Kuidas Sina õhutad pidureid?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kuidas Sina õhutad pidureid?
Alustaks asja algusest. Sai golfile (G1 cabrio) pandud taha sillale ketaspidurid trumlite asemel ja f??siliselt on k?ik korras aga kui hakkasin vedelikku sisse panema ja ?hutama siis j?i piduripedaal vedelaks. OK, m?tlesin et ?kki "peasilinder" l?bi et mine tea kas sel autol kunagi toda vahetatud on kuid t?na panin uue peasilindri ning ?hutasin pea kaks liitrit pidurivedelikku l?bi, aga pedaal ikka vedel. Nii palju kah siis veel et v?lisel vaatlusel on mu golfIII GTI-l (taga kettad) samasugune peasilinder ja ma eeldan et need v?iks samad olla. Kas on? Vahe on ainult selles et cabriol on tagumiste piduritorude ees (toru ja peasilindri vahel) mingi j?medam junnk?rakas aga esimestel pole. GTI-l mul midagi sellist pole. Ei tea misasi see on ja milleks see hea v?iks olla?
?hutasin siis asja niimodi et nipli otsa kummivoolik ja siis v?tsin v?ikse m?dar?ika purgi, panin sinna p?hja t?rts pidurivedelikku (et mulle n?ga oleks kui tulevad) ja kummivooliku otsa sinna sisse. Siis vanaisa autos vajutas pedaali alla, kui pedaal all siis mina tegin nipli lahti ja lasin "surve" v?lja ning uuesti kinni ja seda tegin siis niikaua kuni mulle enam ei tulnud. J?rjekord niimodi: taga-parem-, esimene-vasak-, taga-vasak-, esimene parem ratas.
Olen ma siis millestki valesti aru saanud v?i oskab ?kki keegi ?elda milles viga v?iks olla. mul on m?istus endal otsas juba.
?hutasin siis asja niimodi et nipli otsa kummivoolik ja siis v?tsin v?ikse m?dar?ika purgi, panin sinna p?hja t?rts pidurivedelikku (et mulle n?ga oleks kui tulevad) ja kummivooliku otsa sinna sisse. Siis vanaisa autos vajutas pedaali alla, kui pedaal all siis mina tegin nipli lahti ja lasin "surve" v?lja ning uuesti kinni ja seda tegin siis niikaua kuni mulle enam ei tulnud. J?rjekord niimodi: taga-parem-, esimene-vasak-, taga-vasak-, esimene parem ratas.
Olen ma siis millestki valesti aru saanud v?i oskab ?kki keegi ?elda milles viga v?iks olla. mul on m?istus endal otsas juba.
Viimati muutis argo, 12 Mär 2012, 18:25, muudetud 1 kord kokku.
"Don't touch my monkey"
-
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 22 Juun 2006, 20:48
- Auto: Impreza STI
- Asukoht: Pärnu mk. / Tallinn
J?rjekord peaks olema, alustades kaugemast ning l?petades l?himast, ehk tagumine parem, tagumine vasak, esimene parem, esimene vasak, nii olen mina kuulnud...
Muidu ise teen samamoodi ja alati on t??tanud probleemidevabalt, proovi ka ?hutada t??tava mootoriga ja muidugi j?lgi, et anum peasilindri juures t?hjaks ei j??ks, muidu pointless t??..

Muidu ise teen samamoodi ja alati on t??tanud probleemidevabalt, proovi ka ?hutada t??tava mootoriga ja muidugi j?lgi, et anum peasilindri juures t?hjaks ei j??ks, muidu pointless t??..

-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
teguviis ?ige, sellist j?rjekorda mina ei harrasta, olen teind esimesed ja siis tagumised(v?i oli see vastupidi) ei mingit diagonaali.
suur junn kas sa ?kki kirjeldad regulaatorit?
?hutamine:ilma m?dar?ika purgita.
abiline pumpab surve ?lesse, sina lased v?lja.lased nii kaua kuni enam ?hku ei tule ja viimase laskmise peaks poole pealt kinni pidama(poole pedaali vajutamise) et ei laseks ?hku tagasi sisse lutsutada.
[Muudetud: 8-4-2008 raiku]
suur junn kas sa ?kki kirjeldad regulaatorit?
?hutamine:ilma m?dar?ika purgita.
abiline pumpab surve ?lesse, sina lased v?lja.lased nii kaua kuni enam ?hku ei tule ja viimase laskmise peaks poole pealt kinni pidama(poole pedaali vajutamise) et ei laseks ?hku tagasi sisse lutsutada.
[Muudetud: 8-4-2008 raiku]
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Anumat t?hjaks ei lasknud ja diagonaalidega tegin selle p?rast et selle peasilindriga on selline variant et rattad on kahe kaupa (kahe kambriline). Mingi s?steem et kui kuskil on leke siis 2 ratast kaovad tagant ?ra aga 2 pidurdavad ikka. Rattas on siis diagonaalidega paaris ja tegingi nii et tagumine (kaugem) enne ja siis esimene ja siis teise diagonaali peale.
