probleem starteriga?

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
sagrimees
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 25 Juun 2007, 14:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

probleem starteriga?

Lugemata postitus Postitas sagrimees »

Milles v?iks asi olla, et hommikul starterit taha ei v?tnud? Eile ?htul s?ites oli k?ik korras ning hommikuse k?lmaga k?ivitades ei t?mmanud starter isegi t??se. K?ivitades k?ib pl?ks kapoti all ning kogu lugu :mad: Mingi pistik m?rjaks saanud ja j??tunud v?i ...?
(NB! Aku on korras, kasutatud ca 6 kuud)

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Kui starter ?ldse ringi ei k?inud siis ei t??ta t?mberelee. V?imalik et sinna vahele pugenud mingi niiskus mis n??d k?lma ilmaga ?ra j??tus ja ei laskunud releel enam k?ivitusvoolukontakte ?hendada.

sagrimees
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 25 Juun 2007, 14:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sagrimees »

Aga kus see t?mberelee asuda v?iks ja milline ta v?lja n?eb?

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

starteri k?ljes see osa kuhu juhtmed k?lge tulevad :)

sagrimees
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 25 Juun 2007, 14:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sagrimees »

Kas keegi on seda ise ka lahti v?tnud? Mulle tundus, et ta starteri korpuses ning annab paari kruvi abil seal eemaldada. Ega seal midagi ?ra rikkuda saa, kui ise n?perdama ja lammutama hakata?

mireck
Klubiline
Postitusi: 218
Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
Telefon: +358445899766
Auto: Vw touran
Asukoht: tuusula
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mireck »

Kuidas on lood s??teluku p?hjaga.

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

t?mbereleed annab sealt k?ljest ?ra v?tta jah aga lammutamine .....
kui keegi lammutand paluks seletust kuidas tegi oleks varsti vaja ?hele vist teha

199
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Sept 2007, 19:22
Auto: G3
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas 199 »

Algselt postitas: raiku
t?mbereleed annab sealt k?ljest ?ra v?tta jah aga lammutamine .....
kui keegi lammutand paluks seletust kuidas tegi oleks varsti vaja ?hele vist teha
selle lammutamine pole probleem, olen ainult n2inud kuidas sugulane endal parandas ja pika pusimise ja naabrimehe abiga sai asja kokku ka aga se jube vaev ja m6tetu.

endal sama jama ja oeldi ka et t6mereleel on mingi jama ja vaja 2ra vaja vahetada. kui korda saan siis annan teada mida ja kus ja kuidas ;)

Nurtzique
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 11 Mär 2007, 19:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Nurtzique »

mul on sama probleem :S
Naise tehniline taiplikus on see kui ta teab millisele tehnikule helistada!

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

See, et sul seal kl?ps k?ib, ei n?ita veel midagi. Seda, et sul aku korras on sa kah ju ei tea. Kontrolli vahest j?rgmise loogika j?rgi:

1. Pane tuled p?lema (l?hi v?i kaug ) ja anna starterit - vaata kas veab tuhmiks. Kasulik oleks muidugi m?nda m??teriista omada. Kui tuhmiks ei vea, siis ilmselt ei tarvitata akust voolu, ehk starter ise j?rgi ei tule, aga pinge on olemas, et v?iks l?lituda. Pea meeles - alla kaheksa voldi ei l?litu enamus releesi.

2. Kui starteri juures k?ib kl?ps ja midagi ei juhtu, siis on enamasti kaks v?imalust:
a: Harjad kulunud ja t?mberelee t?mbem?his ei saa massi.

b: si** kontakt aku plussi ja starteri plussi vahel v?i massi puudus aku ja mootoriploki vahel.

3. Harvem v?ib olla oht, et starteri pendiksi hammasratas on hooratta hammaste peale jooksnud ja kinni kiilunud v?i on starteri puksid nii l?bi, et t?mbab rootori kinni. Sellisel juhul l?heva starteri andmisel ka tuled v?ga tuhmiks.

4. S??teluku v?imaluse saad elimineerida, kui ?hendad starterile tuleva Peenema juhtme ( kui on kaks, siis neist j?medama ) akult tuleva j?meda kaabliga, mis poldi all kinni t?mbereleel. K?IK V?LJA enne kui katsetama hakkad, muidu j??d auto alla. Sellisel juhul peab starer j?rgi tulema.

5. Kui juhtub, et harjad l?bi ( loe - ei ulata vastu), siis tasub proovida veidi kopsida vastu starterit - see v?ib loksutada harjad korraks veel vastu rootorit, nii et ?nnestub veel korra k?ivitada. ?htlasi ka tuvastad vea.

