95a. Passat 1,9 tdi 66kw uus k?tusepump
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Aasta tagasi tegin ka Tartu autokauplustes v?ikse hinnauuringu antud varuosa kohta, siis ?eldi mulle kaks hinda 23 000 eek ja 40 000 eek, see 40 000 kehtis peaaegu igas poes, ?hes poes siis pakuti lisaks 40 000 eek-isele ka 23 000 eekist pumpa. Suht kallis vidin. S?branna muidu m?nda diislikeskust on k?lastanud, v?ibolla saab veel remontida miskit?
Hinna kohta ei oska ?elda, soovitan helistada ja k?sida, v?i kohale minna ja auto kaasa v?tta, eks igal t??l hind individuaalne. Ja kui asi t??sse v?etakse lase p?rast kindlasti ka tihendid ?ra vahetada pumbal, m?nisada krooni lisa kulu aga endal kergem hiljem, ma Tartus DIA-s lasin remontida pumba kaant aga tihendid j?id samaks ja n??d pump lekib, niiet tuleb tihendite vahetus ka ette v?tta.
K?ige lihtsam on diagnostika lasta teha, arvuti peaks k?ik ?ra n?itama, ja kui seal viga ei selgu siis on alles m?tet hakata oletama. Minu autol oli n?iteks leke turbo torustikus, ja nii halva koha peal, et silmaga ei n?inud ja k?ega katsudes aru ei saanud, aga auto ei liikunud nii nagu peaks. Niiet prioriteet nr.1 diagnostika ja p?rast seda alles edasi m?tlema 

-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
- Auto: MB C220 CDI
- Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra
Mul l?ks just paar n?dalat tagasi pump-t??tas enne seda kui kellav?rk, seisis paar tunnikest ja hakates maalt linna tulema k?ivitus, l?i p??rded korra k?ikuma ja oligi finito!
Pumba seest l?i mingi osa ribadeks! Enne seda ei andnud mitte millegagi tunda! 
L?ksin Karla autosse, uut pumpa pakuti 15 500.- eest, kuid rippusin pool tundi telefoni otsas, helistasin l?bi vist k?ik Tallinna ja selle ?mbruse lammarid ja sain l?puks pumba ca 4000.- k?tte! ;D
Kuna asi oli juba naguinii laiali, siis lasin kohe vahetada ka rihmad, rullikud ja veepumba, nii et kogu arve l?puks oli 6300.- + siis pump.
Diagnostika tund oli Karlas 425.-


L?ksin Karla autosse, uut pumpa pakuti 15 500.- eest, kuid rippusin pool tundi telefoni otsas, helistasin l?bi vist k?ik Tallinna ja selle ?mbruse lammarid ja sain l?puks pumba ca 4000.- k?tte! ;D
Kuna asi oli juba naguinii laiali, siis lasin kohe vahetada ka rihmad, rullikud ja veepumba, nii et kogu arve l?puks oli 6300.- + siis pump.
Diagnostika tund oli Karlas 425.-
-
- Huviline
- Postitusi: 92
- Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
- Auto: MB C220 CDI
- Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra
Ma ise proovisin p?ev enne seda, kui pump t??lepingu l?petas kinnisel territooriumil auto l?ppkiirust... Ja jooksis ilusti selle masina kohta! ;D Nii et ei mingeid viiteid sellele, et miski v?iks kohe-kohe saba anda!Algselt postitas: coupe924
Omal just kaelas sellise murega auto... et siis kiirustel ?le 80km/h hakkab kinni pooma... ja ?le 130km/h ei meelitagi kuidagi kiirust. Probleem siiski pumbas. El. osa ei j?ua enam piisavalt liigutada, kuna mehaaniline nii kulund ja kiilub kinni vahepeal. Tuleb samuti teine leida:(

-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Aga eeldatavasti oli see l?ppkiiruse proovimine otsene t?uge pumba surmale. Kujutan ette mis toimub t?iskiirusel t??tava pumba sees..Algselt postitas: Martin48Ma ise proovisin p?ev enne seda, kui pump t??lepingu l?petas kinnisel territooriumil auto l?ppkiirust... Ja jooksis ilusti selle masina kohta! ;D Nii et ei mingeid viiteid sellele, et miski v?iks kohe-kohe saba anda!Algselt postitas: coupe924
Omal just kaelas sellise murega auto... et siis kiirustel ?le 80km/h hakkab kinni pooma... ja ?le 130km/h ei meelitagi kuidagi kiirust. Probleem siiski pumbas. El. osa ei j?ua enam piisavalt liigutada, kuna mehaaniline nii kulund ja kiilub kinni vahepeal. Tuleb samuti teine leida:(![]()