Üldiselt on nii et, kui õlikork sooja mootoriga maha võtta siis peaks õhk liikuma sealt sisse-välja-sisse-välja. Kui ainult välja puhub (ja õli pritsib vms) siis on rõhk sees ehk kolvirõngad hakkavad minema või on hõredad juba. See kas välja sureb või puterdama hakkab või kas üldse effekti käimisele on sõltub juba täpsemalt mootorist, sinu mootori kohta ei tea kahjuks. Tossu tulemine on väga kahtlane variant igatahes. Soovitaks kontrollida sama asja kellegi väga korraliku mootoriga isendil.
Ken
Õlikorgi näppimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Ma ise pakun et õlikorgi all on nukkvõll ja õli pritsib selle pealt. Kui nii, siis ei tasu sellele lendavale õlile tähelepanu pöörata. Isegi mu teadmata läbisõiduga kohvi transit ei ole nii kohvi, et karterist tulev toss õli kaasa võtab. Ja see buss ei tossa vähe 
2004 aasta masin on juba 5 aastat vana ja ilmselt läbisõit pole neil diislitel ka pisike - seetõttu on nende puhul kulumine täitsa normaalne. Näita oma tossu mõnele asjatundjale - siin sa seda nagunii adekvaatselt kirjeldada ei suuda sõnades.

2004 aasta masin on juba 5 aastat vana ja ilmselt läbisõit pole neil diislitel ka pisike - seetõttu on nende puhul kulumine täitsa normaalne. Näita oma tossu mõnele asjatundjale - siin sa seda nagunii adekvaatselt kirjeldada ei suuda sõnades.