Kus asub (ja milline on) Passati (1992) l?hitulede relee?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
- Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
- Asukoht: Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
- Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
- Asukoht: Tartu
no ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei saa aru kuidas l?liti niil lihtsal l?bi saab minna?kusjuures tuledel peaks ikka relee olema,vahet ple kas t?istuli v?i l?hituli..m?lemad on ?he relee all raudselt.?x l?litab teist funktsiooni lissalt.Algselt postitas: coolerSee v?ib olla k?ll, testi ?ra kui l?litini vool tuleb ja edasi ei l?he siis j?relikult l?liti...Algselt postitas: Lupo
Tulede l?liti
Sada korda l?bik?inud teema - releesi pole, ega tule, kui ise ei pane. Oleks, Poleks ja nende ?de Pidi on halvad lapsed.
Selle ajastu passati ja golfi tulede ahelad on praktiliselt identsed. L?hi- ja kaugtuled saavad oma voolu s??telukust kontakti X alt- > tuledel?liti X -> l?liti v?ljund 56 -> ?mberl?liti roolil 56 -> sealt jaguneb v?ljunditesse 56a kaugtuled ja 56b l?hituled ( vilgutamise toide tuleb mujalt - see tekitab segadust)-> 56a&56b jooksevad kaitsmeplokki, kus on siis m?lemale poolele eraldi kaitsmed v?ljuvad jutmed ka vasakule ja paremale eraldi v?rvikoodiga.
Gabariitide toide tuleb tuledel?litisse eraldi ega ole kuidagi seotud l?hi ega kaugtuledega. X toidab minu m?letamist m??da ka soendus venti ja selle abil on lihtne tuvastada, kas tuled ja soendus kaovad samal ajal ?ra v?i ei. Kui kaovad, siis s??telukk, kui ei kao, siis tuledel?liti v?i ?mberl?li roolil - suure t?en?osusega viimane.
Releed on alati m?tekas paigaldada - v?imalikult l?hedale tuledele ja loomulikult kaitsmed ette ( aku juurde siis). Juhmete ristl?ige peab olema piisav. Releede paigaldamine annab peale parema valguse veel j?rgmise kokkuhoiu:
1. S??teluku p?hi peab kauem vastu, kuna sealt v?etakse koormust maha.
2. Tuledel?liti peab kauem vastu samal p?hjusel.
3. ?mberl?liti ei anna kah nii kiiresti otsi lahti.
4. Parem n?htavus v?hendab avariiohtu ja hoiab remondi ja haiglakulude pealt kokku.
5. T??kindlam liiklusvahend hoiab kokku n?rve.
Ei ole m?tet k?sida, miks tehasest releed vahele ei pandud - Vastus: RAHA. korruta m?nik?mmend krooni k?igi sellel ajastul toodetud passatite, golfide, jettade, LT-de, transporterite arvuga. Saadud summa eest saab rohkem kui kaks j??tist. Kes on tehnikat ?ppinud, see kindlasti teab, mis on ideaalne konstruktsioon - piisavalt kerge, tugev, odav ja kestab kenasti garantiiaja ja natuke rohkem. Varuosam??k on k?llatki oluline osa sissetulekust - eriti t?nap?eva tihedakonkuretsi ajastul, kus autom??gis v?ib kate suht ?hukeseks j??da, aga varuosadele kannatab kenasti peale panna, sest kliendil pole p??su.
Kellel saksa tehnikaga probleeme, see v?ib alati midagi kvaliteetsemat hankida - ainuke probla, et kui golfi tuli maksab m?nisada krooni, siis vastava aasta japsi oma enamasti kordades rohkem ning ka saadavus kehvem.
Tegelikult pole vahet, kas japs v?i sakslane, sest ka releed v?sivad l?puks - 15 aastat on v?ga pikk aeg. Need, kes seda masinat kunagi projekteerisid, ei arvestanud, et ta ?ldse enam olemaski on selle aja peale on. ?ra virise, s?ida ja ole ?nnelik, et sul seegi olemas on. Vana masin tahab hoolt ja m?istmist - ainult siis saate kenas ?ksmeeles koos eksisteerida ilma pankrotita.
