parktule pirnid p?levad l?bi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
parktule pirnid p?levad l?bi
probleem siis kirjas posti pealkirjas. autoks g3. 1.8mono
pingeks m??tsin 14.5V ja tundub enesele see veidi liiga suur, on ?kki viga selles? pingeregulaator? v?i kehvad pirnid?
millisesse vahemikku g3'e pinge peaks j??ma?
pingeks m??tsin 14.5V ja tundub enesele see veidi liiga suur, on ?kki viga selles? pingeregulaator? v?i kehvad pirnid?
millisesse vahemikku g3'e pinge peaks j??ma?
K?lma ilmaga suht viisakas pinge, kui ta seda ?htlaselt ?le terve p??retevahemiku hoida suudab. Kas see k?ik j?uab kenasti ka aku peale? Esimesed asjad, mis saba panevad, on halogeenid reeglina. J?rsku on t?esti pirnde kvaliteet kaheldava v??rtusega? M??da huvip?rast palju sul reaalselt erinevatele pirnidele j?uab. Millised parktule pirnid sul l?bi p?levad? Kas need, mis on esitule sees v?i tagumised? Ega sul juhuslikult eriti sportlik vedrustus ei ole?
Kui tohib k?sida, siis mis on vahet, kas sakslane v?i japs? Aku ju k?igil ?hesugune.
Kui tohib k?sida, siis mis on vahet, kas sakslane v?i japs? Aku ju k?igil ?hesugune.
Mina pakuks siiski, et vahet pole, kus ta toodetud on. Komponent on komponent - arvad, et japsidel on teistsugused pirnid sees? Akud saab ju kah k?igile ?hest august peale osta. See, et muidu sakslastel on madalam pinge, v?ib oleneda ka sellest, et kust kandist masin tuleb. Mida soojem maa, seda madalam pinge ( vahemikus 13,5-14,5V). Troopikasse tehti vanasti ka lahjema elektrol??diga akusi. Alen ise trehvanud ?hte Audi 80-t, millel oligi pingeregulaatori peale kirjutatud 13,5 V. Vana saan ja veidi kadus ka juhtmetesse ?ra, ning olidki kollased tuled + k?ivitusraskused k?es. Mina h?ppaks ?nnest, kui regulaator 14,5V v?lja k?iks, mitte ei tormaks seda vahetama. Kui on kahtlusi ja juhtub Bosch'i gene olema, siis laseks kaks kruvi lahti ja vaataks talle korra otsa. Kui ikka peal kirjas kah, et 14,5V, siis on k?ik k?ige paremas korras. ?htlasi n?eb ka harjade ja kontaktr?ngaste seisukorra ?ra. V?in kihla vedada, et tuledesse j?uab m?rksa v?hem, kui akule, kuna kontakte, l?liteid ja s??stueelarve kohast peenikest juhet on seal hulganisti.
Kui siiski tundub, et kuhugi l?heb veidi palju pinget, siis gabariidi otsale kannatab ka n?iteks 6 eegu eest turskema dioodi j?rjestiku vahele l?kkida tule juurde. Dioodi pingelang on kusagil 0,5-0,7V. Aga ma usun, et selleks puudub vajadus.
Kui siiski tundub, et kuhugi l?heb veidi palju pinget, siis gabariidi otsale kannatab ka n?iteks 6 eegu eest turskema dioodi j?rjestiku vahele l?kkida tule juurde. Dioodi pingelang on kusagil 0,5-0,7V. Aga ma usun, et selleks puudub vajadus.
seni on kuskil kuuga l?inud kolm komplekti. esimene kmpl. kestis aastakese kuni koos p?hitulede pirnidega vahetasin pargid valgemate vastu. peale seda on sealt l?bi k?inud kaks komplekti uusi pirne ja lisaks veel ?ra hekseldatud vanad.
eri koormustel ei ole veel proovida saanud kuna viimaselajal on v?ljas veidi "jahe " olnud. 14.5V m??tsin vaid t?hik?igul. N??d siis l?hevad sisse LED'did ja eks paistab kas on probleemi v?i mitte.
Ei hakkaks ohvtopikut tegema, aga kuna probleem esineb taaskord minu pudruv?lguga: nimelt siis k?lmalt (v?hemalt siiamaani on nii olnud) k?ivitades viskab volksu p??rded 2k peale ja asub siis m?nuga maja ees ennast soojendama. vajuvad nad taas alla alles siis kui vaikselt liikuma hakata enne seda v?ibki punastades maja ette ootama j??da. olen nagu kuulnud et monopritsel pidavat tihtipeale selline h?da olema, aga mis v?iks selle p?hjustajaks olla? t?hik?igumootor, m?ni andur?
eri koormustel ei ole veel proovida saanud kuna viimaselajal on v?ljas veidi "jahe " olnud. 14.5V m??tsin vaid t?hik?igul. N??d siis l?hevad sisse LED'did ja eks paistab kas on probleemi v?i mitte.
