Auto nupust t??le.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Auto nupust t??le.
Tere, mure siis j?rgmine:
soov oleks teha s?steem, et saaks starterile voolu anda nupust.
kahjuks ei leidnud otsingust midagi sellist, kus oleks konkreetne skeem, kuidas mis juhe tuleks vedada.
kindlasti on neid mehi,kes siis on teinud sellise s?steemi oma autole.
huvitavad siis m?lemad s?steemid, nii see, et vool otse starteri peale jookseks l?bi aku ja teine siis see, et l?bi s??teluku k?iks vool, et saaks k?ivitada ainult siis kui s??de sees.
Ette t?nades Elar.
soov oleks teha s?steem, et saaks starterile voolu anda nupust.
kahjuks ei leidnud otsingust midagi sellist, kus oleks konkreetne skeem, kuidas mis juhe tuleks vedada.
kindlasti on neid mehi,kes siis on teinud sellise s?steemi oma autole.
huvitavad siis m?lemad s?steemid, nii see, et vool otse starteri peale jookseks l?bi aku ja teine siis see, et l?bi s??teluku k?iks vool, et saaks k?ivitada ainult siis kui s??de sees.
Ette t?nades Elar.
Kõrge sul IQ on?
Mis skeemi sul selleks vaja on? "Starteri andmiseks" pead sa t?mbereleele +12 volti peale andma. Starteri toitevool tuleb otse aku pealt j?meda juhtmega.
Selleks tuleb sul s??telukku tuleva vist viie juhtme puhul selgeks teha, millised kaks starteri andmiseks omavahel ?hendada tuleb. ?ks on selline, millel on pidevalt +12 peal ja teine on selline mis t?mberelee peale jookseb (vaata juhtme v?rvi).
L?lilti v?ta selline vajutatav nupp, mis sissel?litatud asendis ei fikseeru. Mida rohkem see nupp voolu kannatab seda parem. Kuna ta reeglina t??tab l?hikest aega korraga siis ega ta kohe maha ei p?le, aga toekam on parem.
S??te pead nagunii sisse keerama, sest paljast starteri v?ntamisest on natuke v?he, kui s??tepoolile ja v?ibolla ka bensupumbale voolu ei tule. Kui diisel on, ikka pead k?tteklapile voolu andma. Lisaks k?ivitamisele pead m?tlema ka sellele, kuidas sa oma monstrumi seisma paned
Kui kogu loo p?hjus on selles, et s??teluku p?hi on kulunud ja m?ngib m?kra, siis mine parem poodi, kuluta see 150 eek ja minimaalse vaevaga vabaned probleemist nagu valge inimene. Kui tahad cool olla, siis on teine asi
Peaasi - ?ra autot maha p?leta. Kui otse aku pealt voolu hakkad vedama siis kaitse vahele. Ja mitte mingi hobusekaitse a la 30A vaid selline mida l?his maha ka p?letada jaksab. T??piliselt 10A on piisav.
Selleks tuleb sul s??telukku tuleva vist viie juhtme puhul selgeks teha, millised kaks starteri andmiseks omavahel ?hendada tuleb. ?ks on selline, millel on pidevalt +12 peal ja teine on selline mis t?mberelee peale jookseb (vaata juhtme v?rvi).
L?lilti v?ta selline vajutatav nupp, mis sissel?litatud asendis ei fikseeru. Mida rohkem see nupp voolu kannatab seda parem. Kuna ta reeglina t??tab l?hikest aega korraga siis ega ta kohe maha ei p?le, aga toekam on parem.
S??te pead nagunii sisse keerama, sest paljast starteri v?ntamisest on natuke v?he, kui s??tepoolile ja v?ibolla ka bensupumbale voolu ei tule. Kui diisel on, ikka pead k?tteklapile voolu andma. Lisaks k?ivitamisele pead m?tlema ka sellele, kuidas sa oma monstrumi seisma paned

Kui kogu loo p?hjus on selles, et s??teluku p?hi on kulunud ja m?ngib m?kra, siis mine parem poodi, kuluta see 150 eek ja minimaalse vaevaga vabaned probleemist nagu valge inimene. Kui tahad cool olla, siis on teine asi

