Töötava mootoriga vilin kõlarites. Mis selle põhjustab?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Töötava mootoriga vilin kõlarites. Mis selle põhjustab?
otsingut kasutades ei leidnud midagi. mure siis j?rgmine, et peal seda, kui olin k?ik autos asetsevad k?larid v?imu taha ?hendanud, siis t??tava mootoriga on k?larites v?ike krabin ja gaasi andes tekib vilin. ennem kui ainult tagumised k?larid v?imu taga olid, sellist probleemi ei olnud. kas seda vilinat ja krabinat on v?imalik kuidagi eemaldada?
Viimati muutis argo, 14 Mär 2012, 05:53, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
?ks teema ongi see kui voolu ja signaali juhtmed on koos ?helt poolt veetud. K?ige parem oleks seda teha nii, et voolu juhtmed oleks vasakus (juhipoolses) juhtmekanalis ja vastavalt signaali juhtmed siis paremas (kundepoolses). Kui muidugi v?imendi pagassis asub. Ja muidugi korralik varjestusega RCA juhe, mitte m?nek?mne eegune puhas traat.
Loodan et oli abi.
Loodan et oli abi.
IGA PÄEV pressin rõõmsa näoga masuuti! :D
- Markko
- Klubiline
- Postitusi: 195
- Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
- Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 12 korda
Seda v?ib p?hjustada ka liiga peenike v?imendi voolu v?i massi juhe. Mina praegusel juhul pigem ei arvaks, et p?hjuseks oleks see, et voolu ja signaali juhtmed on (kui on) k?rvuti, kuna probleem tekkis k?larite juurde ?hendamisest v?imendile, seega ka v?imendi voolutarve suurenes ja juhe v?is lihtsalt v?ikseks j??da, kuigi ei v?lista ka seda v?imalust et see on p?hjustatud RCA ja toite juhtme k?rvuti olemisest, kuna ka see v?is esile tulla "t?nu" suurenenud voolutugevusele toitejuhtmes.
You know what conrods are in it? No. Wanna find out? - "Tuning Fork"