VR6 jõud kaob ära - viga leitud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VR6 jõud kaob ära - viga leitud
Mure siis selline, et k?rgetel p??retel kaob autol j?ud ?ra. Alates 5200-5300st p??rdest nagu "pooks" mootori ?les miski. Eriti h?sti on see aru saada k?rgemate k?ikude juures. Ja ?le 190 km/h ei pigista kohe kuidagi v?lja kuigi manuaalis on tippkiiruseks 235 m?rgitud. Autoks on siis 2000 aasta Golf 4 ja mootoriks 2.8L vr6. Hiljuti vahetati mootori temperatuuri andur ?ra ja arvati et see annab vale infot ja siis lambda [VW Bot: "Keel korda!"] satub omakorda segadusse v?i midagi. Ma ise arvasin k?ll et nad mingit jura ajasid aga igatahes probleem j?i alles. Auto on toodud kunagi Hollandist ja n??dseks aasta Eestis olnud ja mina ise olen s?itnud sellega alles kuu aega.
Et kas keegi oskab pakkuda milles v?ib probleem olla? Diagnostika igatahes n?itab et k?ik korras.
[Muudetud: 30-9-2009 tynys]
Et kas keegi oskab pakkuda milles v?ib probleem olla? Diagnostika igatahes n?itab et k?ik korras.
[Muudetud: 30-9-2009 tynys]
http://www.80tq.com/images/GULP.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;Algselt postitas: tynys
ma k?ll ei tea mis see throttle body on aga eks ma otsin ja filtritele viskan ka pilgu peale kui aega saan
Originaalne ?hufilter t?mbaki natuke s?rtsakust ?ra aga talvel kahjuks peab sellega leppima. Proovi suvel teha v?ike ring ilma ?hufiltrita vaata, mis h??l ja t?mme siis mootoril onAlgselt postitas: cornic
K?ttefilter on ka v?imalik p?hjus,mul on ka aadama ajast vist vahetatud,ja ka n??d annab samasid m?rke,?hufiltri panin uue originaali tagasi aga ikka t?mbaks nagu kinni,seega tuleb n??d k?ttefilter vahetada ja siis n?ha,kas muutusi toimub.

Suvel oli mul ka originaal,siis sai mingi aeg ?ra vahetatud.Sai ka ilma proovitud,astus h?sti k?ll!Aga suvel saigi koonus pandud,see puhastatav,4 kuud sai sellega tuisatud,seda vist palju,ei tea ka t?pselt,mis aja tagant neid puhastatakse ja kuidas,kas surve?huga v?i suisa pestakse!?N??d siis j?lle originaal ja ikka poob,arvata on et ikka k?ttefilter ka vahetada vaja.Seda v?itis ka Aleksei(Monah).Algselt postitas: qoolagerOriginaalne ?hufilter t?mbaki natuke s?rtsakust ?ra aga talvel kahjuks peab sellega leppima. Proovi suvel teha v?ike ring ilma ?hufiltrita vaata, mis h??l ja t?mme siis mootoril onAlgselt postitas: cornic
K?ttefilter on ka v?imalik p?hjus,mul on ka aadama ajast vist vahetatud,ja ka n??d annab samasid m?rke,?hufiltri panin uue originaali tagasi aga ikka t?mbaks nagu kinni,seega tuleb n??d k?ttefilter vahetada ja siis n?ha,kas muutusi toimub.!
-
- Huviline
- Postitusi: 83
- Liitunud: 26 Okt 2005, 18:33
- Telefon: 53837888
- Auto: VW Golf III VR6
- Asukoht: Haapsalu
L?hnab kangesti selle mure moodi mis mul suvel oli et p??rded ?le 5200 ei l?he,lihtsalt poob kinni.Mul on k?ll autoks 1992a. G3 VR6,kuid v?imalik et sama viga.
Nimelt oli mul katal?saatori seest t?hjaks l??nd ja kogu selle sisu oli summutisse tropi ette l??nud.Mina soovitan kohe kindlasti et vaata katal?saator kindlasti ?le,sest s?mptomid tunduvad t?esti samad olevat.
Nimelt oli mul katal?saatori seest t?hjaks l??nd ja kogu selle sisu oli summutisse tropi ette l??nud.Mina soovitan kohe kindlasti et vaata katal?saator kindlasti ?le,sest s?mptomid tunduvad t?esti samad olevat.
Aju on kõige seksikam kehaosa,sest seda kepitakse kõige rohkem
Sain siis k?ik filtrid ja v?rgid vahetatud kuid probleem ikka veel alles
Katal?saatorit k?ll ?le ei vaadanud, kuid mulle ?eldi et probleem selles ei ole.
K?ll aga r??giti mulle sellist asja et mul on mingisugune piiraja 5500 p??rde peal. P??rded l?hevad k?ll 6500-ni v?lja, kuid et 5500 peal hakkab k?tuse peale andmist v?hendama. ?eldi ka et selle eemaldamiseks pean p??rduma mingi tuuningfirma poole ja laskma aju kallal natuke nokitseda. Sellega pidi aga tekkima v?imalus et mootor jookseb kokku. Kas keegi on sellisest asjast midagi kuulnud ja kuhu ma siis sellise piiraja eemaldamisega p??rduma peaks?
Katal?saatorit k?ll ?le ei vaadanud, kuid mulle ?eldi et probleem selles ei ole.
