
VW on elektriautodega juba m?nda aega m?ssanud:
* on olnud t?iselektriline CityStromer mudel mida m??di Euroopas - baseerus Golf2'l ja Golf3'l - ja mis suutis ?he laadimisega l?bida 60km kiirusega kuni 160 km/h.

* ja 1.4 liitrine TDI h?briid (nagu Toyota Prius) mis on m??da laboratooriume liikunud juba 90'datest ja millega ka meid on narritud Genfi auton?itusel
Seega ei tohiks eriti ?llatusena tulla, et j?rgmine elektrimudel on Wolfsburgist v?lja p??senud. Golf TwinDrive, mis baseerub standard Golf5'l ja mis on varustaud 122 Hj TDi mootori ning 82 Hj elektrimootoriga.
Vastupidiselt tavalistele h?briididele, kus elektrimootor on sisep?lemismootori pakutava v?imsuse suurendamiseks, on Golf TwinDrive p?hiliseks vedavaks mootoriks elektrimootor ja diiselmootor v?tab t?? ?le siis kui elektrimootori akud on t?hjad. Diiselmootor on varustatud nn. "k?ivita-seiska" tehnoloogiaga v?ltimaks k?tuse raiskamist ummikutes, samuti kasutatakse auto pidurdamisel tekkivat energiat, et laadida elektrimootori akusid. TwinDrive kasutab Liitium-ioon akusid, mida VW koos Sanyo'ga 7 aastase partnerluse raames 769 miljoni dollari eest arendab, ja VW loodab n?idata et akupakk, mis asub pagasnikus kohas kus tavaliselt on varuratas, suudab pakkuda 50 km elektrimootoriga s?itu.
Aastal 2010 alaustavad VW ja Saksamaa valitsus 4-aastast vastupidavustesti 25 Golf TwinDrive'iga. Boonusena panustab valitsus uurimis ja arendusfirmadesse (mille hulka kuuluvad VW, akude tootjad ja ?likoolid) 23.5 miljonit dollarit, et kannustada elektriautode arendust.