-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
- Telefon: +3725046527
- Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
- Asukoht: Haapsalu
Minu G2 on selline s?steem. S??de l?heb sisse immoga, starter ?hest nupust, katkestus teisest. V?ti k?ib s??telukus rooliluku p?rast. Ehitas selle s?steemi Hr M-Tech, tema k?est saad k?ige paremat infot kuidas s?steem toimib.
Eelnevale postile lisaks: Nupu ja starteri vahel peab olema ikkagi relee, vastasel juhul peab olema see k?ivitus nupp ?sna suure koormustaluvusega (jube jurakas).
Enda masinal suutsin isegi relee korra maha p?letada!
Eelnevale postile lisaks: Nupu ja starteri vahel peab olema ikkagi relee, vastasel juhul peab olema see k?ivitus nupp ?sna suure koormustaluvusega (jube jurakas).
Enda masinal suutsin isegi relee korra maha p?letada!
mul oli Audi 80-l selline s?steem peal:) Aga vat siis oli jama lugu majas kui mingil p?hjusel otsustas see l?liti talvel k?reda pakasega kinni k?lmuda:(Algselt postitas: tonis123
Ehee:D ma kunagi enda mossele tegin nupuga k?ivituse. S??teluku kaudu v?tsin voolu, start n?ga v?lja nii, et keerasin lukust s??te sisse ja siis vajutasin nuppu. V?ga lahe s?steem oli![]()
[color=yellow]dubaholics[/color]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
No aga t?esti, mehed, milleks nupp. Tee see kulutus ja osta viimane uus p?hi. Sellesama luku taga olevasse ahelasse pane relee nii et lukk l?litab releed ja relee t?mbereleed.
R??gitakse et need lukup?hjad ei kesta, sest lukud on kulunud ja ei keera enam kontakte korralikult kokku. Mingi servapidi kontakt on aga vilets ja rikub p?hja kiirelt ?ra. Mu esivanema autol on ka selline nupustarteri s?steem, aga minu meelest on see ikka paras porno. Selline p??ra hoora ja l?kka tilli s?steem
.
R??gitakse et need lukup?hjad ei kesta, sest lukud on kulunud ja ei keera enam kontakte korralikult kokku. Mingi servapidi kontakt on aga vilets ja rikub p?hja kiirelt ?ra. Mu esivanema autol on ka selline nupustarteri s?steem, aga minu meelest on see ikka paras porno. Selline p??ra hoora ja l?kka tilli s?steem

-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 09 Nov 2006, 20:06
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 09 Nov 2006, 20:06
- Asukoht:
oih vajutasin ajameelsusest valet nuppu.Algselt postitas: Kalkulaator
aga kuidas auto v?lja suretada?
Ja kas on v?imalik et panen ?hest nuppust s??te sisse ja teisest k?ima? Ees on j??raja auto ehitus. Ja selline asi oleks ?li mugav.
Aga natuke j?rgi m?elda on see t?iesti m?eldav. paned kohvimasina l?liti s??teks ja uksekella nuppu starteriks(n?ide)

[Muudetud: 20-6-2007 Kalkulaator]
-
- Kodulehe arendaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
- Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
- Asukoht: Tartu
Kas keegi oskab joonistada v?i seletada kuidas G2-l relee vahele panna? Mahno ja/v?i Jussike? Endal releede ?hendamisega kogemus puudub ja s??telukup?hjasid ei taha ka kogu aeg vahetada. Kui Tallinna piires keegi on n?us n?itama, siis olen k?pp ka ise kohale tulema.Algselt postitas: Mahno
No aga t?esti, mehed, milleks nupp. Tee see kulutus ja osta viimane uus p?hi. Sellesama luku taga olevasse ahelasse pane relee nii et lukk l?litab releed ja relee t?mbereleed.
R??gitakse et need lukup?hjad ei kesta, sest lukud on kulunud ja ei keera enam kontakte korralikult kokku. Mingi servapidi kontakt on aga vilets ja rikub p?hja kiirelt ?ra. Mu esivanema autol on ka selline nupustarteri s?steem, aga minu meelest on see ikka paras porno. Selline p??ra hoora ja l?kka tilli s?steem.
Suretuseks paned starterile minevale juhtmele l?liti vahele?:oAlgselt postitas: Kalkulaatoroih vajutasin ajameelsusest valet nuppu.Algselt postitas: Kalkulaator
aga kuidas auto v?lja suretada?
Ja kas on v?imalik et panen ?hest nuppust s??te sisse ja teisest k?ima? Ees on j??raja auto ehitus. Ja selline asi oleks ?li mugav.
Aga natuke j?rgi m?elda on see t?iesti m?eldav. paned kohvimasina l?liti s??teks ja uksekella nuppu starteriks(n?ide)
aga suretuseks panen starterile mineva + juhtmele l?liti vahele.
[Muudetud: 20-6-2007 Kalkulaator]
starterit ju vaja ainult k?ivitamiseks, kui auto k?ib, siis starteril kaob ju otstarve ?ra.
Teil, noored, tuleb sellise isetegemise puhul k?ine alla ainult kaks varianti:Algselt postitas: Kalkulaator
[
oih vajutasin ajameelsusest valet nuppu.aga suretuseks panen starterile mineva + juhtmele l?liti vahele.
[Muudetud: 20-6-2007 Kalkulaator]
1. Auto/Starter p?leb kohe maha
2. J?tab teid tee peale siis, kui seda k?ige v?hem vaja on -paluge jumalat, et oleks suvi ja hundid ei uluks -30 kraadi juures metsas.
Ennem, kui midagi kuhugi ?hendama hakata on vaja endale selgeks teha elementaarsed asjad ( koolif??sika p?hikursus muide ):
1. Pinge
2.Vool
3. V?imsus
4. Kui palju miski j?medusega juhe voolu kannatab selle maa peale, kus te ta ?hendada tahate.
5. Kuhu ?hendada kaitsmed ja kui j?medad need peavad olema.
http://www.rallylights.com/hella/Relays.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://salupa.exe.ee/index.php?leht=10/juhe&menu=teo" onclick="window.open(this.href);return false;
siit saab laenata juhtme j?meduse arvutust
http://www.isham-research.co.uk/quattro" onclick="window.open(this.href);return false; ... inals.html
Klemmide numbrite t?hendused euroopa autodes
http://www.bcae1.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
teooria koos skeemidega - puust ja punane - paremast ??rest nr. 36 relays ja 103. Controlling a relay with a Schwitch
[Muudetud: 8-7-2008 uduuurija]