Veepump ei pruugi k?ll mitut rihmavahetuse v?lpa ?le elada. Tasub ?ra vahetada igatahes. Ja ega need muud rihmad n??d nii hinge hinda ka ei maksa, et neid ei v?iks igaks juhuks ?ra vahetada.Algselt postitas: RannoK
K?sin tegelikut sellist asja et kas peab vahetama ainult hammasrihmalt k?itavad rullid ja rihm v?i tuleks ka vahetada veepump, termostaat ning rihm mis on teise rihmaga ringi aetav. Tegu on siis Sharani 1,9td 81kw afn mootoriga aastast 1998kw.
Samuti otsin kohta Tallinnas kus sellist t??d lasta teha ?igesti ning normaalse hinna eest.
Hammasrihma vahetus 1,9td tavaliste pihustitega mootoril.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
endal passat 81 kw ja tostand juba 2x rihma vahetust ise, rihm maxab mingi 300 eeki + pinguti ja geneka oma mingi 40-100 ei m?leta. suurt midagi selle mootori juures rohkem ei pea vahetama, kui just pees v?i kulund pole.?ldiselt on nendel 96 kw see kallis l?bu et k?ik tuleb v?lja vahetada.ma n??d ei tea kuidas sellel sharnil see mootor peal on aga passatil see peal nii et terve esi ots tuleb lahti lasta ;( ja selle eest v?tavad mingi 5h raha, otsi lihtsalt mingi odavama h-tasuga t??koda.edu
Algselt postitas: RannoK
K?sin tegelikut sellist asja et kas peab vahetama ainult hammasrihmalt k?itavad rullid ja rihm v?i tuleks ka vahetada veepump, termostaat ning rihm mis on teise rihmaga ringi aetav. Tegu on siis Sharani 1,9td 81kw afn mootoriga aastast 1998kw.
Samuti otsin kohta Tallinnas kus sellist t??d lasta teha ?igesti ning normaalse hinna eest.