Kas otsas peasilinder või vaakumvõimendi?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Kas otsas peasilinder või vaakumvõimendi?

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Pidurisüsteem Golf 2-l(tegelikult küll Jettal aga see selleks) käitub kuidagi väga imelikult... Mootor käib, pidurdad, pidurid peaaegu olematud ja pedaal tabab põrandat. Pumpamine asja ei muuda... Õhku ei tohiks ka süsteemis olla. Keeran mootori kinni, pidurdan- pedaal poolel teel ja kõik rattad plokkis...
Kohe väga ebaloogiline käitumine minu arust vähemalt...:crazy: Kõik jupid peale eelmainitud peasilindri ja vaakumvõimendi süsteemis uued ja vedelikku ka juba liitrite kaupa läbi pumbatud...
Ise läheks vast uue peasilindri järgi...
Või mida targemad arvavad?
Viimati muutis argo, 17 Nov 2014, 08:48, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

hoia käivitades piduri pedaalil pinge peal...kui pedaal natukene vajub siis on võimendi korras.
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

amg kirjutas: G2 pidurid on algupäraselt suht õnnetuksed kuna täidab autotootja miinimumnõuded kuid kui on huvi hästi pidama saada siis soovitan midagi tummisemat sinna ehitada. Erinevaid variante/kombinatsioone on g2 puhul kümnete kaupa.
Kuulaks siinkohal selle asja kohta, eriti peasilindri osas huviga.:)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

sprintt kirjutas:hoia käivitades piduri pedaalil pinge peal...kui pedaal natukene vajub siis on võimendi korras.
Pedaal läks sellele käivitamise ajal vajutades praktiliselt hetkega vastu matti.:mad: Ehk siis praktiliselt 2/3ndiku käigu osas. Aga peasilinder on ka pisut kriimuline ja miskit sodi täis... Pidurivedelikku pole sel masinal ka vist viimase kümne aasta jooksul vahetatud...:grind: Peaks homme uue peasilindri kätte saama. Siis saab ka selguse.:)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Taga piduri regulaatorit juba tehasest ei olnud mu Golfil. Teistel kellel oli tegin ka SISU puhastuse. Teatud mansett välja ja asi otse ühenduses. Peamine ,et pidurid toimivad. Selle pid reg. koha pealt pole valvas kodanik,kuid mul kunagi sügisel kah sellise jutu eest hulk sõimu saadud foorumis. Ühel kasutajal ju lausa viskas auto külje ette tänu taga piduri regulaatori eemaldamisele,või mitte korras olekule. Piduri peasilindri seletusest sotti ei saanud. Diagonaal on elementaarne ,kuid... Pumba korpuses ,kahes sektoris (kahes erinevas ruumis) on ju rõhk samane,võrdne.Mida siin ringi tõsta?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kas ajan midagi segamini vene autodest,kuid kui jutt on diagonaal ühendusest,siis sellise kirjelduse kohapealt on ju rataste ebaühtlane pidurdamine garanteeritud. Või on jutt taga piduritesse mineva hüdro survega,mida loomulikult on vaja vähendada,võrreldes esimestega?

Kasutaja avatar
Markko
Klubiline
Postitusi: 195
Liitunud: 05 Sept 2005, 13:18
Auto: G3 1,9 TD, Golf 2 Syncro, Transporter T25, Passat B5 1.8T, Tiguan 2.0 TSI 4Motion R-Line
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas Markko »

amg kirjutas:Tõnis2, sa jääd nüüd mulle selle seletuse eest küll mõned kastid jooki sisse..
Esimese kambri kolvimõõt on 22,2mm. Pindala valem Pi*r2.
Tagumise kambri kolvi mõõt pole enam 22,2 kuna vars mis midagi edasi ei lükka vaid omab lihtsalt ruumi siis oma mingi 8-10mm mõõduga võtab ju surve osa oluliselt väiksemaks? Ütle mulle kus ma teen arvutuste käigus vea?

Pilt

vaadates seda pilti siin, tundub mulle küll, et mõlema kolvi tööpind on sama suur. Kuna vedelik on kokkusurumatu, siis kaks kolvi saavad omavahel füüsiliselt kokku vaid siis kui esimeses kontuuris on leke.

[Muudetud: 14-7-2009 Markko]

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Selleks korraks see mure murtud. Peale uue töösilindri paigaldust kõik toimib nagu peab...:)

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Räägiks lõpuni,kes kuskil eksis? Kasutaja amg. mina sinu eksimise eest ei küsi ,,võlga,, . Foorum ongi erinevate arvamuste kokku sobitamise koht. Üks eksib vastamisega,teine täpsustab. Kui mul peaks tulema tehniline probleem,ja sellele saan siit vastuse(oleneb raskus astmest veal),siis tänust nõu andjale iial ei keeldu tasust. KUID tasu on siiski ´´a la suurusjärk kast õlle. ,mitte tütar ja talu.

Gripsi
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Sept 2013, 19:07
Telefon: 5578112
Auto: VW Transpa,Golf 2,3
Asukoht: Tallinn

Re:

Lugemata postitus Postitas Gripsi »

T6nis2 kirjutas:Räägiks lõpuni,kes kuskil eksis? Kasutaja amg. mina sinu eksimise eest ei küsi ,,võlga,, . Foorum ongi erinevate arvamuste kokku sobitamise koht. Üks eksib vastamisega,teine täpsustab. Kui mul peaks tulema tehniline probleem,ja sellele saan siit vastuse(oleneb raskus astmest veal),siis tänust nõu andjale iial ei keeldu tasust. KUID tasu on siiski ´´a la suurusjärk kast õlle. ,mitte tütar ja talu.
Nii...peasilinder koosneb kahest osast-esimene potsik läheb esipidurite peale,teine-läbi piduriregulaatori (silla all )tagapiduriteni.midgid diagonaali ei tohiks olla.pidurit ei tööta 50 % esimesed ja 50 % tagumised-rohkem rõhku saavad ikka esimesed.kui tagasillas on raskus peal-piduriregulaator annab lisarõhku tagapiduritele.
Kas pidurivõimu voolikud,mis lähevad mootori peale,terved :?:

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2879
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Kas otsas peasilinder või vaakumvõimendi?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kui vaidled et mingit diagonaali pole piduri süsteemis olemas ,milleks siis tagasilda tuleb kaks piduri toru?. Pea pumbast.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8004
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Kas otsas peasilinder või vaakumvõimendi?

Lugemata postitus Postitas R36 »

t6nis3 kirjutas:Kui vaidled et mingit diagonaali pole piduri süsteemis olemas ,milleks siis tagasilda tuleb kaks piduri toru?. Pea pumbast.
Tõnis X piduriharu pole ainus pidurisüsteem autodel, on olemas ka L TT HL ... Oled teadlik, lihtsalt küsimus?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2879
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Kas otsas peasilinder või vaakumvõimendi?

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Hea,et valgustati TEHNILISE teadmiste koha pealt. Golfi-vend. Anna teadmist,mis puutub L TT HL.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Kas otsas peasilinder või vaakumvõimendi?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Gripsi,näiteks minu 81kw boratil jagab peasilinder survet/pidurivedeliku just diagonaalis. Vb G2 puhul teisiti.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Veermik”