Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.
Moderaatorid: etnies858 , J.Aru , GTI , dellu
blade
Huviline
Postitusi: 87 Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
Auto: Audi A7 3.0TFSI
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas blade » 02 Aug 2004, 13:57
kuhu k?ib mingi 84. aasta golfi / audi 100 mootorile paisupaak?
Silver
Veteran
Postitusi: 847 Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas Silver » 02 Aug 2004, 14:06
oot, mis see Audi siia puutub. Paisupaak k?ib oma kinnitustes v?i juhul kui ei ole radikas selline, kus on paisupaak sisse ehitatud.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com
blade
Huviline
Postitusi: 87 Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
Auto: Audi A7 3.0TFSI
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas blade » 02 Aug 2004, 14:12
audi sellep?rast et ma eitea kumb ta on, kas vw v?i audi oma. a vahet pole ka, tollel ajal olid nad k?ik ?ks. hmm, kust ma tean kas paisupaak on sisse integreeritud? mul pole preagu midagi seal, m?tlen just sellesm?ttes et kuhu ned torud l?hevad?
blade
Huviline
Postitusi: 87 Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
Auto: Audi A7 3.0TFSI
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas blade » 02 Aug 2004, 14:13
selle integreerituse peale ei tulnudgi, kui n?d j?rele m?elda sis radika k?ljes on kork k?l, ja seal on mingi plastikust osa ka, nagu paak v?i mis iganes.
Silver
Veteran
Postitusi: 847 Liitunud: 01 Mär 2003, 19:38
Asukoht: Tallinn/Saue/Saku
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas Silver » 02 Aug 2004, 14:24
see ongi selline spetz radikas, endal kokkupuude kui palju jahutusvedelikku k?ib, puudub.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com
blade
Huviline
Postitusi: 87 Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
Auto: Audi A7 3.0TFSI
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas blade » 02 Aug 2004, 14:26
selle vedeliku koguasega v?iksed probleemid jah, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] eitea palju teda sina sisse peab panema, alguses oli vel eri jamamine, ?hku t?is k?ik, migni 20 mintsa k?imasin mootorit, sis sai enam?vhem k?ima. iseenesest kui ?le ei kuumene ja keema ei l?he peaks piisama ju?
blade
Huviline
Postitusi: 87 Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
Auto: Audi A7 3.0TFSI
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas blade » 02 Aug 2004, 14:41
ok, tnx abi eest
oskab keegi vel ?elda selle vahendi nime millega radikat ja muid asju puhastati
blade
Huviline
Postitusi: 87 Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
Auto: Audi A7 3.0TFSI
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas blade » 02 Aug 2004, 16:51
Originally posted by PS
Radiator cleaner seespoolt ja vesi, pintsel ning suru?hk v?ljaspoolt.
m?tlesin seest jah, unustsain kirjutada
v?ljast on vist lihtsam kasutada mootoripesuvedelikku ja survepesurit
aga ok asi kaldub suht teemast k?rvale juba
hiq
Huviline
Postitusi: 161 Liitunud: 04 Okt 2003, 22:28
Asukoht: Saaremaa
Lugemata postitus
Postitas hiq » 02 Aug 2004, 22:47
Hoiatan, et survepesuriga lased enda radikal jahutusribid kohe pilbasteks:o
Vaata kasv?i seda, mida teevad putukad sinna sisse s?idu pealt sadades, Sa tahad sinna kallale veel surveveega minna:o
kiirsõidutraktor
blade
Huviline
Postitusi: 87 Liitunud: 22 Aug 2003, 15:54
Auto: Audi A7 3.0TFSI
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Lugemata postitus
Postitas blade » 03 Aug 2004, 08:26
ribid l??b kokku jah:D ?kskord lasin kogematta liga l?hedalt sis tegi siledaks kohe, a survega pidasin rohkem mootori pesemist silmas, radikat v?ib kaugemalt lasta, ei juhtu midagi.