G3 1,6l salongipoolse starteriga k?igukasti asendamine 1,8 k

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
-JANN-
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Dets 2006, 00:41
Asukoht: Kehra

G3 1,6l salongipoolse starteriga k?igukasti asendamine 1,8 k

Lugemata postitus Postitas -JANN- »

Nii, kuna t?na kasti eemaldades selgus, et viienda k?igu hammasratas ei asunud enam seal, kus ta algselt asuma pidi ning starter oli kah poole oma sisust k?igukasti korpusesse parkinud, siis ootaks infot selle kohta, et asendada see jube 1,6ne kast lihtsama 1,8se kastiga.
Mis vahetada t?pselt tuleb?
Veov?llid, aga kui palju & kas vanadest veov?llidest annab veel midagi ?ra kasutada?
K?iguhoovastik kindlalt. Kuna vana starter suri, siis ka tuleb uus starter leida.
Aga sidur? Kuidas see 1,6se sidur 1,8 kasti otsa istub? Enda sidurist ei tahaks nagu eriti loobuda, kuna n?gi teine v?lja praktiliselt uuena...
Samuti, kuidas j??b k?igukasti kinnitustega, muudavad need asukohta v?i on sama koha peal?
& Kui ?ldse k?ia v?lja selline utoopiline idee, et panna selle ?nnetu mootori ja kasti asemele 1,8 koos kogu kupatusega, siis tuleb mootoripatjade asukohta kah muuta, v?i j??vad nad samale kohale?

Jann (ätt) j??b klubiliste abile lootma.
Samuti, kui kellelgi vajaminevaid osi on pakkuda, siis andke aga tuld pakkumistele :)

[Muudetud: 2-3-2009 -JANN-]

mireck
Klubiline
Postitusi: 218
Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
Telefon: +358445899766
Auto: Vw touran
Asukoht: tuusula
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mireck »

Mi9na isiklikult arvan et lihtsam on asendada mootor(kui sad soodsalt kogu kupatuse)olen ise selle ?le elanud oma 1,4 mootoriga G3 peal,kus k?igukasti eest kysiti 7000.-(lasin leedust tuua 4500 eest).See salongipoolse starteriga k?ikar on suht haruldus ja mega kallis l?bu.
Mootori padjad peaks samaks j??ma minu teada.

Vasta

Mine “Ülekanne”