Niikuinii alustad sellest et paned uue rihma peale ja proovid (vahest siiski l?ks ?nneks) - t?en?osusteooria p?hjal ei tehta otsuseid mootori lahtiv?tmise suhtes.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Igal juhul patsutavad teine teist,k?s lihtsalt selles kui suured vigastused on.V?i siis k?ssa eelpool vastajatele.Kui taktid sassisDIISLIL siis kuidas saab m?nel mudelil mitte kokku puudet olla?
Algselt postitas: T6nis2
Kui taktid sassisDIISLIL siis kuidas saab m?nel mudelil mitte kokku puudet olla?
Mida m?tled m?istega taktid sassis - 4-taktilise asemel on j?rsku 2-taktiline mootor? V?i t??j?rjekord sassis? V?i siiski seda et nukk- ja v?ntv?lli m?rgid paigast ?ra?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kui rihm puru siis ikkagi seda viimast ?eldut .4 takti j??b neljaseks. Rihma purunedes l?heb ju t?? j?rjekord paigast nimelt nukk ja v?nt ei saa enam aru omavahelisest s?nkroonsusest(kolb tuleb ?lesse samal hetkel nukk vajutas klapi lahti)Ongi avarii.Kuigi rihma purunedes j??b nukk seisma t??tab ju inertsist v?nt edasi.N??d ongi ainult saatuse k?es see mis asendis j?i nukk seisma.90% olukordadest on n?udnud kaane maha v?tmist.
Kindluse m?ttes v?iks ikkagi plokikaane maha v?tta ja vaadata, mis olukord on.. Pole eriti keeruline ka kui rihm nagunii maas ja m?rgid paigast ?ra.. Lihtsalt, et ei peaks hiljem topelt t??d tegema kui ikkagi mingid vead ilmnevad mootori t??s..
Sorry, aga ma j?in selle s?na de?ifreerimisega suisa h?tta, et kas see on miski uus hirmus sugulisel teel leviv nakkus haigus?
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], kas t?esti on keeruline kirjutada korrektses EESTI keeles. Mulle tundub juba, et suurem osa noorsoost on kirjaoskamatu, m?ni ime, et majanduslangus meid kimbutama kipub:dd:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
l?heb lammutamiseks v?tan plokikaane maha ,et siis n?ha mida on teinud siis ,?nneks see pole minu auto s?bra oma hakkas lihtsalt rihma pingutama aga pingutas ?le aga omad vitsad peksavad ,kui lahti v?tan annan siinsele rahvale ka teada
Algselt postitas: etkar
l?heb lammutamiseks v?tan plokikaane maha ,et siis n?ha mida on teinud siis ,?nneks see pole minu auto s?bra oma hakkas lihtsalt rihma pingutama aga pingutas ?le aga omad vitsad peksavad ,kui lahti v?tan annan siinsele rahvale ka teada
pingutas rihma auto t??tamise ajal? kuidas see veel v?lja n?gi?
kust sa loed et pingutas rihma auto t??tamise ajal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
t?de selgunud rihm hoopis korras ,pumbak?ljest oli pumba seib(kuhul?heb rihm peale l?heb) lahti tulnud ja oli palju paha teinud plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] l?heb vahetusse oli klappide vahele l??nud praod aga kolvidel oli klapi j?ljed peale pressinud ja h?drat?ukuritel nuka j?ljed peal pressinud ?ritan pildid ka teha ja tuua