Autoks Passat 1,9 TDI 81KW. Kui panna auto k?ima ja k?ik D peale s?idab paarsada meetrit ja siis kaob vedamine ?ra Ei vea R peal ega kusagil mujal. Kui auto seisma j?tta ja uuesti k?ivitada saab j?lle m?nisada m s?ita ja k?ik kordub taas. Siit siis m?ningad k?simused:
1.mis v?ib p?hjustada sellist k?itumist?
2.kas t?iesti ?htul kast omadega v?i on veel lootust?
3.Kas autom.kastile miskeid remontkomplekte on m??a?
Kastil sai ka 2000 km tagasi ?li ja filter vahetatud kas see v?is ka kuidagi kahjuks tulla?
Alusta ?litaseme kontrollist - tunne on et ?li on lihtsalt v?he.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kellegil oli sarnane jama, ainult et s?ita sai 1-5 meetrit. Viga oli selles, et kuidagi l?kkas ennast avariire?iimile. T?psemalt midagi ?elda ei oska, aga pakkusin ?he variandi v?lja...
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
just tulin kanalist, lasin vana ?li v?lja ja v?tsin filtri alt, ?li s?simust ja metallipuru t?is, filter ka puru t?is, ma arvan,et kast ei j?udnud filtrist ?li l?bit?mmata, homme panen uue filti ja uue ?li sisse ja siis annan teada mis teeb ja kas ?ldse teeb
panin uue filtri ja valasin uue ?li sisse ja auto s?idab taas aga kauaks seda ei tea. R??kisin metallipurusest filtrist ka ?hele targemale mehele ja ta arvas,et turbiin omadega ?htal. Nii et k?igukast l?heb ikkagi remonti.
turbiin ei asu k?igukastis sees vaid on hooratta otsas ja ?hendab mootori j?u k?igukastile. Turbiini vahetuseks on vaja k?igukast eemaldada aga mitte lahti v?ta, samas kui rauapuru t?is v?is see kahjustada ka kasti ennast
Turbiin oli omadega l?bi, sealt p?rines ka metallipuru. Vana turbiin asendati teisega ja vahetati ka k?igukastis m?ningad jupid mis vajasid vahetamist. Remont kokku 15000