Mure k?ivitamisega - Passat 2002, 1,9 TDI, 96kW

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
marco
Huviline
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 19 korda

Lugemata postitus Postitas marco »

Mul kunagi ka k?lmk?ivitus raske. Viga oli selles, et eels??te k??nalde kaitse oli l?bi p?lenud, kuigi armatuuris tuli n?itas, et eels??de l?ks korraks taha, aga realselt tegelt mitte. Samas oleks diagnostika seda n?idanud. Muidugi m?ngib diislil olulist rolli ka ?hufilter. Kas seda oled vahetanud?
Loodan, et oli abi!!

[Muudetud: 21-8-2008 marco]

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 39 korda

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=35121" onclick="window.open(this.href);return false;

T?pselt sama teema ja ka pumpd??s mootor, aga kas sa sealt erilist abi saad on iseasi, aga miks ka mitte..

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

On veel ?ks v?imalus.
Pihustite tihendid kontrollida: selle saab teha p?him?tteliselt VW esinduses ainult v?i t??kojas kes T?EPOOLEST teab mida tuleb teha ja kellel on selleks vastavad vahendid.

Aleksei.

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas sillu7 »

Mul endal suht sama jama, et hommikul tahab veits kauem ketramist ja kui k?ima l?heb siis viskab veits sinist tossu ka. Ka k?inud diagnostikas ja asjades aga kasu ei midagi. Et kui leiad asjale mingi lahenduse siis anna teada :)

POZ
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 09 Nov 2004, 10:40
Auto: Cupra, Kodiaq, NewBeetle Cabrio, Intruder
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas POZ »

Mittek?ivitumisel v?ib mitu p?hjust olla.
Esiteks v?ib mootori temp andur aegajalt "segast peksta"
Teiseks v?ib olla k?tuse s?steemis v?ike ?huleke olla.
Kolmandaks tuleks kontrollida eels??te k??nlaid.

Diagnost on siin kindlasti abiks. Isegi siis kui Saksa Auto seda ei tuvastanud siis teistkordne kontrollimine ei tee ka paha.

Nilbert
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Aug 2006, 10:36
Asukoht: Kuusalu

Lugemata postitus Postitas Nilbert »

Omal oli t?pselt analoogne jama, mitte just igal hommikul aga paar korda n?dalas tuli ette, et tahtis hommiku pikemat k?iamist ning siis l?ks eba?htlaselt k?ima. Tundus kohe, et ?hk sees v?i k?tus alla vajunud.
Kuna kuu aega tagasi sai vahetatud k?tuse filter siis kahtlustasin kohe, et ilmselt seal midagi ebatihe. Ning viga oligi O-r?ngas, mis on tsentri poldi ?mber. J?tsin selle miskip?rast k?tusefiltriga koos vahetamata.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Sellep?rast ma kirjutasin et : Diagnostika on abiks , ainulr veam?lude lugemine ei pruugi aidata !
ST. -- Tempi anduri segast peksmine on diagnostika seadme abil tuvastatav , samamoodi nagu eels??tek??nlade korrasolek, pihustite t?? samuti.
Tema alguses lugesin v?lja et tegu on 2002 aasta autoga PD mootoriga, sellel autol on paljud asju SAAB kontrollida diagnostika seadmega (RossTech kaabel sobib vaga hasti ).
Mina kontrolliks k?tuses?steemi korrasolekut ja pihustitehendid!
Toetudes enda kogemustele olen u.70% kindel et viga on nendes!

Lugupidamisega Aleksei.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Jah, neid tihendeid saab kontrollida nii et v?tta midagi lahti.
Kus tehti remont ?

Aleksei.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Tallinnas ?
Tartus ?

Diislikeskus
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 10 Dets 2006, 17:08
Asukoht:
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Diislikeskus »

Kas eels??tek??nlaid ja eels??tek??nalde kaitset ja eels??tek??nalde releed on kontrollitud.
Nende vigu diagnostika ei n?ita sest eels??tek??nalde voolutugevused on liiga suured et neid juhtplokist l?bi lasta.

Seep?rast tuleb neid eraldi kontrollida. Kas seda on tehtud.

Samas ?le +5 kraadi k??nlad ei rakendu ja ei peagi rakenduma nii et soojal ajal ei saa k??nalde viga olla.

[Muudetud: 14-9-2008 Diislikeskus]
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 http://www.diislikeskus.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 55673701

Vasta

Mine “Diislid”