Niisiis, minu passatil (1,9 PD 96kw 2002) on k?tte j?udnud ?livahetuse aeg. Eelmisest omanikust on mootoris Valvoline Durablend t?iss?nt (VW 505.01, vahetus iga 15tkm j?rel). Samas, kuni auto Eestisse toomiseni 2006 aastal kasutati saksas hooldusraamatu j?rgi longlife ?li.
Tahakski n??d teada, et kas on m?tet uuesti valada sisse longlife (VW 506.01, 504.00/507.00) ?li ja mis marki soovitate? Kas see mootorile kahjulik pole et paar aastat s?itis auto tavalise ?liga? Kuidas ma saaks kompuutri s?ttida nii ,et ta siis Longlife puhul intervalli n?itama hakkaks (automaatselt ta seda arvatavasti ei tee:) )?
Ahjaa..l?bis?it on hetkel 178000, kui see midagi loeb...
[Muudetud: 3-6-2008 taliz]
1.9 PD Longlife hooldusintervalli uuesti alustamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Seda longlife asja aktiveertiakse kompuutriga. ?li on spetsiaalne, teeninduses kasutatakse Castroli toodangut. Kahjulikku pole rohkem midagi, kui see, et minu arvates ei suuda ?kski ?li 30000km oma omadusi s?ilitada, eriti TDI puhul. Seega on ikkagi parem tihedamini vahetada.
EDIT: Minu autos on praegu Castrol SLX Longlife III 5W30 ?li sees, spetsiga VW 504 00/507 00. Aga ma ise plaanin minna j?rgmise korralise teenindusega "longlife" pealt tavalise 15000km peale.
[Muudetud: 5-6-2008 Garfield]
EDIT: Minu autos on praegu Castrol SLX Longlife III 5W30 ?li sees, spetsiga VW 504 00/507 00. Aga ma ise plaanin minna j?rgmise korralise teenindusega "longlife" pealt tavalise 15000km peale.
[Muudetud: 5-6-2008 Garfield]
asi selline, et kui mootoris on olnud enne sees longlife ja kui hakata kasutama m?nda muud ?li siis uuesti panna longlife, siis longlife ?li pidi hakkama teise ?li j??ke v?lja pesema ja keerab ?lituse tuksi... mjul juhtus sama asi ja tuli v?lja et kuna ei saanud korralikku ?litust, siis sain uued kepsud osta mingi 9000EEK.. seda juttu r??kis mle saksa auto endine mehhaanik... uuri asja