K: Golf 2 hammarsihm puruks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
- Auto: Volkswagen Tiguan R-Line 2020
- Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 6 korda
K: Golf 2 hammarsihm puruks
Soetasin n?dala vahetusel endale nii?elda "uue" masina. Mootoril oli hammasrihm puruks lennanud ja peale seda pole keegi proovinud kas mootor k?ib ringi v?i ei. Et kas siin m?ned targemad mehed oskavad ?telda mulle, et kui diislil lendab hammasrihm puruks kas siis jookseb mootor kohe kokku v?i ei?
Mootoriks siis 1.6 D
Mootoriks siis 1.6 D
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
kui rihm l?ks katki siis klapid peas kui palju seda n?ha siis kui kaane maha v?tad
v?ta esialgu maha klapikambri kaas ja vaata kas k?ik klapid on ?he k?rguse peal kui on v?id proovida motot k?ima ajada aga kui ei ole, siis ?ra n?e vaeva rihma panekuga vaid kohe kaas maha
[Muudetud: 22-1-2008 Vader]
v?ta esialgu maha klapikambri kaas ja vaata kas k?ik klapid on ?he k?rguse peal kui on v?id proovida motot k?ima ajada aga kui ei ole, siis ?ra n?e vaeva rihma panekuga vaid kohe kaas maha
[Muudetud: 22-1-2008 Vader]
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
See mootor maksab korras peast ?ksjagu raha (t?en?oliselt rohkem kui autost maksid) ja korras olekust on puudu just nimelt need klapid ja juhtpuksid. Kolvile teeb ?nneks harva liiga palju viga, aga ka kolvi/kolbide vahetus ei ole midagi keerulist ega kallist. Kaane puhul on oluline, et klaverit lahti pole t?stnud ja muus osas, et mootor ise veel nii tihe oleks, et see taastamine end ?ldse ?igustab. Aga enne, kui plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] maas pole, ei saa m??ta ei silindrite ovaalsust ega ka vahetada klappe (r??kimata kompressiooni m??tmisest klapirikkega mootoril). Tegelikult k?ige lollim viga, mis omal korra juhtunud, et v??nas natuke ?hte kepsu, mille t?ttu hakkasid pidevalt sel kepsul saaled l?bi minema ja asi lahenes alles kepsu vahetusega (defekt polnud loomulikult silmaga n?htav). ?nneks pole kuulnud, et midagi sellist VAGi diislitel oleks juhtunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Ei pruugi klapid peas olla, paar-kolm aastat tagasi juhtus endal ?he G2 ga koju s?ites sama pull. S?idu ajal lendas rihm ja auto suri v?lja, ?nneks veeresin maja ette. Kuna aga mootor oli h?re ja tahtsin head asja, siis l?ksid siiski enamus juppe vahetamisele.
Nii et kui h?sti l?inud sul siis ei pruugi klapid peas olla
Nii et kui h?sti l?inud sul siis ei pruugi klapid peas olla
No ma v?in k?ll lollina tunduda , aga ?tlen ausalt , pole veel oma silmaga n?inud diislit , millel rihma purunedes klapid kolbidega kokku ei saaks . Kui siis ainult m?ni vanaaegne diisel,millel on p?stklapid mitte rippklapid nagu t?nap?evastel mootoritel .Isegi veokatel saavad klapid kolbidega kokku (sel k?ll pole rihma vaid hammasrattad ) , olen seda ?he korra n?inud - nukkv?lli otsast tuli hammakas lahti ja klapp ja kolb teretasid teineteist . Nii et kui dislal rihm l?heb siis 99.99 % klapid k?verad , kui just rihm ei purunenud seisva mootoriga , mis on kah v?het?n?oline .
