Passat 1.9 81kw Karteripõhja tihendi vahetus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 1.9 81kw Karteripõhja tihendi vahetus?
K?simus siis selline, kui palju tuleb lammutada auto esiotsa, et ?ra vahetada karterip?hja tihend??? V?i mis moodi oleks seda lihtsam teha??? Kas mootor maha v?tta v?i ... ???
Kellel kogemusi sellega, hea n?u kuluks ?ra;)
Autoks VW Passat 1.9 TDI, 81kw, aastast 98.
Kellel kogemusi sellega, hea n?u kuluks ?ra;)
Autoks VW Passat 1.9 TDI, 81kw, aastast 98.
Viimati muutis argo, 21 Nov 2020, 19:01, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Mootori p?hjakate ?ra ja esimene asi mille vastu pea ?ra l??d ongi karteri p?hi, n??d oleks aeg ?li v?lja lasta, peale kinnitus poltide ?ra keeramist (paar t?kki neist sandi koha peal, kuskil sidurikoja serva all) ja p?hja eemaldamist m?rkad ?llatusega, et antud isendil polegi tihendit vaid hoopis mingi ?likindel spets silikoon.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Minu 98 a 81 kw passatil on tihend, mitte silikoon.Algselt postitas: jussike
Mootori p?hjakate ?ra ja esimene asi mille vastu pea ?ra l??d ongi karteri p?hi, n??d oleks aeg ?li v?lja lasta, peale kinnitus poltide ?ra keeramist (paar t?kki neist sandi koha peal, kuskil sidurikoja serva all) ja p?hja eemaldamist m?rkad ?llatusega, et antud isendil polegi tihendit vaid hoopis mingi ?likindel spets silikoon.
Ja ilma sillatala lahti laskmiseta ei saa mitte k?iki polte lahti.
Praktikas veel proovimata, aga minust targemad mehed r??kisid ...
Jussike, kui m??da mul informatsioon on?
Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Sorry, sillatala kohalt v?ib sul isegi ?igus olla, sest sellel ju pikuti mootor, kuid kindlasti saab ka ilma nt mootorit t?stes polte k?tte, kuid tihendit pole k?ll kohanud, ehk m?nel ?kki on, seega paluks eelnevat juttu mitte puhta kullana v?tta, kuna pole antud isendeid aastaid lammutanud ja v?ib olla ei sattunud ette tihendiga ja antud mootoriga masinaid.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
No, selle tihendiga on see, et auto alt vaadates on tihendi moodi asjandus, + Forsist sain ka uue tihendi, seega pm kui n??d mina + forss puusse ei pane siis peaks ikkagi tihend seal olema ....
kas mitte ei hakatud silikoniga m?tsima alles facelift masinaid?
Aga Jussike, ideesi, kui on, kuidas ilma mootori t?stmiseta hakkama saada ... t?nu sellele seisab tihend juba pea pool aastat mul riiulis
:(
kas mitte ei hakatud silikoniga m?tsima alles facelift masinaid?
Aga Jussike, ideesi, kui on, kuidas ilma mootori t?stmiseta hakkama saada ... t?nu sellele seisab tihend juba pea pool aastat mul riiulis

Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
Rainuzel on ?igus. Seal on tihend. Mul seisab samuti tihend juba paar kuud riiulis:D Sai forsist tood maksis midagi 300 ja peale natuke. AFN t??bile oli see seal kohe olemas ka;)
Aga endale tundus ka seda v?rki seal vaadates, et kas vaja mootorit t?sta, v?i siis sillatala eest ?ra v?tta:dd:..esimesed poldid saab k?ll naljaga lahti aga tagumised on juba peitu pugend silatala taha:(
Aga endale tundus ka seda v?rki seal vaadates, et kas vaja mootorit t?sta, v?i siis sillatala eest ?ra v?tta:dd:..esimesed poldid saab k?ll naljaga lahti aga tagumised on juba peitu pugend silatala taha:(
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Kui mootori t?stmise v?imalus puudub, pead siiski sillatala lahti laskma, siis aga lisandub ju sillaregull. Meenub, et isegi kui poldid k?tte saadud, ei mahu p?hi mootori ja tala vahelt v?lja, igatahes paras jebimine oli. Risti mootoriga oli aga nagu muna l?ikus;D
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Seda tegemist jagub jah, aga ega need spetsialistid seda ka v?ga hea meelega ei tee
:D, v?hemalt need kelle otsa mina komistanud olen. V?i kui teevad siis k?sivad mitu head raha selle eest.