"Don't touch my monkey"
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Asi pole sul ?hutamises vaid selles et peapump on projekteeritud kindlale piduris?steemile ja kui vahetad n?iteks taga trumlid ketaste vastu pead panema ka ketaspiduris?steemilt p?rit peapumba. Lihtsam on seletada seda nii - kui paned tagasuppordite asemele suurema kolvim??duga suppordid j??b pedaal pehme kuna suurema suppordi kolvi t??k?ik on sama peapumbast tuleva ?likoguse abil v?iksem kui v?iksema m??duga suppordi kolvil. Sama n?htus esineb siis kui ?ks support on taga suurema kolviga ja teine v?iksemaga (levinud n?ide Golf 2 puhul) - v?iksem kolb l?heb enne kontakti kui suurema suppordi kolb ja pedaal j??b pehme. Kunagi sai ?he kundega sel teemal vaieldud ja asi sai korda siis kui vahetas v?lja ka peapumba. Minul siis sellised kogemused - m?ni targem vahest t?psustab? Kas ketas- ja trummelpiduritega s?steemide peapumbad on erineva sisem??duga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
kas sellist s?mptomit ei olnud, et m?nest silindrist ei tule midagi kui nipli lahti lased? ma ei tea , mis s?steemiga golfil see jubinas on, mis lekke korral lekkiva s?steemi blokeerib aga m?nel autol on olnud nii, et ?hutamise k?igus mis iseenesest v?rdub lekkiva s?steemiga, on ?ks s?steem blokeerunud. proovida saad ka nii, et asfaldiplatsil kiirendad ja siis pidurdad j?rsult nii et rattad blokeeruvad(kui blokeeeruvad) j?lgid, kas auto j??b pidurdamisel otseks v?i kisub k?lje ette, samuti vaatad pidurdusj?lgi v?i lased s?bral vaadata kas ja millised rattad blokeeruvad, millised?mitte, kui kisub k?lje ette ja diagonaalis rattad ei blokeeru, ongi jama selles regulaatoris t?en?oliselt, v?i siis millised rattad ei pidurda, sealt saadi viga otsida. kui n?iteks k?ik neli ratast blokeeruvad kui oled piduripedaali kiiresti mitu korda vajutanud ehk siis pumbanud ongi t?en?oliselt see viga, millest kirjutas GTI
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
G2-l on 20,64mm peapump s?ltumata sellest, kas taga on kettad v?i trumlid (kui ees on VW II supportid). Mk1 platvormi masinatest on ainus tehasest taga ketaspiduritega v?lja tulnud masin Scirocco 16V, sellel on 22mm peasilinder, aga ees Girling 54 pidurid (256mm kettaga). G1 puhul v?idavad osad, et peab 22mm peasilindri ka siis panema, kui esipidureid suuremate vastu ei vaheta ja osad v?idavad, et ei pea.Originally posted by GTI
Kas ketas- ja trummelpiduritega s?steemide peapumbad on erineva sisem??duga?
Need j?medamad junnk?rakad seal peasilindri k?ljes on pidurdusj?u regulaatorid (v?i r?huregulaatorid v?i kuidas iganes neid k?ige ?igem nimetada on...). Tagapidurid muidu peale ei j?? ?
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Ma v?rdlesin oma GTI ja Cabrio peasilindreid ja need tundusid, k?ll v?liselt, ?hesugused. Arvate siis, et kui ma paigaldan selle scirocco 22mm peasilindri siis v?iks asi korras olla?
Siinkohal huvitaks mind veel selline asi, et kui suur peasilinder siis 2H (1,8, 72kW, digi) mootoriga cabriol on.
edit.
Seda kah veel, et k?ikidest niplitest tuli vedelikku kui ?hutasin aga pidurdades kiskus natuke k?lge k?ll.
[Muudetud: 9-4-2008 overkill]
Siinkohal huvitaks mind veel selline asi, et kui suur peasilinder siis 2H (1,8, 72kW, digi) mootoriga cabriol on.
edit.
Seda kah veel, et k?ikidest niplitest tuli vedelikku kui ?hutasin aga pidurdades kiskus natuke k?lge k?ll.
[Muudetud: 9-4-2008 overkill]
"Don't touch my monkey"
leket pole kuskil?Algselt postitas: overkillEi j??, k?ik pidurid v?tavad ja k?ik rattad l?hevad blokki kah kui litsuda, lihtsalt pedaal l?heb sama h?sti kui vastu p?randat enne kui "raskus taha" tuleb.Tagapidurid muidu peale ei j?? ?
kui pedaal nii?elda "vetrub" siis ?hk sees veel.
kui ?hutamisel liiga kiiresti survet ?les pumpata siis tikub pidurivedelik "vahtu" minema.
Autoremont, varuosad, keretööd ja värvimine Viljandis. SPell Plus OÜ tel:5579095
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://album.ee/kostcoastcustoms" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Niisis tegin ja m?llasin ja m?ssasin ja ?hutasin ja isu sai t?is. V?tsin isegi tagumised sadulad maha ja hoidsin neid nippel taeva poole kui ?hutasin. Ime kombel sain ?levaatuselt kah l?bi aga pedaal on ikkagi vedel. Hetkel kahtlustan ikka neid "junnk?rakaid" mis peaksid siis tagarattaid takistama blokki minemast enne esimesi aga ei taha enam seda s?steemi lahti v?tta. Ostsin 22mm peapumba kah ?ra ja s?gisel siis teen taaskord asja ?mber, eks siis ole n?ha mis saama hakkab. T?nud k?igile kes kaasa m?tlesid.
"Don't touch my monkey"