6. Kui sul ei vea, siis on miskit t?sisemat, mille puhul tuleb
teha investeering.

Paar linki kah:

http://www.saabcentral.com/techhelp/c90" onclick="window.open(this.href);return false; ... ostics.php

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2359900" onclick="window.open(this.href);return false;

http://auto.howstuffworks.com/ignition-system.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

[Muudetud: 7-11-2007 uduuurija]

sagrimees
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 25 Juun 2007, 14:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sagrimees »

T?nud uduruurijale asjalike vastuste eest! T?na l?hen kontrollin sinu poolt pakutud versioonid l?bi ning ?ritan vea tuvastada. Aku tundub korras olevat, kuna eile oli teine auto otsega j?rel ja k?ivitamine ka ei ?nnestunud. M??tsin testriga ?ra pinge klemmidel ning see oli ok, kuid tarbimisega ei ole ju m??tnud ning mahtuvust ka ei tea.
1. Tuled kustuvad k?ivitamise hetkeks korraks ?ra, seda on nad alati teinud. Seega ei saa v?ga kontrollida, kas tuhmimaks l?hevad v?i mitte. Kuid armatuuris p?levad tuled muutuvad k?ll k?ivitamisel tuhmimaks.
2. Harjade olukorda ei tea veel. Kas neid annab ka iseseisvalt vahetada ning kui keeruline see protseduur olla v?iks? Kontaktid kontrollin ja puhastan ?le.
3. Mis lahendus sellise hammasratta kiilumse korral oleks?
4. S??telukust tuleva nn juhtahela pinge m??tsin testriga ?ra ning oli korras.

Igatahes t?nud kaasa m?tlemise eest ning asun l?hiajal ka asja kallale.

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

Hammaste jama v?ib tekkida siis kui hammasv?? lootusetult kulunud ja sinu puhul ebat?en?oline. Pigem siiski puksiteema - volkarid armastavad ?hte otsapuksi starterist eraldi k?imakoti korpuses hoida. Seda teemat tasuks k?ll kontrollida. Puks ei maksa midagi, kuidas sa aga vana k?tte ja uue sisse saad, s?ltub juba starteri asukohast ja ligip??su v?imalusest.
Ehituse kohta vaata seda linki: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2359900" onclick="window.open(this.href);return false;
Tundub enamv?hem ?ige asi olevat. Harjade vahetamine ei ole keeruline, kuid minu m?letamist m??da on originaalide juhtmed kas punktkeevituse v?i valtsiga kinnitatud ja probleem tekkib uute kinnitamisega. K?rge sulamistemperatuuriga tina ja suur jootekolb abiks v?i m?tled midagi loominguliselt mehaanika vallast v?lja.

Kuna t?mberelees kaks m?hist - t?mbe ja hoide, siis t?mbem?his saab massi l?bi rootori ja harjade , kui harjad kulunud ei s?ida hammasratas v?lja ning ka relee ei pane j?ukontakte kokku. V?ta starter maha ja proovi asja laual ( kui sul on see versioon, nagu seal lingil, siis sa mootorit ringi lasta ei saa, kuna rootor ?hest otsast toestamata ja jookseb kinni).

http://home.clara.net/hallvw/starter.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autorepair.about.com/cs/troubles" onclick="window.open(this.href);return false; ... 001a_3.htm
http://www.misterfixit.com/starttst.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.t4-wiki.de/wiki/Anlasser" onclick="window.open(this.href);return false;


[Muudetud: 7-11-2007 uduuurija]

uduuurija
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 21 Veebr 2007, 22:14
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas uduuurija »

JA veel. Kui starter laual, siis ?henda ainult mass ja klemm 50 ( see s??telukust tulev juhe ) - suurt plussi ?ra pane, siis peaks hammasratta v?lja viskama ja n?ed, kas t?mberelee t?mbab - iseasi kas n??d kahe suure poldi kontaktid t?mberelee sees korras kah on. Seda saad kontrollida siis, kui starter veel auto k?ljes on - vaatad kontroll lambiga, kas starteri mootori poolselsele poldile ( see, mille k?ljes see juhtmejupp on, mis sarterisse sisse l?heb ) tuleb vool peale, kui starterit anda. Kuigi kaldun arvama, et ei tule hetkel.

[Muudetud: 7-11-2007 uduuurija]

ivar80
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 16 Aug 2004, 13:08
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ivar80 »

Mulle meenub praegu 1 lugu Audiga, millel oli samasugune starter. Puruks oli see valgest plastikust hammastega kauss ja starter oli t?nu sellele nii kinni kiilunud, et ei teinud mitte?ks piuks. Ainult juhtmed l?ksid tuliseks :D ?kki sul sama jama, see kopsik iseenesest maksis kas 60.- vms.

sagrimees
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 25 Juun 2007, 14:14
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sagrimees »

Njaahhh... Tundub, et seekord sain l?bi v?ga v?hese vaevaga. Nimelt v?tsin k?ik kontaktid/mutrid lahti, puhastasin ?ra, keerasin tagasi, pingutasin ?le ning "tehtud" :P . Starter toimib! Tundub, et viga oli starteri plussklemmis (see, mis sillaga releest tuleb). Uduuurija variant 2b teisis?nu. T?nud k?igile abi eest!

Vasta

Mine “Elektroonika”