Ma pean end sama lolliks kui rewo, ainult et nende tingimuste kohta ?tleks mitte 99,99% vaid 100%. V?i oli t?esti mootor nii h?re, et andis kolb j?rgi, mitte klapid
. Rihmad purunevad sageli ka talvel k?ige kangema k?lmaga k?ivitades ja isegi siis saadakse klapid k?veraks t?hik?igup??retel, r??kimata s?idu peal juhtunud jamadest. Ainus viis, mis ?ldse p?he tuleb, kuidas VW Golfidel kasutatud diislitest (1.5, 1.6 ja 1.9) klapid k?veraks ei l?he, on siis, kui plokikaanele on unustatud poldid panemata 


mina olen ka n?inud 1,9 diisel passat 93 rihm l?ks puru pani uue rihma ja s?idab edasi. Aga tal oli v?ike hoog sees ja tee oli jumala kiilakas ja vesi peal ja v?ttis rattad plokki ja lohises ?ks meeter poolteist ja k?ik. ?tlesin veel omanikule et sul vedas et v?ljas nii libe oli lihtsalt.
Nii et ei saa v?ita k?ike 100%:P
Sepp
Nii et ei saa v?ita k?ike 100%:P
Sepp
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
ta s?idab k?ll edasi aga kas ta surved on ?ra m??tnudAlgselt postitas: tnusepp
mina olen ka n?inud 1,9 diisel passat 93 rihm l?ks puru pani uue rihma ja s?idab edasi. Aga tal oli v?ike hoog sees ja tee oli jumala kiilakas ja vesi peal ja v?ttis rattad plokki ja lohises ?ks meeter poolteist ja k?ik. ?tlesin veel omanikule et sul vedas et v?ljas nii libe oli lihtsalt.
Nii et ei saa v?ita k?ike 100%:P
Sepp
ega k?ver klapp ei t?henda kohe seda, et v?id omale nagi teha.
klapp on k?ver ka siis kui enam klapipesa ei sulge korralikult
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
Seal on ?ks v?ike aga: hooratta p??rlemismass on nii suur, et klapp ei saa seda pauku kuidagi vastu pidada, kuna seesama mass suudab m?nel teisel puhul kepsu ka l?bi ploki seina v?lja l??a. Seda et klapp p?rast liigub, ma eriti ei imestakski, v?ib k?ll liikuda - see on t?esti vedamine ning ilma hoorattata mootori puhul v?ibolla t?esti ei l?hu midagi ?ra:P. Sellep?rast ju t?ingi selle k?vera kepsu n?ite, et kui silmaga tuvastada ei suuda, siis ei t?henda, et mootor viga ei saanud ja edasi kaua muretuid kilomeetreid pakub. Aga mul pole midagi selle vastu, kui keegi neid piiripealseid juhtumeid oma nahal j?rgi tahab katsetada, ma ise t?pselt samasugune:PAlgselt postitas: tnusepp
mina olen ka n?inud 1,9 diisel passat 93 rihm l?ks puru pani uue rihma ja s?idab edasi. Aga tal oli v?ike hoog sees ja tee oli jumala kiilakas ja vesi peal ja v?ttis rattad plokki ja lohises ?ks meeter poolteist ja k?ik. ?tlesin veel omanikule et sul vedas et v?ljas nii libe oli lihtsalt.
Nii et ei saa v?ita k?ike 100%:P
Sepp
EDIT: Et saada aimu, mida suudab hooratas oma massiga teha, vaadake n?iteks SEDA, SEDA, SEDA ja SEDA pilti - see on t?esti lahe ??rmus - millegi nii dramaatilisega pole ise veel hakkama saanud, aga oleks vist naiivne uskuda, et kui ?hel autol l?hevad k?veraks seitse klappi, siis teisel peab ?ks klapp vastu kogu selle koormuse (praktikas 1.6D mootori tulnud vahetada tavaliselt ikka 3-5 klappi)...
[Muudetud: 25-1-2008 krss]
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 24 Juul 2003, 12:33
- Auto: VW Golf MKI GTD '83; VW Golf MKII GTI '88
- Asukoht:
Volgaga ringrada s?itnud Mati Rumessenil oli Tallinna Taksopargis toanurgas mootor, millel keps 180 km/h pealt kinni jooksis. Pooleks murtud keps l?ikas mootoriplokki nagu v?isse enda jaoks kanali. Niipalju siis kineetilisest energiast.
Aga teemasse soovitus ka: vahetage oma s?idukite hammasrihmu regulaarselt. Tuleb odavam, kui hiljem mootorit lappida.
A.
Aga teemasse soovitus ka: vahetage oma s?idukite hammasrihmu regulaarselt. Tuleb odavam, kui hiljem mootorit lappida.
A.