Minul on konkreetne plaan j?rgmine nv see asi ette v?tta, kuna see ?lileke ei ole eriti tervislik.
Kui vaja siis v?in muljetada
:D
Rainer

Minul on konkreetne plaan j?rgmine nv see asi ette v?tta, kuna see ?lileke ei ole eriti tervislik.
Kui vaja siis v?in muljetada

Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
Nendel mootoritel ( ka bensukatel) on vaja sillatala lahti lasta ja suht palju alla v??nata. Mootorit riputad ?les v?i toetad alt. Vaja l?heb ?hte erzats v?ttit: 5- kuuskant, kuulpeaga, v?ga pikk ja h?sti tugev ( hiinakas visake kohe nurka !!! ).
L?hikokkuv?tte: Mootor toetada/riputada, p?hjakatte alt ?ra, sillatala poldid lahti, karteri ja k?igukasti ?hendavad poldid v?lja keerata, siis eri v?tmega lahti keerata 2 polti mis asuvad hooratta taga, edasi v?lja keerata k?ik ?lejaanud poldid v?lja. V?ib olla m?ni pisiasi onn kahesilma vahele j??nud ag ?ldine peaks olema k?ik kirjas.
Kokku vastupidises j?rjekorras.
Aleksei
L?hikokkuv?tte: Mootor toetada/riputada, p?hjakatte alt ?ra, sillatala poldid lahti, karteri ja k?igukasti ?hendavad poldid v?lja keerata, siis eri v?tmega lahti keerata 2 polti mis asuvad hooratta taga, edasi v?lja keerata k?ik ?lejaanud poldid v?lja. V?ib olla m?ni pisiasi onn kahesilma vahele j??nud ag ?ldine peaks olema k?ik kirjas.
Kokku vastupidises j?rjekorras.
Aleksei
Ega ta n??d tervislik pole jah:D..mul otseselt ei jokse..aga nii umbes kui auto ??p?eva seisnud on siis v?tab piisa alla ikka ja noh..ega see mootoriruum ka just kena v?lja ei n?e:DAlgselt postitas: Rainuz
Seda tegemist jagub jah, aga ega need spetsialistid seda ka v?ga hea meelega ei tee:D, v?hemalt need kelle otsa mina komistanud olen. V?i kui teevad siis k?sivad mitu head raha selle eest.
Minul on konkreetne plaan j?rgmine nv see asi ette v?tta, kuna see ?lileke ei ole eriti tervislik.
Kui vaja siis v?in muljetada:D
Rainer
Muljeid v?id siia kohe kuhjaga jagada..v?tan k?ik soovitused heaga vastu:D
Aleksei, Sul tundub asi p?ris selge olevat..l?hikokkuv?te oli k?ll selgelt ette vuratud (et nagu oleks sokide vahetamine see t??)..et ?kki v?tad asja k?tte ja teed selle t?? ise ?ra;):P;DAlgselt postitas: Monah
Nendel mootoritel ( ka bensukatel) on vaja sillatala lahti lasta ja suht palju alla v??nata. Mootorit riputad ?les v?i toetad alt. Vaja l?heb ?hte erzats v?ttit: 5- kuuskant, kuulpeaga, v?ga pikk ja h?sti tugev ( hiinakas visake kohe nurka !!! ).
L?hikokkuv?tte: Mootor toetada/riputada, p?hjakatte alt ?ra, sillatala poldid lahti, karteri ja k?igukasti ?hendavad poldid v?lja keerata, siis eri v?tmega lahti keerata 2 polti mis asuvad hooratta taga, edasi v?lja keerata k?ik ?lejaanud poldid v?lja. V?ib olla m?ni pisiasi onn kahesilma vahele j??nud ag ?ldine peaks olema k?ik kirjas.
Kokku vastupidises j?rjekorras.
