Uus POLO
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Palun:) Ongi n?ha, et esigrill ja - nina ning salongi disain (v?hemalt rool ja armatuur) on Passat CC- l, Golf 6- l ja Pololgi sama.
?ks liin niisiis mis tegemisse v?etud, j?tkub.
Mulle meeldib uue Polo tiba maskuliinsem-massiivsem kerejoon, kuna "uuematest" mudelitest on Golf IV kindel lemmik, siis loodan, et sedalaadi disaini kasutatakse edaspidigi rohkem.
?ks liin niisiis mis tegemisse v?etud, j?tkub.
Mulle meeldib uue Polo tiba maskuliinsem-massiivsem kerejoon, kuna "uuematest" mudelitest on Golf IV kindel lemmik, siis loodan, et sedalaadi disaini kasutatakse edaspidigi rohkem.
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tore oleks, kui uudise sisu ei oleks vaid link kuhugi, vaid et teema lugeja ikka teemast infot saaks. 
?hes?naga j?udu t?lkimisel ja paluks ka pilte esimesse postitusse.

?hes?naga j?udu t?lkimisel ja paluks ka pilte esimesse postitusse.
'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
kena masin
Muidugi oleks tore esimeses postituses ( teema tegemisel ) ka m?nda pilt n?ha. Nii, et j?udu algatajale!Algselt postitas: DaveWoss
Tore oleks, kui uudise sisu ei oleks vaid link kuhugi, vaid et teema lugeja ikka teemast infot saaks.
?hes?naga j?udu t?lkimisel ja paluks ka pilte esimesse postitusse.
Ise ootan tegelikult, kuna auto andmed ETKA'sse j?uvavad. Need udutuled kuluksid k?ll ?ra:)
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Polo 5 generatsioon
Ei osanud tegelikult oodata, et nii kena Volksu valmis saavad.
Paneme siis "Fiesta " klassis ka asjad paika l?puks.



Paneme siis "Fiesta " klassis ka asjad paika l?puks.



kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
-
- Huviline
- Postitusi: 411
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:40
- Auto: Passat 3C 2.0 TFSI Tip. Highline
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Polo "W?rthersee 09"

W?rtersee 09 kokkutulekuks valmis VW'l Polost ideeauto - Polo "W?rthersee 09".
Mootoriks 1.4 liitrine MPI millel 63 kW / 86 Hj.
V?rviks "Flash Red".
Velgedel nimeks "Budapest" ja m??duks 18".


'07 VW Passat 2,0 Tfsi Tiptronic Highline, SpiceyRed metallik, beež alcantara/nahk, -15mm OEM sport vedrustus, 70% toon
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
Eesti Jeti ja Mootorkelgu Liit - www.ejml.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
Selle mudeli kohta on ka juba kirjutatud, et: "All Show, No Go" .
Muidu on v?ga kena masin ning mootoriks oleks v?idud vahele panna v?hemalt sama v?imsa 1,4 TSI mootori (180hj) nagu uuele Seat Ibiza Cupral :dd:
-J?rjekordne Feil mootori ja v?limuse koosluses. Ei suuda VW ikka oma ilusatele ja erilisematele mudelitele midagi sama v?imsat vahele panna nagu v?iks. Isegi Seat Leon Cupra on kiirem kui G 6 GTI
Halb VW-Poliitika :dd:
[Muudetud: 21-5-2009 airfrance1]
Muidu on v?ga kena masin ning mootoriks oleks v?idud vahele panna v?hemalt sama v?imsa 1,4 TSI mootori (180hj) nagu uuele Seat Ibiza Cupral :dd:
-J?rjekordne Feil mootori ja v?limuse koosluses. Ei suuda VW ikka oma ilusatele ja erilisematele mudelitele midagi sama v?imsat vahele panna nagu v?iks. Isegi Seat Leon Cupra on kiirem kui G 6 GTI

[Muudetud: 21-5-2009 airfrance1]
Arbuus driver since 2010
-
- Huviline
- Postitusi: 925
- Liitunud: 14 Mai 2008, 22:07
- Auto: Vento VR6-EDITION -> aus Arbuus
- Asukoht: Tallinn town
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
TSI mootorite kohta kuulsin huvitavat infot, et siis kui need mootorid tehases kokku pandi ja jõupinki pandi siis olevat kuni 350hp välja puhunud, aga kuna insenerid arvasid et see läheb liiga hulluks kätte siis piirati mootorite võimsust. Niiet kes suuremat turbot ja võimsamat kompressorit peale tahavad panna siis ressurssi peaks sellel mootoril olema.
See jutt on õige küll aga üleliia ei maksa:), kilometraazi ressurss peaks jääma nii 300 000 km kanti. Mis ta peale seda tegema hakkab, pole kindel aga selline info on meelde jäänud.
Aga igal juhul on tegu ühe terava ja äkilise mootoriga, mis on samas väga säästlik. Tänavuse International Engine Of The World 2009 pani ta oma kategoorias kinni, link http://www.ukipme.com/engineoftheyear/w" onclick="window.open(this.href);return false; ... /1_14.html, samas valiti ta ka kõige keskkonnasõbralikumaks, jättes selja taha erinevad hübriidmootorid.
Ülaltoodud postituses mainiti, et Seat paneb peale palju võimsamaid agregaate, eks võimu võiks ikka alati rohkem olla aga ise olen proovinud 1.4 118kW Sciroccoga sõita ja see oli fantastiline- nii kiirendus kui hääl.
1.4 118kW on siis kompressori ja turboga, 1.4 90 kW ainult turboga.
[Muudetud: 2-9-2009 vwyxx]
Aga igal juhul on tegu ühe terava ja äkilise mootoriga, mis on samas väga säästlik. Tänavuse International Engine Of The World 2009 pani ta oma kategoorias kinni, link http://www.ukipme.com/engineoftheyear/w" onclick="window.open(this.href);return false; ... /1_14.html, samas valiti ta ka kõige keskkonnasõbralikumaks, jättes selja taha erinevad hübriidmootorid.
Ülaltoodud postituses mainiti, et Seat paneb peale palju võimsamaid agregaate, eks võimu võiks ikka alati rohkem olla aga ise olen proovinud 1.4 118kW Sciroccoga sõita ja see oli fantastiline- nii kiirendus kui hääl.
1.4 118kW on siis kompressori ja turboga, 1.4 90 kW ainult turboga.
[Muudetud: 2-9-2009 vwyxx]