[Muudetud: 29-12-2007 uduuurija]
Selle ajastu passati ja golfi tulede ahelad on praktiliselt identsed. L?hi- ja kaugtuled saavad oma voolu s??telukust kontakti X alt- > tuledel?liti X -> l?liti v?ljund 56 -> ?mberl?liti roolil 56 -> sealt jaguneb v?ljunditesse 56a kaugtuled ja 56b l?hituled ( vilgutamise toide tuleb mujalt - see tekitab segadust)-> 56a&56b jooksevad kaitsmeplokki, kus on siis m?lemale poolele eraldi kaitsmed v?ljuvad jutmed ka vasakule ja paremale eraldi v?rvikoodiga.
Gabariitide toide tuleb tuledel?litisse eraldi ega ole kuidagi seotud l?hi ega kaugtuledega. X toidab minu m?letamist m??da ka soendus venti ja selle abil on lihtne tuvastada, kas tuled ja soendus kaovad samal ajal ?ra v?i ei. Kui kaovad, siis s??telukk, kui ei kao, siis tuledel?liti v?i ?mberl?li roolil - suure t?en?osusega viimane.
Releed on alati m?tekas paigaldada - v?imalikult l?hedale tuledele ja loomulikult kaitsmed ette ( aku juurde siis). Juhmete ristl?ige peab olema piisav. Releede paigaldamine annab peale parema valguse veel j?rgmise kokkuhoiu:
1. S??teluku p?hi peab kauem vastu, kuna sealt v?etakse koormust maha.
2. Tuledel?liti peab kauem vastu samal p?hjusel.
3. ?mberl?liti ei anna kah nii kiiresti otsi lahti.
4. Parem n?htavus v?hendab avariiohtu ja hoiab remondi ja haiglakulude pealt kokku.
5. T??kindlam liiklusvahend hoiab kokku n?rve.
Ei ole m?tet k?sida, miks tehasest releed vahele ei pandud - Vastus: RAHA. korruta m?nik?mmend krooni k?igi sellel ajastul toodetud passatite, golfide, jettade, LT-de, transporterite arvuga. Saadud summa eest saab rohkem kui kaks j??tist. Kes on tehnikat ?ppinud, see kindlasti teab, mis on ideaalne konstruktsioon - piisavalt kerge, tugev, odav ja kestab kenasti garantiiaja ja natuke rohkem. Varuosam??k on k?llatki oluline osa sissetulekust - eriti t?nap?eva tihedakonkuretsi ajastul, kus autom??gis v?ib kate suht ?hukeseks j??da, aga varuosadele kannatab kenasti peale panna, sest kliendil pole p??su.
Kellel saksa tehnikaga probleeme, see v?ib alati midagi kvaliteetsemat hankida - ainuke probla, et kui golfi tuli maksab m?nisada krooni, siis vastava aasta japsi oma enamasti kordades rohkem ning ka saadavus kehvem.
Tegelikult pole vahet, kas japs v?i sakslane, sest ka releed v?sivad l?puks - 15 aastat on v?ga pikk aeg. Need, kes seda masinat kunagi projekteerisid, ei arvestanud, et ta ?ldse enam olemaski on selle aja peale on. ?ra virise, s?ida ja ole ?nnelik, et sul seegi olemas on. Vana masin tahab hoolt ja m?istmist - ainult siis saate kenas ?ksmeeles koos eksisteerida ilma pankrotita.
[Muudetud: 29-12-2007 uduuurija]
-
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
- Auto: Impreza STI
- Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn
Eespool juba mainiti, et selle ajastu passatitel pole tehasepoolt tuledes?steemis releed kasutusel.Algselt postitas: Peasilinder
no ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ei saa aru kuidas l?liti niil lihtsal l?bi saab minna?kusjuures tuledel peaks ikka relee olema,vahet ple kas t?istuli v?i l?hituli..m?lemad on ?he relee all raudselt.?x l?litab teist funktsiooni lissalt.
Nii, et ma ei saa h?sti aru, mida sa kohe targutad.