Aleksei
v?taks ka siinkohal s?na.lappisin just nv-l enda 96kw karterip?hja.
mootorit ei t?stnud, lasin sillatala lahti-12 polti kui ei eksi.
nende kahe poldi jaoks mis hooratta taha j??vad ei olnud k?ll mingit eriv?tit vaja, hooratast tuli lihtsalt liigutada ja otsida ?les seal sees olev s?lk. siis sai tavalise 10 padruniga ligi.?lej??nud poldid saime isegi enne silla allalaskmist lahti. mootori toestasime k?igukasti juures- nii l?hedalt kui v?imalik.seej?rel p?hi k?tte, koralik pesu+keevitus 10 min. kaas alla tagasi, sild kinni, uus ?li ja filter.
Kokku ajakulu 6 tundi
mootorit ei t?stnud, lasin sillatala lahti-12 polti kui ei eksi.
nende kahe poldi jaoks mis hooratta taha j??vad ei olnud k?ll mingit eriv?tit vaja, hooratast tuli lihtsalt liigutada ja otsida ?les seal sees olev s?lk. siis sai tavalise 10 padruniga ligi.?lej??nud poldid saime isegi enne silla allalaskmist lahti. mootori toestasime k?igukasti juures- nii l?hedalt kui v?imalik.seej?rel p?hi k?tte, koralik pesu+keevitus 10 min. kaas alla tagasi, sild kinni, uus ?li ja filter.
Kokku ajakulu 6 tundi
50 666 98
Tehasest tuleval masinal hooratta taga olevad poldid on 6 sisekuuskant!
Kui seda vahepeal on keegi juba lahti kruvinud siis inimesed on pannud sinna asemele tavapoldi selleks et enda elu kergemaks teha.
V?tti ise on muidu selline
https://erwin.volkswagen.de/workshop/en" onclick="window.open(this.href);return false; ... t10058.htm
Aleksei
Kui seda vahepeal on keegi juba lahti kruvinud siis inimesed on pannud sinna asemele tavapoldi selleks et enda elu kergemaks teha.
V?tti ise on muidu selline
https://erwin.volkswagen.de/workshop/en" onclick="window.open(this.href);return false; ... t10058.htm
Aleksei
hmm. antud link ei ava ennast korralikult, aga see selleks.
kui ise kaant maha v?tsime siis olid seal sellised poldid millel t?esti eelpool mainitud sisekuuskant 5 mm ja poldi v?limine m??t siis 10 mm ( paras 10 padrunile). Kuna k?ik karterip?hja poldid olid sellises , siis kahtlen et see kellegi "omalooming" on. K?ll aga v?ib erinevus olla selles, et teema algas 81 kw mootoriga ja mina r??kisin 96 kw-sest.
Vabandan l?bustamise p?rast
kui ise kaant maha v?tsime siis olid seal sellised poldid millel t?esti eelpool mainitud sisekuuskant 5 mm ja poldi v?limine m??t siis 10 mm ( paras 10 padrunile). Kuna k?ik karterip?hja poldid olid sellises , siis kahtlen et see kellegi "omalooming" on. K?ll aga v?ib erinevus olla selles, et teema algas 81 kw mootoriga ja mina r??kisin 96 kw-sest.
Vabandan l?bustamise p?rast
50 666 98
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 22 Mai 2017, 08:34
- Auto: passat 99 1,9 81kw
- Asukoht:
K: Karterip?hja tihendi vahetus???
Kui oluline see plastik kate seal mootori all, karteripõhja üleval on? Suutsin selle katki teha, kas kannatab ka ilma v läheb varuosaostuks
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 22 Mai 2017, 08:34
- Auto: passat 99 1,9 81kw
- Asukoht:
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
K: Karterip?hja tihendi vahetus???
Mis autole vaja läheb, b-osana väga kallis ei tohiks olla.
Kui seda all pole siis mootoriruum s*tasem ja jahedam, eks ta ikka kaitseb ka.
Kui jutt ikka põhjplastist
Kui seda all pole siis mootoriruum s*tasem ja jahedam, eks ta ikka kaitseb ka.
Kui jutt ikka põhjplastist

Viimati muutis tito, 21 Nov 2020, 14:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt: