?udu, maksimaalne p??rdemoment 200 Nm saavutatakse 1500 p??rde juures minutis.
Uus seitsmeastmeline DSG-k?igukast on ?hendatud nn. kuiva sidurikarteriga, mille t??tas v?lja Saksa kompanii LUK. Eelmise kuueastmelise transmissiooni sidurid t??tasid aga ?livannis.
Uut DSG-transmissiooni ja 1,4-liitrist TSI-d n?eb esmakordselt Volkswagen Polo luukp?ral, mis tuleb sellise j?useadmega m??ki juba selle aasta teisel poolel. Inseneride s?nul on mootori k?tusekuluks keskmiselt vaid 5,9 liitrit 100 km kohta.
Volkswagen t??tas v?lja soodsa 7-astmelise automaatk?igukast
Moderaator: etnies858
Volkswagen t??tas v?lja soodsa 7-astmelise automaatk?igukast
My Fast likes to keep things LIGHT © Reporter Edition