Ei hakkaks ohvtopikut tegema, aga kuna probleem esineb taaskord minu pudruv?lguga: nimelt siis k?lmalt (v?hemalt siiamaani on nii olnud) k?ivitades viskab volksu p??rded 2k peale ja asub siis m?nuga maja ees ennast soojendama. vajuvad nad taas alla alles siis kui vaikselt liikuma hakata enne seda v?ibki punastades maja ette ootama j??da. olen nagu kuulnud et monopritsel pidavat tihtipeale selline h?da olema, aga mis v?iks selle p?hjustajaks olla? t?hik?igumootor, m?ni andur?
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
minu volksul jooksis t?hik?igul klaasit?stukisse 14,2v
ja japside ja saklaste vahe ei tule ehk akudest nagu h?rra vader p??ab seletada aga eg tuleb genekast mis ?hel rohkem v?lja vuristab kui teisel.
aga p??rded ehk k?lma andurist mis asub termostaadikorpuse peal
aga kas auto soojaks l?heb ?kki termostaat kutu nii et n?itabki andurile alati -2celsius
ja japside ja saklaste vahe ei tule ehk akudest nagu h?rra vader p??ab seletada aga eg tuleb genekast mis ?hel rohkem v?lja vuristab kui teisel.
aga p??rded ehk k?lma andurist mis asub termostaadikorpuse peal
aga kas auto soojaks l?heb ?kki termostaat kutu nii et n?itabki andurile alati -2celsius
oijah, autol on suvel vahetatud 87 kraadine termostaat ja ega ta eriti soojaks ei l?he. norm temp'i n?itab ?ksnes peale pikemat s?itu ja seda ka seistes. s?ites on temp ligi 70kraadi (et siis t?en?oliselt radikas jahutab maha). et kui nii v?tta, siis jah termostaat taas kutu. <-- ?sna leierdatud teema foorumis, ma tean
aga kas antud mootor siis t?esti vuristaks k?lmaga oma p??rded 2k'ni? ei taha nagu uskuda, 25kraadise k?lmaga oli tibens kui v?lja arvata see, et kuratlikult k?lm oli.
lisaks veel juurde et s?itma hakates vajuvad p??rded koheselt paika.
aga kas antud mootor siis t?esti vuristaks k?lmaga oma p??rded 2k'ni? ei taha nagu uskuda, 25kraadise k?lmaga oli tibens kui v?lja arvata see, et kuratlikult k?lm oli.
lisaks veel juurde et s?itma hakates vajuvad p??rded koheselt paika.
Vaata siia - http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_mj" onclick="window.open(this.href);return false;
saad ehk veidi kasuliku infot alla laadida. Seal ka tehase originaal koolitusmaterjal olemas. Ega seal monopritses just ?learu vidinaid ei ole. Ja ka t?hik?igu mootori lahkamise juhend on koos piltidega olemas. Mingil p?hjusel ma seda aga kahtlustada ei tahaks, kui ta t?stab ja ka maha laseb. Seal ainult mikromootor sees ja kontaktipaar v?i halliandur uuematel eksemplaridel. Noored ajavad vist mitmepunktipritse "t?hik?igumootoriga" sassi. Viimasel juhib klapp segusiibrist vajadusel ?hku m??da, et p??rded p?siks soovitud tasemel ning alumine piir pannakse lisa?hu kanalis reguleerkruviga paikka. Monopritsel keerab mootor segusiibrit ennast.
Uuri, ega ta kuskilt lisa?hku vea ja kontrolli temperatuurianduri parameetrid ?le.
saad ehk veidi kasuliku infot alla laadida. Seal ka tehase originaal koolitusmaterjal olemas. Ega seal monopritses just ?learu vidinaid ei ole. Ja ka t?hik?igu mootori lahkamise juhend on koos piltidega olemas. Mingil p?hjusel ma seda aga kahtlustada ei tahaks, kui ta t?stab ja ka maha laseb. Seal ainult mikromootor sees ja kontaktipaar v?i halliandur uuematel eksemplaridel. Noored ajavad vist mitmepunktipritse "t?hik?igumootoriga" sassi. Viimasel juhib klapp segusiibrist vajadusel ?hku m??da, et p??rded p?siks soovitud tasemel ning alumine piir pannakse lisa?hu kanalis reguleerkruviga paikka. Monopritsel keerab mootor segusiibrit ennast.
Uuri, ega ta kuskilt lisa?hku vea ja kontrolli temperatuurianduri parameetrid ?le.