UUED Kolvid.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vaata jama selles, et Passati kolvid v?ivad olla v?ga "hea" hinnaga.
Mingi hetk sai seda asja ka planeeritud, et puurid isegi kuni 2,1 liitrini v?lja, aga see eeldaks korralikku v?ljaminekut.
Ei usu, et sa siit kompetentset vastust saad. Pead k?sima konkreetset pakkumist inimestelt, kes sellega tegelevad. Kirjeldad mida tahad, palju raha umbes on, mis ise teha oskad jne.
Minu l?htusingi sellest, et panen Audi alumise 2,0 mootoriotsa. Eks muidugi v?iks remont3 kolvid sisse panna, Mahle omad nt, ja oleks ka ?le 2 l.
Mingi hetk sai seda asja ka planeeritud, et puurid isegi kuni 2,1 liitrini v?lja, aga see eeldaks korralikku v?ljaminekut.
Ei usu, et sa siit kompetentset vastust saad. Pead k?sima konkreetset pakkumist inimestelt, kes sellega tegelevad. Kirjeldad mida tahad, palju raha umbes on, mis ise teha oskad jne.
Minu l?htusingi sellest, et panen Audi alumise 2,0 mootoriotsa. Eks muidugi v?iks remont3 kolvid sisse panna, Mahle omad nt, ja oleks ka ?le 2 l.
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com
http://polishing.edicypages.com
Sry, minu t?helepanematus. Sa tahad suurendada st. puurida-hoonida silindri diameetrit, aga ma m?tlesin selle kolvik?igu jutu all just seda kolvik?igu muutmist, mis oleks surveastet muutnud. Puurimine k?ll ei muuda surveastet, k?ll aga t??mahtu. Muidu selle v?imsusekasvu koha pealt ma olen m?elnud et kui ma paneks oma 2.0 16V(100kW) le 1.8 16V(102kW) plokikaase, siis peaks ka ju midagi muutuma v?i mille p?rast on 1.8 v?imsusn?itaja suurem, kuigi ma pole veel v?rdlend nende graafikuid ja momente?
mina ei tea surveastmete muutmisest mitte halligi, ?ldse ei tea mootorist suurt midagi, aga minu loogika ?tleb, et kui panna suurem kolb ja samas muuta vastavalt suuremaks ka silindri mahtu, siis surveaste ei muutu... v?i olen ma millegist valesti arusaanud v?i loogika lonkab?Esialgne postitaja magnus
kle, armas potents, r??gi, kas sa ?ldse tead mis asi on surveaste?! see on see kui mitu korda kolvipealne ruumala v?heneb kolvi ?les liikudes, j?relikult kui sa paned suurema kolvi muutub ka surveaste ( v?ike loogikagi sees) motomees, respekt, kolvik?iku saab muuta v?ntv?lli vahetades.
:y
Surveaste ei muutu!!! Sest kui silindrit puurida, puuritakse see enamv?hem ?htlaselt. Sellega suureneb seega ka sisselastavate gaaside hulk, mis surutakse ka t?pselt sama palju kordi kokku kui seda enne puurimist, sest ka see silindriosa mis j??b ?lemise kolvi asendi ja plokikaase vahele on puurimisega oma mahtu suurendanud, mis tagabki selle et see suhe(surveaste) j??b samaks.
oot oot, mehed...., aga kuidas nimetatakse seda protseduuri, kus p?lemiskambri ruumala m??detakse sinna vedelikku lisades ja p?rast t?pselt teades, kui palju vedelikku mahub p?lemiskambrisse. Selle alusel ka matemaatiliselt arvutada, et x kogus vedelikku v?rdub y kogus ruumala. Jalgratast hetkel pole m?tet leiutama hakata, ehk m?ni h?rra soovib jagada oma kogemusi selle m??tmisel. Vihje- Lembit v?ibolla??Originally posted by magnus
ega kokkusurutud gaasi ruumala ei arvutatagi vaid arvutatakse mitu korda kolvi pealne ruumala v?heneb. sest ega sa ju ei tea, kui palju sinna gaasi l?heb, sellep?rast ei saa ka gaasi ruumala arvutada. loomulikult on survetakti ajal klapid kinni.
Ma parem rohkem juurde ei lisa midagi, kuna suht v?hik sellel alal.
Deem, peaks rohkem lugema
VALUVELGEDE SIRGESTUS, REMONT, VÄRVIMINE JA POLEERIMINE
http://polishing.edicypages.com
http://polishing.edicypages.com
uued kolvid
miks ei suurenenud p?lemis kamber?! v?ga lihtne miks , kas sa hakkad siis plokkikaanes seda auku suuremaks tegema kus asuvad klapid?