K?ll aga r??giti mulle sellist asja et mul on mingisugune piiraja 5500 p??rde peal. P??rded l?hevad k?ll 6500-ni v?lja, kuid et 5500 peal hakkab k?tuse peale andmist v?hendama. ?eldi ka et selle eemaldamiseks pean p??rduma mingi tuuningfirma poole ja laskma aju kallal natuke nokitseda. Sellega pidi aga tekkima v?imalus et mootor jookseb kokku. Kas keegi on sellisest asjast midagi kuulnud ja kuhu ma siis sellise piiraja eemaldamisega p??rduma peaks?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Kui palju sa siis pidevalt ?le 5000 p??rde (ja 190 km/h) s?idad et see muutub probleemiks? Arvesta et VR6 pole mingi p??retepill nagu n?it. TypeR ja pidevalt ei tasu ka sinna punasesse vajutada. Tehase poolt on t?esti igal autol piirik kuskil maal ees et kepsule mitte tere ?elda. Kui tahad piiraja eemaldada pead ka mootoris ?mberehitusi tegema (liikuvate detailide tasakaalustamine, kolvide ?hte kaalu ajamine jne.) et see mitte laiali ei lendaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
noh niiv?rd kuiv?rd p??retepill,mingeid p??rdeid ikka rohkem andma peab aga t?esti seal punases osas see mootor ei tee enam midagi tarka.
Mootori t??p: VR6
Mootori maht, kuup cm: 2792
V?imsus, hj/p/min 204/6200
P??rdemoment, (Nm/p/min): 270/3200
Kiirust 220 ikka peaks tulema, kurja k?ll t?pselt selline olukord nagu pooks miski kinni, pumba survet v?ib ju m??ta ehk ei j?ua ?ra toita...
[Muudetud: 14-1-2009 qoolager]
Mootori t??p: VR6
Mootori maht, kuup cm: 2792
V?imsus, hj/p/min 204/6200
P??rdemoment, (Nm/p/min): 270/3200
Kiirust 220 ikka peaks tulema, kurja k?ll t?pselt selline olukord nagu pooks miski kinni, pumba survet v?ib ju m??ta ehk ei j?ua ?ra toita...
[Muudetud: 14-1-2009 qoolager]
Nojhh. Raamatus on ka m?rgitud ju 235 km/h, et 190 on siiski nagu v?ga m??da. Ja ma siiani ei taipa veel t?pselt ?ra et kui arvuti taha l?kati siis see n?itas et piiraja on 5500 p??rde peal. Ja siis tegi t??koja mees suured silmad p?he kui ma ?tlesin et mul l?hevad p??rded tegelt 6500 peale ja siis v?tab nulli ja hakkab puterdama. ?hes?naga uurimist mul veel j?tkub 

mul linnas l?heb just h?sti edasi ja maanteel ei ole ka probleeme. Lihtsalt kui kiirendada siis kolmanda k?iguga on tunda kuidas 5200 peal t?mbab istmest lahti uuesti. Aga ma igaks juhuks lasen pumba surve ka ?le kontrollida. Kui selles ka viga ei ole siis l?heb katal?saator ka kontrolli. Sellega pidi ka mingi teema olema et pidi mingi kahes osas olema katal?saator.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Sai proovitud suht k?rvalises kohas,ei olnud suur maantee.Egast ise ka pooldan,rahulikku s?idustiili!Algselt postitas: EliteSoldier
Tublid kihutajad ma vaatan, liigelge m?istlikult palun ?rge maanteel k?ll jamage niimoodi, minge kuskile mujale, kus v?listatakase t?ielikult k?rvaliste isikute ohtu sattumine.
Pooldan m?istlikku ja ohutut liiklemist!
[Muudetud: 15-1-2009 cornic]
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Kuskohas on selliseid kohti Eestis kus m?istusega inimene 250 k?tte saab ja mis pole suur maantee?! Ma arvan, et sellistelt inimestelt tuleks nii load, kui ka auto k?est v?tta. Oleme ikka inimesed ja arvestame teistega ka. Kahjuks on nii, et jumal kaitseb lolle ja joodikuid ja sellest tulenevalt saavad avariis tavaliselt k?rvalseisjad viga. Seega kui m?istust pole, osta endale 1.2 Polo ja lase piiraja 50 peale panna.Originally posted by cornicSai proovitud suht k?rvalises kohas,ei olnud suur maantee.Egast ise ka pooldan,rahulikku s?idustiili!Algselt postitas: EliteSoldier
Tublid kihutajad ma vaatan, liigelge m?istlikult palun ?rge maanteel k?ll jamage niimoodi, minge kuskile mujale, kus v?listatakase t?ielikult k?rvaliste isikute ohtu sattumine.
Pooldan m?istlikku ja ohutut liiklemist!
[Muudetud: 15-1-2009 cornic]
Keegi kedagi tapmas ei k?inud ja kui arvad et sellist s?idustiili kogu-aeg oman v?i kasutan siis eksid.Kuna sai sobivat teed m??da s?idetud ja samas sai teemakohast proovitud.Algselt postitas: alkeemikKuskohas on selliseid kohti Eestis kus m?istusega inimene 250 k?tte saab ja mis pole suur maantee?! Ma arvan, et sellistelt inimestelt tuleks nii load, kui ka auto k?est v?tta. Oleme ikka inimesed ja arvestame teistega ka. Kahjuks on nii, et jumal kaitseb lolle ja joodikuid ja sellest tulenevalt saavad avariis tavaliselt k?rvalseisjad viga. Seega kui m?istust pole, osta endale 1.2 Polo ja lase piiraja 50 peale panna.Originally posted by cornicSai proovitud suht k?rvalises kohas,ei olnud suur maantee.Egast ise ka pooldan,rahulikku s?idustiili!Algselt postitas: EliteSoldier
Tublid kihutajad ma vaatan, liigelge m?istlikult palun ?rge maanteel k?ll jamage niimoodi, minge kuskile mujale, kus v?listatakase t?ielikult k?rvaliste isikute ohtu sattumine.
Pooldan m?istlikku ja ohutut liiklemist!
[Muudetud: 15-1-2009 cornic]